Audi TT
Audi TT tehniskie dati
Audi TT Kupeja
2018. - . gads Jauda no 197 līdz 245 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 7 l/100km
Audi TT Kabriolets
2018. - . gads Jauda no 197 līdz 245 ZS
Degvielas patēriņš no 6.3 līdz 7.3 l/100km
Cena 19 000 līdz 19 500 Audi TT Kupeja
2014. - 2018. gads Jauda no 230 līdz 400 ZS
Degvielas patēriņš no 5.9 līdz 8.2 l/100km
Audi TT Kabriolets
2014. - 2018. gads Jauda no 180 līdz 230 ZS
Degvielas patēriņš no 5.9 līdz 6.5 l/100km
Cena 7700 līdz 23 000 Audi TT Kupeja
2010. - 2014. gads Jauda no 160 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 9.2 l/100km
Audi TT Kabriolets
2010. - 2014. gads Jauda no 160 līdz 360 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.5 l/100km
Cena 3800 līdz 18 000 Audi TT Kabriolets
2007. - 2010. gads Jauda no 160 līdz 272 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 10.4 l/100km
Cena 6500 līdz 10 500 Audi TT Kupeja
2006. - 2010. gads Jauda no 160 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 10.3 l/100km
Cena 3400 līdz 8400 Audi TT Kabriolets
1999. - 2006. gads Jauda no 150 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 8.2 līdz 11 l/100km
Cena 2200 līdz 13 000 Audi TT Kupeja
1998. - 2006. gads Jauda no 150 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 8.1 līdz 11 l/100km
2018. - . gads Jauda no 197 līdz 245 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 7 l/100km
Audi TT Kabriolets
2018. - . gads Jauda no 197 līdz 245 ZS
Degvielas patēriņš no 6.3 līdz 7.3 l/100km
Cena 19 000 līdz 19 500 Audi TT Kupeja
2014. - 2018. gads Jauda no 230 līdz 400 ZS
Degvielas patēriņš no 5.9 līdz 8.2 l/100km
Audi TT Kabriolets
2014. - 2018. gads Jauda no 180 līdz 230 ZS
Degvielas patēriņš no 5.9 līdz 6.5 l/100km
Cena 7700 līdz 23 000 Audi TT Kupeja
2010. - 2014. gads Jauda no 160 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 9.2 l/100km
Audi TT Kabriolets
2010. - 2014. gads Jauda no 160 līdz 360 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.5 l/100km
Cena 3800 līdz 18 000 Audi TT Kabriolets
2007. - 2010. gads Jauda no 160 līdz 272 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 10.4 l/100km
Cena 6500 līdz 10 500 Audi TT Kupeja
2006. - 2010. gads Jauda no 160 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 10.3 l/100km
Cena 3400 līdz 8400 Audi TT Kabriolets
1999. - 2006. gads Jauda no 150 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 8.2 līdz 11 l/100km
Cena 2200 līdz 13 000 Audi TT Kupeja
1998. - 2006. gads Jauda no 150 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 8.1 līdz 11 l/100km
Audi TT kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Audi TT ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 3.0% / 4.74% | 20. no 121 |
Audi TT ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 3.0% / 4.74% | 20. no 121 |
2021 | 3 gadi | 3.7% / 5.57% | 21. no 129 |
Audi TT ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 5.8% / 8.14% | 25. no 120 |
2021 | 4 gadi | 3.7% / 5.57% | 21. no 129 |
2020 | 3 gadi | 4.3% / 5.99% | 24. no 129 |
Audi TT ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 5.8% / 8.14% | 25. no 120 |
2021 | 5 gadi | 6.1% / 9.29% | 18. no 129 |
2020 | 4 gadi | 4.3% / 5.99% | 24. no 129 |
Audi TT - jautājumi, atsauksmes
Audi TT atsauksmes (13)
Sveiki! Neko nejedzu no vagiem, bet loti patik Audi TT 1999.-2005.gada modelu dizains. Kuras jaudas modeli jus ieteiktu- 1,8 vai 2,0 un kapec? Priekspiedzinu vai pilnpiedzinu? Parsvara braukasu pa pilsetu, vai kadreiz garakus gabalus ...
Sveiki! Neko nejedzu no vagiem, bet loti patik Audi TT 1999.-2005.gada modelu dizains. Kuras jaudas modeli jus ieteiktu- 1,8 vai 2,0 un kapec? Priekspiedzinu vai pilnpiedzinu? Parsvara braukasu pa pilsetu, vai kadreiz garakus gabalus ...
Tajos gados TT nav ar 2.0L. Ieteicamākā versija 1.8 Turbobenzīns ar 180 zs, priekšpiedziņu, manuālo kārbu. Ciets ar sliktu redzamību uz visām pusēm, lukturi ļoti vāji tumsā, ja nav xenons (un arī tas tikai normālā sausā laikā), vāja ietilpība (rokassomiņa un standarta čumodāns), zems kā maita, apakšu var sadauzīt bez piepūles, detaļas kā ceturtajam Golfam, izņemot virsbūvi, protams. Bet stilīguma ziņā šis auto, dabīgi, ir pats savā plauktiņā, kurā citi netiek.
Vasarā pilnpiedziņa dod stabilitāti peļķēs, akvaplanēšana samazinās par 40..80% atkarībā no riepām, auto un blīves starp stūri un sēdekli. Atrāku dod tikai startu, ripuļi nespolē (mazajiem motoriem līdz 200 zirgiem). Ar nobraukumu LV blēdās pat līdz 300% jāskatās pēc salona un motora stāvokļa, cik varētu būt reālais... plus var iegrābties uz leišu konstruktoru...
daamaam piestaav lloti :) Taads..tiri sievisskkigs braucamais.Ne jau viss dziivee ir jaameera ar praktiskuma meeraulku...
Smuka mašīnīte, nedārga (3-4k€ robežās liels piedāvājumu skaits), liels nobraukums gan, 300k km norma (ja kāds sola mazāk, tad noteikti kruķīts). Lai nebankrotētu riepu dēļ (komplekts pusauto cenā), pirkt ar mazākā izmēra diskiem. Vecajiem izlaidumiem savulaik bija brīdinājums par nestabilitāti pie lieliem ātrumiem (stipri virs LV atļautajiem).
Mazda RX- motors ar 50 kkm resursu, arī labi.
··· Audi TT: Audi TT atsauksmes lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »