Paugstinati apgriezieni braucot
problemas ar apgriezieniemMan ir mitsubisi carisma 1996 g mpi iesprice.. Bija parkarseta. tagat gredzeni nomainiti, galva noslipeta, varsti pieslipeti it ka viss kartiba, pilec arij ka pulkstentins.
Bet problema rodas braucot, nenormali paugstinati apgriezieni. braucot uz 100 km apgriezieni ir 3000 ar 5 atrumu. Braucu pa pilsetu neparkapjot noteikumus uz 50 jabrauc ar ceturto atrumu neraustoties un apgriezieni iet pari pa 2000.
Lamda jauna, gaisa meritajs arij strada, griezos pie tautas jo idejas ir izsikusas, varbut kads var kaut ko ieteikt. Pateicos jau ieprieks, visas idejas bul labas.
udugs (2016-05-22 08:42) Pēc tā kā pasniegts ... slīd sajūgs ...
kaspis1982 (2016-05-22 10:21)
1
Ja automāts,tad kārbas defekts,nevis lambdas vai masas mērītājā...
Ja mehānika,tad... galvā,vai tahometrā :D Kaut kā neticās ka nevarētu nesaprast sajūga defektus...
JurisK (2016-05-22 14:12) 1 Ja būtu sajūgs, ilgi nepabrauktu - nosvoltu un stop. Vai ta pirms tam bija savādāk? Ir braukts ar kaut kādu folksvāgenu - tam tāpat bija - tāds motors. Mazmotoriem tā esot - kārtīgi jāgriež, lai dabūtu jaudu, līdz ar to arī attiecīgi ātrumkastes pārnesumi.
Esari (2016-05-22 14:53)
1
50km un 2000apgr un 4..?!...nešķim...sajūgs ar nokūpeetu... Uz īsu brīdi vēl tā...bet tad jau ar motors braucot netabili uzvestos, ja sajūgs izlīdētu "uzberot"...
Klaun, mok zapiņa motors iebāzts ta tik ...?! :D
janisb (2016-05-22 16:04)
a)spolē
b)slīd sajūgs
c)devējs atliecies un apgriezienus rāda nepareizi
d)remontētājs tev īsāku kārbu ielicis...
edding (2016-05-22 16:50) Par šo nepateikšu, bet man reiz bija uz laiku iedota Honda Civic, kamēr braucu, ok, kā pie luksofora apstājos, tā pagriezieni 3500 vai pat 4000, aizbraucu pie meistara,tur viss OK. Labi ka drīz atgriezās īpašnieks, es ar kādu laiku nekontaktējos, tā arī nezinu, kas tam civikam bija lēcies.
jurks (2016-05-22 17:07) Opelim apgriezieni lēkāja līdz diezgan nepatīkamiem tukšgaitā, pie vainas bija kompis.
jurks (2016-05-22 17:10) Bet par tiem 3000;100;5 tas ir normāli, ja motors ir mazjaudas!
innuss (2016-05-23 16:07)
nevaru pateikt ka bija pirms tam, dabuju vinu neejosu, samainiju gredzenus, noslipeju galvu, pieslipeju varstus, motoram viss kartiba. Ja zapinam butu tads motors es ar vinu tikai braukatu, jaudas arij nevaretu teikt ka maz, motora kods ir 4G93 varat apskatities tadi motori staveja mitsubisi lancera ieksa, kuri piedalas ralija.
Citi tada pasa tipa autini ed ap 6-7 litriem uz 100 un apgriezieni arij pie 2000. ta ka kautkur ir kljuda, sajugs nav tur viss kartiba, un lai kads neiedomatos prasit tad lukturus arij esmuy notirijis.
Domaju ka paugstinato apgriezenu problema ir ta ka degvielas maisijuma ir pa daudz gaisa, tik nevaru saprast no kurienes vins rodas. gandriz vissu esmu parbaudijis, laikam pedejie kas palikusi ir degvielas filtrs, bet vins ir augstspiediena sukni un to es jauksu ara tad kad bus jauns filtrs, otrs tad jau ir masinas kompis.
janisb (2016-05-23 18:57) 1 Motora apgriezieni ir merhāniski saistīti ar riteņiem un ceļu, starp moturu un ceļu ir 2vas vietas kur var "pacelties" apgriezieni zūdot saķerei - sajūgs un riepas. Ja sajūgs ok un riepas nespolē tad tev vienkārši ir "īsa" kārba, iespējams autiņš taisīts "sportiskāks" vai dragreisiem...
innuss (2016-05-26 13:35)
Parbaudiju sajugu un varu pateikt ka neslid. varu mierigi nospolet no vietas un braucot stava kalna arij apgriezieni necelas, bet autins sak braukt lenak. Krba varetu but mainita, bet neticu ka 75 gadus veca sieviete butu ko darijusi.
Uz doto momentu uzradija kljudu ka noklajies detonacijas sensors, bet nezinu vai vins bus istais vainigais ka masinai lieli apgriezieni.
Bus jarokas talak, driz jau bus visa masina parlasita.
Ja kadam ir kadas idejas drosi lieciet ieksa, jo man vinas ir izsikusas, driz tiesam saksu tirit lampas un pulet auto ar ceribu ka labak saks braukt
Celt apgriezienus ar aukstu motoru? (6)