BMW 3 sērija

BMW 3 sērija tehniskie dati

Cena 5000 līdz 48 900 BMW 3 sērija Touring G21 Universāls
2018. - . gads Jauda no 113 līdz 374 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 6.3 l/100km
Cena 19 000 līdz 57 200 BMW 3 sērija G20 Sedans
2018. - . gads Jauda no 113 līdz 382 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 9.4 l/100km
Cena 10 500 līdz 23 100 BMW 3 sērija Touring F31 Universāls
2015. - 2018. gads Jauda no 136 līdz 252 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 6.8 l/100km
Cena 11 600 līdz 46 900 BMW 3 sērija F30 Sedans
2015. - 2018. gads Jauda no 116 līdz 326 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7.3 l/100km
Cena 5500 līdz 13 700 BMW 3 sērija Touring F31 Universāls
2012. - 2015. gads Jauda no 116 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 8.1 l/100km
Cena 7700 līdz 15 500 BMW 3 sērija F30 Sedans
2012. - 2015. gads Jauda no 116 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 4.1 līdz 8.2 l/100km
Cena 9200 līdz 14 000 BMW 3 sērija E92 Kupeja
2010. - 2013. gads Jauda no 156 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 9.1 l/100km
Cena 10 500 līdz 17 000 BMW 3 sērija E93 Kabriolets
2010. - 2013. gads Jauda no 143 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 8.8 l/100km
Cena 3500 līdz 8000 BMW 3 sērija E90 Sedans
2008. - 2012. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 9.7 l/100km
Cena 3500 līdz 8600 BMW 3 sērija Touring E91 Universāls
2008. - 2012. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 9.8 l/100km
Cena 6500 līdz 13 000 BMW 3 sērija E93 Kabriolets
2007. - 2010. gads Jauda no 156 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 9.9 l/100km
Cena 4900 līdz 11 000 BMW 3 sērija E92 Kupeja
2006. - 2010. gads Jauda no 156 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 9.9 l/100km
Cena 2400 līdz 6200 BMW 3 sērija Touring E91 Universāls
2005. - 2008. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 11 l/100km
Cena 2800 līdz 5900 BMW 3 sērija E90 Sedans
2005. - 2008. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 10 l/100km
Cena 3200 līdz 8500 BMW 3 sērija E46 Kupeja
2003. - 2006. gads Jauda no 143 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 9.6 l/100km
Cena 3900 līdz 10 500 BMW 3 sērija E46 Kabriolets
2003. - 2007. gads Jauda no 143 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 6.3 līdz 10 l/100km
Cena 1400 līdz 3500 BMW 3 sērija Touring E46 Universāls
2001. - 2005. gads Jauda no 115 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 11 l/100km
Cena 1000 līdz 4700 BMW 3 sērija E46 Sedans
2001. - 2005. gads Jauda no 105 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 11 l/100km
Cena 1300 līdz 3900 BMW 3 sērija E46 Hečbeks
2001. - 2005. gads Jauda no 115 līdz 192 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.5 l/100km
Cena 4900 līdz 6800 BMW 3 sērija E46 Kabriolets
2000. - 2003. gads Jauda no 143 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 7.7 līdz 10 l/100km
Cena 1900 līdz 3900 BMW 3 sērija E46 Kupeja
1999. - 2003. gads Jauda no 116 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 7.1 līdz 10 l/100km
Cena 1100 līdz 3200 BMW 3 sērija E46 Sedans
1998. - 2001. gads Jauda no 105 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 10 l/100km
Cena 800 līdz 3500 BMW 3 sērija E36 Hečbeks
1993. - 2000. gads Jauda no 90 līdz 170 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 10 l/100km
Cena 3200 līdz 15 000 BMW 3 sērija E36 Kabriolets
1993. - 1999. gads Jauda no 115 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 8.1 līdz 11 l/100km
Cena 2100 līdz 4300 BMW 3 sērija E36 Kupeja
1992. - 1999. gads Jauda no 102 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 7.7 līdz 10 l/100km
Cena 1100 līdz 3900 BMW 3 sērija E36 Sedans
1991. - 1998. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 10 l/100km
Cena 9000 līdz 13 000 BMW 3 sērija E30 Kabriolets
1986. - 1993. gads Jauda no 113 līdz 170 ZS
Degvielas patēriņš no 8.8 līdz 9.9 l/100km
Cena 2000 līdz 8500 BMW 3 sērija E30 Sedans
1983. - 1991. gads Jauda no 86 līdz 170 ZS
Degvielas patēriņš no 6.9 līdz 10 l/100km

BMW 3 sērija kvalitāte

Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm
Pārbaudes gads Auto vecums pārbaudes laikā Konstatēti bojājumi %
/ vidēji šī vecuma auto
Vieta
BMW 3 sērija ražots 2019. gadā
2022 3 gadi 5.9% / 4.74% 90. no 121
BMW 3 sērija ražots 2018. gadā
2022 4 gadi 5.9% / 4.74% 90. no 121
2021 3 gadi 6.6% / 5.57% 100. no 129
BMW 3 sērija ražots 2017. gadā
2022 5 gadi 9.3% / 8.14% 84. no 120
2021 4 gadi 6.6% / 5.57% 100. no 129
2020 3 gadi 6.0% / 5.99% 71. no 129
BMW 3 sērija ražots 2016. gadā
2022 6 gadi 9.3% / 8.14% 84. no 120
2021 5 gadi 9.7% / 9.29% 82. no 129
2020 4 gadi 6.0% / 5.99% 71. no 129
2019 3 gadi 5.7% / 6.05% 62. no 126
BMW 3 sērija ražots 2015. gadā
2022 7 gadi 13.2% / 12.37% 68. no 105
2021 6 gadi 9.7% / 9.29% 82. no 129
2020 5 gadi 9.8% / 10.15% 66. no 126
2019 4 gadi 5.7% / 6.05% 62. no 126
2018 3 gadi 6.0% / 5.52% 80. no 127
2017 2 gadi 5.1% / 5.70% 62. no 134
BMW 3 sērija ražots 2014. gadā
2022 8 gadi 13.2% / 12.37% 68. no 105
2021 7 gadi 14.1% / 14.73% 60. no 122
2020 6 gadi 9.8% / 10.15% 66. no 126
2019 5 gadi 9.4% / 10.34% 59. no 131
2018 4 gadi 6.0% / 5.52% 80. no 127
2017 3 gadi 5.1% / 5.70% 62. no 134
2016 2 gadi 5.9% / 7.80% 31. no 132
BMW 3 sērija ražots 2013. gadā
2022 9 gadi 15.2% / 17.81% 35. no 103
2021 8 gadi 14.1% / 14.73% 60. no 122
2020 7 gadi 15.2% / 16.66% 53. no 125
2019 6 gadi 9.4% / 10.34% 59. no 131
2018 5 gadi 6.9% / 10.08% 25. no 129
2017 4 gadi 5.1% / 5.70% 62. no 134
2016 3 gadi 5.9% / 7.80% 31. no 132
2015 2 gadi 6.6% / 8.40% 34. no 129
BMW 3 sērija ražots 2012. gadā
2022 10 gadi 15.2% / 17.81% 35. no 103
2021 9 gadi 19.0% / 19.96% 46. no 112
2020 8 gadi 15.2% / 16.66% 53. no 125
2019 7 gadi 14.3% / 16.13% 47. no 119
2018 6 gadi 6.9% / 10.08% 25. no 129
2017 5 gadi 8.6% / 10.10% 48. no 124
2016 4 gadi 5.9% / 7.80% 31. no 132
2015 3 gadi 6.6% / 8.40% 34. no 129
2014 2 gadi 6.9% / 9.10% 28. no 129
BMW 3 sērija ražots 2011. gadā
2022 11 gadi 23.5% / 23.44% 49. no 90
2021 10 gadi 19.0% / 19.96% 46. no 112
2020 9 gadi 21.7% / 23.05% 47. no 108
2019 8 gadi 14.3% / 16.13% 47. no 119
2018 7 gadi 14.5% / 15.93% 51. no 117
2017 6 gadi 8.6% / 10.10% 48. no 124
2016 5 gadi 10.7% / 13.20% 39. no 127
2015 4 gadi 6.6% / 8.40% 34. no 129
2014 3 gadi 6.9% / 9.10% 28. no 129
2013 2 gadi 4.7% / 6.20% 31. no 132
BMW 3 sērija ražots 2010. gadā
2022 12 gadi 23.5% / 23.44% 49. no 90
2021 11 gadi 25.5% / 25.01% 57. no 100
2020 10 gadi 21.7% / 23.05% 47. no 108
2019 9 gadi 21.6% / 22.53% 53. no 111
2018 8 gadi 14.5% / 15.93% 51. no 117
2017 7 gadi 13.8% / 15.20% 50. no 117
2016 6 gadi 10.7% / 13.20% 39. no 127
2015 5 gadi 11.5% / 13.90% 33. no 125
2014 4 gadi 6.9% / 9.10% 28. no 129
2013 3 gadi 4.7% / 6.20% 31. no 132
2012 2 gadi 5.0% / 5.90% 44. no 129
BMW 3 sērija ražots 2009. gadā
2021 12 gadi 25.5% / 25.01% 57. no 100
2020 11 gadi 27.7% / 29.51% 38. no 99
2019 10 gadi 21.6% / 22.53% 53. no 111
2018 9 gadi 19.9% / 21.77% 43. no 107
2017 8 gadi 13.8% / 15.20% 50. no 117
2016 7 gadi 16.9% / 19.10% 41. no 116
2015 6 gadi 11.5% / 13.90% 33. no 125
2014 5 gadi 13.0% / 14.80% 39. no 122
2013 4 gadi 4.7% / 6.20% 31. no 132
2012 3 gadi 5.0% / 5.90% 44. no 129
2011 2 gadi 4.7% / 5.50% 47. no 132
BMW 3 sērija ražots 2008. gadā
2020 12 gadi 27.7% / 29.51% 38. no 99
2019 11 gadi 26.8% / 28.39% 36. no 96
2018 10 gadi 19.9% / 21.77% 43. no 107
2017 9 gadi 19.4% / 20.90% 41. no 106
2016 8 gadi 16.9% / 19.10% 41. no 116
2015 7 gadi 17.4% / 20.10% 39. no 111
2014 6 gadi 13.0% / 14.80% 39. no 122
2013 5 gadi 8.0% / 10.80% 29. no 121
2012 4 gadi 5.0% / 5.90% 44. no 129
2011 3 gadi 4.7% / 5.50% 47. no 132
2010 2 gadi 3.8% / 5.10% 26. no 131
BMW 3 sērija ražots 2007. gadā
2019 12 gadi 26.8% / 28.39% 36. no 96
2018 11 gadi 26.5% / 26.89% 42. no 93
2017 10 gadi 19.4% / 20.90% 41. no 106
2016 9 gadi 23.3% / 24.90% 42. no 102
2015 8 gadi 17.4% / 20.10% 39. no 111
2014 7 gadi 18.8% / 21.80% 42. no 113
2013 6 gadi 8.0% / 10.80% 29. no 121
2012 5 gadi 7.9% / 10.30% 33. no 122
2011 4 gadi 4.7% / 5.50% 47. no 132
2010 3 gadi 3.8% / 5.10% 26. no 131
2009 2 gadi 3.2% / 5.00% 16. no 117
BMW 3 sērija ražots 2006. gadā
2018 12 gadi 26.5% / 26.89% 42. no 93
2017 11 gadi 32.9% / 27.10% 74. no 86
2016 10 gadi 23.3% / 24.90% 42. no 102
2015 9 gadi 23.9% / 26.80% 31. no 95
2014 8 gadi 18.8% / 21.80% 42. no 113
2013 7 gadi 11.8% / 17.20% 22. no 107
2012 6 gadi 7.9% / 10.30% 33. no 122
2011 5 gadi 5.5% / 10.40% 10. no 120
2010 4 gadi 3.8% / 5.10% 26. no 131
2009 3 gadi 3.2% / 5.00% 16. no 117
2008 2 gadi 4.6% / 4.80% 55. no 116
BMW 3 sērija ražots 2005. gadā
2017 12 gadi 32.9% / 27.10% 74. no 86
2016 11 gadi 35.9% / 31.40% 70. no 89
2015 10 gadi 23.9% / 26.80% 31. no 95
2014 9 gadi 31.1% / 28.80% 62. no 95
2013 8 gadi 11.8% / 17.20% 22. no 107
2012 7 gadi 17.4% / 17.50% 55. no 107
2011 6 gadi 5.5% / 10.40% 10. no 120
2010 5 gadi 9.5% / 9.90% 58. no 123
2009 4 gadi 3.2% / 5.00% 16. no 117
2008 3 gadi 4.6% / 4.80% 55. no 116
2007 2 gadi 7.0% / 5.90% 77. no 113
BMW 3 sērija ražots 2004. gadā
2016 12 gadi 35.9% / 31.40% 70. no 89
2015 11 gadi 35.9% / 32.10% 57. no 78
2014 10 gadi 31.1% / 28.80% 62. no 95
2013 9 gadi 23.7% / 23.00% 48. no 87
2012 8 gadi 17.4% / 17.50% 55. no 107
2011 7 gadi 17.6% / 16.70% 56. no 98
2010 6 gadi 9.5% / 9.90% 58. no 123
2009 5 gadi 9.1% / 9.30% 57. no 109
2008 4 gadi 4.6% / 4.80% 55. no 116
2007 3 gadi 7.0% / 5.90% 77. no 113
2006 2 gadi 7.1% / 6.60% 63. no 107
BMW 3 sērija ražots 2003. gadā
2015 12 gadi 35.9% / 32.10% 57. no 78
2014 11 gadi 36.5% / 33.30% 54. no 78
2013 10 gadi 23.7% / 23.00% 48. no 87
2012 9 gadi 24.7% / 22.20% 58. no 88
2011 8 gadi 17.6% / 16.70% 56. no 98
2010 7 gadi 9.5% / 14.70% 58. no 123
2009 6 gadi 9.1% / 9.30% 57. no 109
2008 5 gadi 10.8% / 8.90% 77. no 111
2007 4 gadi 7.0% / 5.90% 77. no 113
2006 3 gadi 7.1% / 6.60% 63. no 107
2005 2 gadi 10.8% / 6.50% 99. no 110
2004 1 gadi 11.4% / 5.60% 108. no 113
BMW 3 sērija ražots 2002. gadā
2014 12 gadi 36.5% / 33.30% 54. no 78
2013 11 gadi 32.0% / 27.60% 53. no 69
2012 10 gadi 24.7% / 22.20% 58. no 88
2011 9 gadi 26.6% / 21.40% 65. no 79
2010 8 gadi 9.5% / 14.70% 58. no 123
2009 7 gadi 17.8% / 14.00% 77. no 94
2008 6 gadi 10.8% / 8.90% 77. no 111
2007 5 gadi 14.1% / 10.70% 90. no 107
2006 4 gadi 7.1% / 6.60% 63. no 107
2005 3 gadi 10.8% / 6.50% 99. no 110
2004 2 gadi 11.4% / 5.60% 108. no 113
BMW 3 sērija ražots 2001. gadā
2013 12 gadi 32.0% / 27.60% 53. no 69
2012 11 gadi 31.3% / 26.80% 61. no 77
2011 10 gadi 26.6% / 21.40% 65. no 79
2010 9 gadi 26.6% / 19.20% 65. no 79
2009 8 gadi 17.8% / 14.00% 77. no 94
2008 7 gadi 17.6% / 13.30% 85. no 99
2007 6 gadi 14.1% / 10.70% 90. no 107
2006 5 gadi 14.8% / 11.20% 88. no 106
2005 4 gadi 10.8% / 6.50% 99. no 110
2004 3 gadi 11.4% / 5.60% 108. no 113
BMW 3 sērija ražots 2000. gadā
2012 12 gadi 31.3% / 26.80% 61. no 77
2011 11 gadi 30.0% / 26.00% 55. no 72
2010 10 gadi 26.6% / 19.20% 65. no 79
2009 9 gadi 21.0% / 18.30% 63. no 87
2008 8 gadi 17.6% / 13.30% 85. no 99
2007 7 gadi 17.6% / 15.80% 69. no 96
2006 6 gadi 14.8% / 11.20% 88. no 106
2005 5 gadi 13.9% / 11.30% 79. no 105
2004 4 gadi 11.4% / 5.60% 108. no 113
BMW 3 sērija ražots 1999. gadā
2011 12 gadi 30.0% / 26.00% 55. no 72
2010 11 gadi 28.5% / 24.10% 59. no 75
2009 10 gadi 21.0% / 18.30% 63. no 87
2008 9 gadi 21.3% / 18.10% 73. no 88
2007 8 gadi 17.6% / 15.80% 69. no 96
2006 7 gadi 21.3% / 17.20% 81. no 97
2005 6 gadi 13.9% / 11.30% 79. no 105
2004 5 gadi 15.0% / 10.90% 86. no 103
BMW 3 sērija ražots 1998. gadā
2010 12 gadi 28.5% / 24.10% 59. no 75
2009 11 gadi 26.9% / 23.30% 54. no 68
2008 10 gadi 21.3% / 18.10% 73. no 88
2007 9 gadi 25.0% / 21.40% 66. no 82
2006 8 gadi 21.3% / 17.20% 81. no 97
2005 7 gadi 22.6% / 17.00% 75. no 87
2004 6 gadi 15.0% / 10.90% 86. no 103
BMW 3 sērija ražots 1997. gadā
2009 12 gadi 26.9% / 23.30% 54. no 68
2008 11 gadi 27.0% / 22.50% 59. no 72
2007 10 gadi 25.0% / 21.40% 66. no 82
2006 9 gadi 27.7% / 22.70% 65. no 78
2005 8 gadi 22.6% / 17.00% 75. no 87
2004 7 gadi 21.2% / 16.70% 73. no 85
BMW 3 sērija ražots 1996. gadā
2008 12 gadi 27.0% / 22.50% 59. no 72
2007 11 gadi 30.3% / 26.30% 48. no 57
2006 10 gadi 27.7% / 22.70% 65. no 78
2005 9 gadi 28.7% / 22.40% 59. no 70
2004 8 gadi 21.2% / 16.70% 73. no 85
BMW 3 sērija ražots 1995. gadā
2007 12 gadi 30.3% / 26.30% 48. no 57
2006 11 gadi 31.8% / 27.60% 48. no 59
2005 10 gadi 28.7% / 22.40% 59. no 70
2004 9 gadi 26.1% / 22.00% 54. no 70
BMW 3 sērija ražots 1994. gadā
2006 12 gadi 31.8% / 27.60% 48. no 59
2005 11 gadi 32.8% / 27.70% 48. no 59
2004 10 gadi 26.1% / 22.00% 54. no 70
BMW 3 sērija ražots 1993. gadā
2005 12 gadi 32.8% / 27.70% 48. no 59
2004 11 gadi 29.3% / 26.90% 45. no 67
BMW 3 sērija ražots 1992. gadā
2004 12 gadi 29.3% / 26.90% 45. no 67

Atsauksmes par BMW 3 sērija

BMW 3 sērija Sedans 2012.gads Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2012 (auto vecums 0 gadi) Lietošanas ilgums:172`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 9.2 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 1000 EUR
Kopējais auto novērtējums:
8/10
   vīrietis, 45 gadi
BMW 3 sērija Sedans 2008.gads Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads:2018 (auto vecums 10 gadi) Lietošanas ilgums:180`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 5.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 1390 EUR
Kopējais auto novērtējums:
9/10
   vīrietis, 36 gadi
BMW 3 sērija Sedans 2002.gads Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2023 (auto vecums 21 gads) Lietošanas ilgums:11`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 4.8 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 140 EUR
Kopējais auto novērtējums:
7/10
   vīrietis, 23 gadi
BMW 3 sērija Universāls 2014.gads Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads:2021 (auto vecums 7 gadi) Lietošanas ilgums:
Vidējais degvielas patēriņš: 5.1 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 1000 EUR
Kopējais auto novērtējums:
9/10
   vīrietis
BMW 3 sērija Sedans 2020.gads Benzīns 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads:2021 (auto vecums 1 gads) Lietošanas ilgums:11`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 7.8 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā)
Kopējais auto novērtējums:
10/10
   sieviete, 26 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par BMW 3 sērija, izvēlies kādu BMW 3 sērija paaudzi lapas augšā.
Pievienot atsauksmi
BMW 3 sērija foto attēls

BMW 3 sērija - jautājumi, diskusijas

Kaads motors, bendzis, diizelis , turbo - ne turbo , kaads iistais nobraukums?
Principaa, reomonteejams ir pilniigi viss, tikai...ja pats to maaki, vari, ir vieta, un finances, tad tas ir viens staasts. Ja kaadam par to jamaksaa, cits.
nomainīt turbīnu, salabot motoru, ielikt atpakaļ izgriezto DPF u.t.t. detaļas pateiks servisā... Ja iegūluši gredzeni - 1problēma, kuru
var atrisināt.
Ja nodilusi virzuļ/cilindru grupa - kapitālais rem. Bet finansiāli izdevīgāk
jaunu dzinēju, varbūt pat auto
Īsos vārdos pa daudz degvielas, pa maz skābekļa. Kāpēc tā, nav viennozīmīgas atbildes. Lej sprausla. Turbo spiediens pa zemu. Kaut kas ar ieplūdes kolektora droseļvārstiem, pārmērīgi čipots. Nav īstās sprauslas. Da jeb kas tur var būt pie vainas. Diagnostikas datus studijā pie pilnas slodze pie 3000 apgriezieniem, tad arī domāsim. Dzinēja galvas nomaiņa ievērojami atmaksājas, ja to dara profesionāli uzticami ļaudis, un ja ir dzinēja galvā problēma! Parasti tā arī ir!
Dzinēja galvas maiņa ir par nu augstākais ir par trešdaļu lētāka, (vai pat par ceturtdaļu lētāka) nekā jauna dzinēja iegāde!
Bet ja motora blokā ir liela plaisa, tad neko darīt, motors ir jāmaina!
Ja samērīgi maza, tad varētu to pat aizhromēt ciet!
Bet ja kāds nevēlās to darīt, jo tomēr tā ir visai tāda kā smalka un atbildīga padarīšana, tad nomainiet personu uz kādu citu kas to tomēr izdara! Vai nu arī pērciet jaunu motoru!
Motors parasti ilgi kalpo, jo motors ir tomēr no čuguna! Protams, ka visu var sagandēt ar pārslodzi!
Bet dūroalumīnija galvas blīve ir mazliet nedaudz mīkstākas kategorijas, kuru parasti biežāk nomaina ja ir problēma tajā!
Ir parasti gan jāseko līdzi motoreļļas nomaiņām ... Motors Jums būs ļoti pateicīgs ar to!
Motoreļļu parasti maina vienu reizi gadā! Kāpēc?? - Tāpēc, ka eļļai piemīt nelaba īpašība no gaisa piesaistīt sev mitrumu, ar ko arī tā zaudē savas neaizstājamās fizikālās īpašības, neskatoties (pat uz to) vai tu turi autiņu garažā vai nē, vai pat lieto to ikdienā!
Vislabākajā gadījumā eļļas maiņa būtu jāveic divas reizes gadā! Bet visiem jau pie kājas tas, un maks to neatļauj, un arī neatļaus!
··· BMW 3 sērija: Dzinēja ievērojama dūmotība ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kur atrodas BMW drošinātaji? (6)
Lūdzu izpalīdziet ar padomu,kur atrodas BMW 2001. 3.serija,sedans drošinātaji. Atbraucu no darba,nosalu,nestrādā pečka,negriežas ventilators..Cik saprotu,jāsāk vainu meklēt ar drošinātajiem..Kā par spīti,neviens pazīstams ...
Nebús tur drośinátáju vaina, kaut kas nopietnáks. Atverot bardačoku, tur augšējā daļā būs dvias plastmasas skrūves ar rokturīšiem. Tos atgriežot...būs ... Man šķiet vainīgs ir relejs kurš atrodas panelī zem radio uz leju Paskaties vai ģeneratora siksna nav pārplīsusi.(ja BMW ir gan tas gan tas) ··· BMW 3 sērija: Kur atrodas BMW drošinātaji? lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Visi BMW 3sērijas 2.0 dizeļi ir ar turbīnu? (11)
Visi BMW 3serijas 2.0 D ir četrcilindru un ar turbīnu?
Vajag ņemt atmosfērisko 3.0 benzīnu 3M, tā ir leģenda, 343ZS, nekādu turbīnu vai kompresoru.
BMW automašīnas ražoja līdz 2005. gadam, pēc tam sāka ražot BMW automašīnām līdzīgus izstrādājumus.
Visām automašīnām ir mūža garantija, vecajām tie bija 500 t km līdz 2 milj kilometru, bet jaunajām 50 t km līdz 100 t.km.!!! Nu kā tad nav VW 2.0SDI laikam līdz pat 2010 gadam ražoja. Senākiem modeļiem BMW bija tikai atmosfēriskie dzinēji, bet šajā gadsimtā gan laikam tikai ar turbīnām.... Ja ta ir.Man pasam tads ir.Touring 2.0 td.Un sedani ari tadi protams ir. ··· BMW 3 sērija: Visi BMW 3sērijas 2.0 dizeļi ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
bmw e46 2002.g 318i benzins (13)
pabraucot kadus 150-200km sak degt ellas lampina izvelkot limenradi (ellas) ella uz ta brungana necarspidiga un bieza, ka ķite, bet kad pastav limens ir ella skaista caurspidiga itka viss kartiba??? ella 5W30 castrols
nomaini eļlu, izmazgā karteri... Es gan diagnozes pa telefonu nedodu ... bet zinot dažas mašīnas no Piebalgas "autoservisa" - tur eļļu un filtru nemaina , bet tikai uzlej lielā daudzumā svaigu. Tagad motors ticis pie labākas eļļas un veco zapti mazgā laukā. Var arī noklapēt ... ...ja jau esi tāds prātvēders , tad nedaudz padomā , kas vēl var tikt eļļā - tosols jeb nevalitatīvs benzīna piejaukums gar virzuļiem ... no zila gaisa tas nenotiek. udugs (2015-11-12 20:57) viedoklis
pareizi pateica.
ja tikko pirkta mašīna no Vācijas, tad viņi tur lej LL(long life) eļļu un vālē 50tk, varbūt arī vairāk un neskatās ,ka no eļļas tik piķis vien palicis( te arī ir tādi umņiki,kas domā,ka var vālēt tik daudz km. tak ja auto noripojis jau 500tk,neko tur nevar. uz katriem 10tk jāmaina un punkc):) a laba eļļa tagad to visu mazgā ārā. izmazgās šāles un būs miers mājās:)
pardod nost!!! ja jau ellas spiediens pazud, tad motoram ar laiku p.....ts bus. ··· BMW 3 sērija: bmw e46 2002.g 318i benzins lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
BMW 3.sērija no 1995 (19)
Ko juus sakaat par 3 seerijas BMW saakot no 1995. gada, kaadi plusi un miinusi. Vai taa ir taisniiba, ka ritoshais tiem ljoti vaariigs?
Ar bmw, pēwc maniem novērojumiem, pārsvarā brauc santīmpisēji, kur grib glaunu auto, bet nevar atļauties savu "žīda" instinktu dēļ. Rezultātā - brauc par "dosjas" cenu;) nevis "nedaudz zaudeejis savu reputaaciju", bet taa ir pilniibaa sagrauta... turklaat, neatgriezeniski..

:)))
Mavit, a kapec japerk auto, kuram jau rupnica pagriezienu raditaji ir nobrukusi? Un kura ir iesaistita katra otraja avarija?
Man tomer skiet, ka ar tam masinam kaut kas nav riktigi.
Es labak ar tadu drosaku auto brauksu, citadi naksies trenuzenes staigat, lai pieskanotos auto stilam:)))))
"Brauc pa ceļu audi.Malā noplīsis zapiņš.Audi nolemj pavilkt."Kā es zināšu-kur tevi atsiet?" "Es tev uzmirkšķināšu!"Piepeši pabrauc garām BMW uz 200.Audi aizmirst zapiņu un nesas pakaļ BMW.Visi trīs panesas garām 2 poličiem."Vai tu redzēji kā tie aiznesās?" "Nu un?" "Audi uz 200 BMW uz 250 bet zapiņš vēl mirkšķina lai garām laiž!!!""
..mjā,ja nevari dabūt zapiņu,pērc BMW:)))
Cik es braukaju pa ielam, bmw pagriezienu nerada. Gribejas jau rakstit rupnicai, lai paskatas, vai ar tiem pagriezieniem viss kartiba.
Bet tagad skaidrs, ja tadi ka Mavs sez pies tures, tad ne tikai pagriezieni nestrada.
A par negadijumiem man ir statistika: katru reizi, braucot garam negadijuma vietai piekekseju, kadas markas auto ir iemaucus dupsi prieksejai.
Labakais bija, ka viens bembis krusta, kur stop zime, bija iemaucis majas pagalma, kas ir metru virs brauktuves, pie tam vel izgazis pamatigu dzelzs zogu.

ps. Paldies dievam, ka nenaksies sedet pie bmw stures, to sabiedribas apsmaidisanu man negribas piedzivot:))))
pss. Kekseju pie "personigas pieredzes":))
··· BMW 3 sērija: BMW 3.sērija no 1995 lasīt visu diskusiju (19 atbildes) –»
BMW E30 nestrādā tahometrs (8)
bmw E30 nestrādā tahometrs,...tipa vaina spidometrā.Varbūt kāds zin ko vairāk?
aiz panela ir shtekers un tas panelii iskustina kontaktus. tad ta iet ta neiet kautkas vai vispaar neiet neviens raadiitaais vai tiešām cilvēki nesaprot ka ar pieredzes apmaiņu mašīna netiks saremontēta?
ja pats nevari un nemāki tad brauc uz servisu.
varbūt iesākumā pamēģini riepās gaisu nomainīt?:)
nomaini tahometru. izplatiita probleema. varbuut paliidzees! Ha ha. nomaini mašīnu, bet tahometru paturi. izplatiita probleema. varbuut paliidzees! ja problema nav kontaktos, tipo spidometri bembim iznjemt ir paris minushu darbs, tad probza jau ir elektroniska un naksies tev izteret ~25ls par jauna spidometra iegadi, tik nesajauc gadus, modeljus etc lietas, jo tas ir ljoti svarigi. ··· BMW 3 sērija: BMW E30 nestrādā tahometrs lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
BMW 3.sērija 1991.gads - atsauksmes (20)
pastāstiest ko par BMW 318 1,8i 1991 gads.
nu ko tad tu gribi lai tev atbild??? pilniigs meesls, nedrosa, maza, pretiiga, veca, sagrabeejusi tacka - taa NAV masiina!!! probleemu njudzeklis uz 4 ritenjiem nevaig dir.. ja nezinat.. man ir 318 89.gads.. super autinjsh.. galvenais ka ekonomisks.. pie tam daudz labaaks par piem 95 gada golfu kursh ir jau izgrabeejis un izruuseejis nez kaapeec ja man tads butu, es ar to nelieliitos ;) un nesauktu par super. kautkaads debiilisms... ;) Ja njemtu tad tikai delj pakalejas piedzinjas.Savadak uz BMW nevelk.
Ja tev tads bus tad ljoti uzmanies no motora parkarseshanas.
··· BMW 3 sērija: BMW 3.sērija 1991.gads - ... lasīt visu diskusiju (20 atbildes) –»
Atsauksmes par BMW 3 sērijās TDS universālu (6)
Juusu atsauksmes par BMW 3 sērijās TDS universālu saakot ar 1998 gada
Kaadu TDS?
Redzejis TDS nesmu no 98 :)
ir tikai
318d
320d
un
330d
auto visaa visumaa labs, nelielaam kravas peervedeeshanai piemeerots, ja veelies ko lielu peervedaat aizmirsti.Vieniigi man nepatiik ka tas ir diesl, tad ar reiķinies ka motors buus tiiri labi nobraukts(jau), explortaacijaa videeji daargs, kaa jau tecu tas ir diesl un var buut vissad briinumu. ja nem tad nem bmw 39 kuzavs un 325TDSvismaz mjaa, neaceros ka 3xx buutu ar indexu tds...bet nu tas nemaina aatrumu jo skjiet, ka dzineeji bija tie pashi..bet visi kopsh 95 gada laikam pamainiijaas..taa ka nezinu teikt, jo man bija ilgaaka pieredze tikai ar dzineeju kaads bija ~91-95 525tds (nu tas, kursh jau plakanu augsu)..
da nekadu probzu nebija..labi dzineeji manispraat.. a jaunaakie mosh kapriizaaki?
3 sēr. E46 modeļu nosaukumā nav tds, jo dīzeļdzinēji nenāk ar starpdzesētāju. 320d; 330d - lūdzu!
5 sēr. E39 ir 525tds (mazliet savādāks dzinējs nekā 3 sēr. un ar starpdzesētāju) un arii touring.
BMW ir BMW, drošs, komfortabls, stabils un ilgdzīvojošs, ja tiek kopts. Protams jārēķinās, ka dīzelis jau būs labi paskrējis pa lielceļiem, bet tas ir sīkums, ja laicīgi novērš visas problēmas.
··· BMW 3 sērija: Atsauksmes par BMW 3 sērijās ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
BMW E21 320i atsauksmes (6)
Kadas atsauksmes par BMW E21 320i
neesmu braucis, bet man jau patiik. pasham ir bmw. bmw rullee un ar kautkaadaam astraam pat saliidzinaat nevar ja tas e21 ir labi restaureets, tad nekaadu suudziibu nevajadzeetu buut. ne katru dienu taadus autinjus var redzeet ielaas Ja saprotu pareizi,tad runa iet par veco bembiiti...Taa ir slikta doma,jo
1.BMW miil,ja vinjai ir labas riepas,amortizatori,piekare,kas ir originaala,bet nevis kjiinas,vaardu sakot taadam,kas miil braukt,bet nezeelo naudu:)
2.nesen vienu taadu sacirtu ar cirvi un sapratu,ka taadas mashiinas labaa staavoklii nemeedz buut:)
3.Tehniskais risinaajums ir moraali novecojis un taadeelj degvielas pateerinsh, vareetu nepatiikami paarsteikt
4.Ja dzineejs un piekare buutu labaa staavoklii,kas praktiski nav iespeejams:))),tad gaitas iipashiibu un izturiibas zinjaa,ar to vareetu sacensties tikai tanks:)
5.labaak tomeer nevajag:)))))
doma ir laba ja ir laba stavokli! Piestikjee kaut kam labaakam. ··· BMW 3 sērija: BMW E21 320i atsauksmes lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu