Raustās auto - Audi A8 2.8 benzins/gāze
Ir tada lieta mašīnu Audi A8 2.8 benzins/gāze 2000. gada pieslēdzu pie diagnostikas, diagnostika neuzradija nevienu kļūdu izņemot to ka ABS viens ir nokalpojis savu.Bet nu labi ne par ABS bus runa. Ir tada lieta ka mašīna raustas uz benzīnu to tā nevar just bet ir tada lieta ka sak ta raustīšanās pazud taka viens cilindrs, bet kad parsledz uz gāzi tad tā raustīšanās ir vairāk jūtama jo gāzei sastavs ir specifiskāks. bet kāpēc un kas ir vainīgs pie raustīšanās?
Ja gāzes pedāli spiež lēnām tā ka nejuti neraustās bet ka nedaudz straujak tad raustas un sākas tas pie motora temperatūras apmēram no 85 līdz 90C
Torpedo 1 Nu, es nomainīju pie līdzīgām pazīmēm, kad nestrādājā viens cilindrs visu pēc kārtas, sākot no vienkāršākā: sveces, svečvadus, tad spoli. Spole arī bija pie vainas
Edg 1 1 A vot es nesaprotu šitos kapeiku čakrētājus. Nauda lepnum lepnam vipendronam iznāk (A8), bet lai ielietu bākā vai normāli uzturētu neiznāk (nevar atļauties uz servisu aizbraukt). Varbūt labāk būtu iegādāties kabatai atbilstošāku transporta līdzekli.
bebrins 1 Edg neesu nekas no ta ko tu tur nosauci, nauda man pietiek nau ari ta ka spiez kabatu bet nau ta ka vinas nepietiek. Bāka visu laiku pilna ir. Un vispar ko tu sienies klat cilveks katrs dara ko grib un perk ko grib. Jēga dzīt man uz servisu ja jau esu tur pabijis un visies servisos kuros biju problemu saka vienu un to pašu sveces. tad nafig man dziti vel uz servisu maksat par to ka man nomainis sveces jaunas un problemas nebus atrisinatas. Tāpec labak nebutu neko rakstijis pirms nezini skaidrs gudrais jampampiņ iebaz pirkstu dupsi un sedi mierigs
bebrins Torpedo paldies par viedokli mēģināšu pac rast problemu ar tavu ieteikumu. :)
pumpa
1
Tiec vaļā no ta auto, nekas labs nav sagaidams.
Remonts varētu sanākt diezgan dārgs.
Nesaprotu tādus cilvēkus kas tik lepniem autņiem liek gāzi?????
Ja nav rūpnīcas gāzes iekārta, tad pilnībā piekrītu Edg nāfig kapeiku pisējiem vajag tādu mašīnu?????
kuks10 mjā,secinājums mūsu servisos ir neprofesionāļi..kam interesē piķi ieraut..!)))izklausās,ka jāceļ motors..dārgs prieks būs remontēt..!un vēl gāze ielikta vietējā,tas vien norāda jau kļūda,jo mūsējie to lietu neprot un vairāk galvas sāpes kā jēga,johaidī, tad pēc dīzeli un miers mājās..
kaspich
sekas [ne sekss] - netiek pieskjilts kaads cilindrs.
iemesli: sveces [gaazei - kritiskaak]. kaa saprotu, naU kapeikpiseejs, bet sveces tomeer aaraa neparaavi, neskatiijies, kaadas taas ir.
spoles. te jau mineeja. spolju piipiites ar laiku sacietee, sadruup, taas caursit. kaa saprotu, taam profilakse izveikta naU.
ok, 1.paaudzes A8 tieshaam vareetu neraadiit kljuudas par missfire, bet - tad to var noteikt citaam metodeem.
globaali - shis auto sakotneeji naU bijis paredzeets 2 degvielaam, taa ECU naU 2 degvielas/aizdedzes karshu un adapteeshanaas parametru.
attieciigi, kameer brauc uz gaazi, pilniigi tiek izjaati degvielas adapteeshanaas parametri. gaaze pati neadapteejaas [nee, ja saaksi staastiit, ka 6.paaudzi esi ielicis, atvainoshos]. rezultaataa tas auto brauc reaalos avaarijas rezhiimos, demolee izpludes sisteemu, dedzina virzuljgrupu, u.t.t.
par kapeipishanu +101
Sebrings00
Nopērk audi A 8, ieliek Ķīnieti gāzi un grib no 2000.g. brīnumus.
Nu nopērc mazāku mašīnu, un brauc ar paredzēto degvielu, uzsveru paredzēto degvielu, neliec gāzi, nejaucies mašīnas elektronikā un brauc uz nebēdu.
Neko tu tur nesaremontēsi, papēti cik audi dod garantiju, rūpnīca, ja vēlies izsviest naudu uz priekšu.
Jā piečibināt var un tā arī mocīsies visu mūžu.
Lai veicas.
jollyroger Ja jau raustās uz gāzi un benzīnu, tad it kā vaina var būt tikai aizdedzē. Ja vien abas sistēmas neizmanto vienu lambda zondi, tad varbūt tā rāda nepareizu skābekļa daudzumu.
brivs_ridzinieks Man raustijaas un slaapa nost kad ara mitrs laiks bija.Nomainiju svechvadus un sveces un problema pazuda.
bziks Vajag aizbraukt pie diagnostiemm kuri spēj noteikt vainu un šāda vaina diagnostikā ir nosakāma!
Sebrings00
OHO IRSĒJI, brauc uz diagnostiku ,pieraksts 40eur.,serviss nezinu kāda summa, bet ne mazā.
Jautājums vai pēc servisa viss darbosies.
Droši varu teikt, bija man vw pasāts, kaut kāds murgs vienā servisā saka tas jāmaina, otrā pavisam citu.
Sapratu ka nav vērts, tagad braucu bēdu nezinu, lej tik degvielu.
Maybex
Tad, kad gudrie burkšķētāji būs atraduši servisu un uzticēs auto apkopi konkrētam uzņēmumam, nevis tirināsies no viena pie otra, tad arī būs normāls rezultāts. Citādi meistaru viedokli brāķē, iziet diagnostiku, neko nenomaina un brīnās, ka situācija neuzlabojas.
UN lai arī vīri te prātīgi runā, tik un tā meistaram ir jāredz konkrētais auto.
vienkarsi_mes man dažreiz arī raustās uz gāzi,manā gadijumā ir nokrities tosola līmenis.pielej tosolu un viss aiziet.
bebrins
nu ja profinu te daudz spečuku netruks tada sajuta ka lielaka dala irseji ir automehi ar augsti augstako gradu.
Sveces tika mainitas 3 servisos neskaitot to ka pac nomainiju ka es mainiju sveces bija melnas bet pie pasa elektroda balts. Pēc tam servisa kad mainija neredzeju sveces ka izskatijas.
Un ja atbildu tiem gudrisiem. Ja es esu kapeiku isejs tad kas esat jus pasi kas brauc ar lauksaimniecibas tehniku. braucat un smirdat un uz prieksu netiekat.
Turpmak es iesaku atbildet labak konkreti par lietu nevis gudri pasmirdet citu vidu. jeb labak vispar nerakstiet smirdoņi
Edg
Nu redz pats atzīsties ka kapeiku čakarē priekšā un pakaļā, jo rokas pašam no pakaļas aug un galva jau pēc satura ir pārgājusi pakaļā. Ja pats nejēdz, tad brauc uz dīlera servisu, tur nu jau gan vajdzēja vainu pateiktu. Ja brauc uz kaktu kantori, tad iebāz pats savu pirkstu no savā tūplī. Otrs, visi tie kas pērk transporta līdzekli ar liela tilpuma benzīna bīdeli, jau zemapziņā domā - ielikšu gāzi un smirdināšu riepas pa lēto. Un nelamā traktoristus, es piemēram jau 20 gadus braucu ar dīzeli un nezinu bēdu ne -30 grādu salā, ne arī kautkas raustās un iznāk ari lētāk nekā čakarēties ar gāzi. Un personiski zinu ne vienu vien kas gāzi ir nomainījuši uz soļķi ir jūtas laimīgi.
Tā ka brauc uz dīlera servisu, te neviens tavai gravicapai diagnozi neuzstādīs, nu tev pašam gan varētu.
kaspich
afftar, zrja spreegaa.
1. braukaa ar nestraadajoshu ABS/ASC. shaados laika apstaakljos. un to arii neremontee;
2. neskatoties uz raustiishanos [kas katastrofaali chakaree katus, zondes] probleemu MOMENTAA neesi noveersis. aciimredzot, katu jau sen vairs nav, domaaju, ka no zondeem arii nekas paari nav palicis;
3. uz normaala servisa diagnostiku arii bijis neesi. kur vnk atstaaj mashiinu, un sanjem to tad, kad viss kaartiibaa. meegjini iepist kapeiku pat uz interneta diagnostu.
un globaali - esi dumjsh un nepateicigs lohs. un jaa, es nebraucu ar traktortehniku. un jaa, man nav LPG uzstaadiita. un VISI sensori straadaa. un to ir kuda vairaak kaa tavai lamatai. sore.
lazdarr
es nevaru sūdzēties par infas trūkumu savam "zirdziņam"- ne tikai latviešu valodā, pat krievu mājaslapās visa kā pārpārēm: lasi, domā, dari...ir arī fotoskati. Priecājos!
Par servisiem- nepatīk pamatā. Kāpēc? Īpaši neuzticos, jo: darba kultūra ir ļoooooooti zema. Pieļauju, ka ne visur, bet vai man VISI servisi būtu jāapmeklē, lai pārliecinātos?? Piemērs: eļļas maiņa- kas var būt vienkāršāks, bet: nopilinās motoru, nesaliks salvetes velkot ārā eļļas filtru...Līdz ar to NEESMU pārliecināts, vai maz pieskrūvēja korķi apakšā, pirms lēja eļļu...kur vēl pārējais! Naudu gan-15 ērikus prasa...Vairāk tajā kantorī NEIEGRIEZĪŠOS.
laciits man ir 2,8 šarans,raustas tikai uz gāzes(gāzes sprauslu vaina) ja auto raustas uz maziem apgriezieniem,bet pāri 2000 iet ciešami tad ir svecvadu vaina,neatkarigi no motora temperatūras. ja ari uz benžas neiet,tad tie paši svečvadi vai gaisa masas mērītājs... Tas no personīgās pieredzes pilsētā kur nav labu motor meistaru...;)
laciits man 2,8 šarans,ja auto raustas tikai uz gāzes,ir gāzes sprauslu vaina,ja mašina atdzīvojas pēc 2000 apgriezieniem tad ir svecvadu vaina vai sveču,ja ari uz benžas neiet tad tie paši svečvadi vai gaisa masas mērītājs. tas no personīgās pieredzes pilsētā kur nav auto motoru meistaru....;)
nevarbut 1 Parasti šīs vainas ir līdz banālumam vienkāršas, tavā gadījumā, loģika runā par aizdedzes sistēmu, tas būtu, sveces, sveču vadi, aidedzes spoles. Jāsaprot, ka tīri mehāniskas vainas arī var radīt šādas problēmas un tās būtu: eļļā slīkstošas sveces, ja eļļa nonāk sveču urbumos galvā gar vārstu vāka blīvi. Aizdedzes sveces darba mūžs arī nav bezgalīgs, keramiskais izolators un metāls ir divi dažādi materiāli ar dažādu izplešanos un riņķveida uzdegums uz izolatora ir nekas vairāk, kā deggāzu noplūde caur sveci, rezultātā, veidojas strāvas noplūde. Šādas un vēl citas vainas kompis praktiski neuzrāda( vismaz ne tieši). Ir vēl kāda bēda, ar kuru mums jāsadzīvo un tā ir jaunu detaļu s..ā kvalitāte. Mēs esam ts. trešās pasaules valstis, kas tipa ir Eiropas savienībā.
ModrisD Man savulaik radās šāda tolaik nesaprotama problēma ar manu 1990.g. 2.0 benzīna Audi-80. Tajā laikā tas bija ļoti labs un paklausīgs autiņš. Bet kad tam ieskrēja sānos stāvvietā viens dullais, nevarēju aizvērt pilnīgi cieši vienas durvis. Pēc signalizācijas ieslēgšanas bija trīs klikšķi, kas liecināja, ka visas kontūras nav saslēgtas. Es sapratu, bet neko nevarēju tobrīd izdarīt, un arī ātri saremontēt nevarēju. Bet pēc pāris dienām sākās problēmas - motors pusstundu pēc iedarbināšanas noslāpa un nebija palaižams vienu stundu. Tad iedarbināju un visu dienu braucu normāli, bet nāk. dienā atkātojās precīzi tas pats. Diagnostikas neko neuzrādīja, līdz viens gudrs elektriķis izteicās, ka varbūt to dara signalizācija. Atcerējos par tiem signalizacijas klikšķiem. Un kad nomainīju sasistās durvis, visas problēmas izzuda kā nebijušas.
Atbildes 1 līdz 22 (kopā 22) |