Motors rijas ciet pie maziem apgriezieniem

B5 passat 2003.g 1.9 dizelis pumpe duse motors aizrijas .ja apgriezieni ir zem 2000.ja lielaki tad ne ristas nekas.un tempertura neuzkap lidz vajadzigajai.kas varetu but par vainam

Vikentijs20  1   TU esi paskaitījis cik mašīnai gadu?
Nomaini motoram virzuļu grupu, sprauslas un visu pārējo un viss darbosies perfekti.
Paskaiti cik tas maksā un sapratīsi, jāliek pie sētas.

av2      termostats temparatuurai ? Degvielas filtraa drannlkki, ledus jau ? Ir tur kautkaada briivgaitas sisteema?

Edg      11 gadu dīzelim nav nekas, tas vikentijam zināšanai. Drīzāk jau jarunā par iepriekšejo saimnieku attieksmi pret auto ( ja pirkts second hand). Tā ir loterija.
Iemesli var būt vairāki. Augstspiedina sūknim nestrādā regulators. Degvielas vados sūce, rauj gaisu, tiesa nedaudz. Ja rautu daudz, tad neietu vispār. Tas pats minetais degvielas filtrs. PAr to vispār aizmirst nezin kāpēc, pat ja maina eļļu. To zina apmainīt, bet degvielai nē. Nu nemaksā viņi kosmisku naudu lai uz to taupītu. Arī pats augspiediena sūknis var būt uz miršanas robežas. Brauc nu labāk uz servisu un lai pie reizes pamēra spiedienus cilindros. Ja tie ir zem normas vai ļoti atšķirīgi cits no cita, tad sāc rēķināt kas ir lētak. Celt dvižoku laukā vai manīt visu ķerru.

prusacins      Motoru veselu nopirkt pa 200e max ir lētāk... atkarīgs no vainas...ja tas ir tukšgaitā...vainu var būt daudz! Serviss gribēs, lai tik visu maina no detsļām :)

JurisK      Ja temperatuura par mazu - tas var buut galvenais iemesls - nomaini termostatu un paskaties, kas tad notiks. Pilniigi iespeejams, ka liidz 2000 kompis peec temp. veel spriezh, ka tukshgaita, tad nu ar chakaree ar degvielas padevi. Kaa zinaams - shitam motoram nav atsevishkju diizhu un nav arii augstspiediena suuknis - katra diize ir augstspiediena suuknis un diize vienaa. Ja tur taa vaina, tad pasaakums sanaak padaargs, reizeem arii it kaa esot probleemas ar to pumpeduuze pievadu - slodzes tur lielas, 11 gadiigam motoram var izdilt visaadi sadalenes prichindaalji. Bet no saakuma - termostats!

marselis      kad pieaug degv.padeve-spiediens,raustisanas pazud!?

iespeju daudz-,...atregulejies augsp.suknis,gasa filtrs aizsities,gaisa suce degv.padeve,baka putra-udens,attirisanas filtrs aisities!
lieku uz attirisanas filtru-,tas ta reage!

runcis      Gadi dīzelim neizsaka neko, jāskatās nostrādātās motorstundas vai nobrauktie km. Vis drīzāk pie vainas sprauslas,kas pie maiem apgriezieniem lej nevis smidzina, ja būtu vaina filtrā, tad trūktu degvielas tieši pie lieliem apgriezieniem

Vikentijs20      Atvaino pārskatījos gadus, sanāca 21, tas nu tā.
Sāc ar paskaties, ja ir caurspīdīgi degvielas vadi vai nav gaisa burbuļi iekšā.
Krustpils ielā ir labs dīžeļu serviss.

Ariel  1   To ieteicēju, kas ieteica nomainīt termostatu, mašīnai klāt šāviena attālumā nevar laist.
Šim motoram bez ECU diagnostikas neiztikt un jebkrš mēģinājums kaut ko nomainīt ir tīrākā loterija.
Ieteicēja zināšanai - jebkurš motors ir paredzēts normāli darboties neatkarīgi no temperatūras, nevis rīties ciet, kad tas ir auksts.

JurisK    1 Ariel - nemuldi! Ja dzineejs nevar sasniegt normaalu darba temperatuuru, nav jeegas peetiit elektroniku! Un normaalu temperatuuru nevar sasniegt tikai deelj saluuzusha termostata - vismaz neesmu redzeejis nekad savaadaaku iemeslu. Pilniigi iespeejams, ka zemas temperatuuras deelj elektronikas diagnostika metiis aaraa leerumu felju, kurus gudrais diagnostikjis ieteiks remonteet. Tikai izmests laiks un nauda!

Līdzīgi jautājumi
VW v5 motori (5 atbildes)Motora vibracija VW Passat (12 atbildes)Leka motora apgriezieni (17 atbildes)Dzinejs klaudz kad auksts (8 atbildes)
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu