BMW 3 sērija
BMW 3 sērija tehniskie dati
Cena 5000 līdz 48 900
BMW 3 sērija Touring G21 Universāls
2018. - . gads Jauda no 113 līdz 374 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 6.3 l/100km
Cena 19 000 līdz 57 200 BMW 3 sērija G20 Sedans
2018. - . gads Jauda no 113 līdz 382 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 9.4 l/100km
Cena 10 500 līdz 23 100 BMW 3 sērija Touring F31 Universāls
2015. - 2018. gads Jauda no 136 līdz 252 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 6.8 l/100km
Cena 11 600 līdz 46 900 BMW 3 sērija F30 Sedans
2015. - 2018. gads Jauda no 116 līdz 326 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7.3 l/100km
Cena 5500 līdz 13 700 BMW 3 sērija Touring F31 Universāls
2012. - 2015. gads Jauda no 116 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 8.1 l/100km
Cena 7700 līdz 15 500 BMW 3 sērija F30 Sedans
2012. - 2015. gads Jauda no 116 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 4.1 līdz 8.2 l/100km
Cena 9200 līdz 14 000 BMW 3 sērija E92 Kupeja
2010. - 2013. gads Jauda no 156 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 9.1 l/100km
Cena 10 500 līdz 17 000 BMW 3 sērija E93 Kabriolets
2010. - 2013. gads Jauda no 143 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 8.8 l/100km
Cena 3500 līdz 8000 BMW 3 sērija E90 Sedans
2008. - 2012. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 9.7 l/100km
Cena 3500 līdz 8600 BMW 3 sērija Touring E91 Universāls
2008. - 2012. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 9.8 l/100km
Cena 6500 līdz 13 000 BMW 3 sērija E93 Kabriolets
2007. - 2010. gads Jauda no 156 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 9.9 l/100km
Cena 4900 līdz 11 000 BMW 3 sērija E92 Kupeja
2006. - 2010. gads Jauda no 156 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 9.9 l/100km
Cena 2400 līdz 6200 BMW 3 sērija Touring E91 Universāls
2005. - 2008. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 11 l/100km
Cena 2800 līdz 5900 BMW 3 sērija E90 Sedans
2005. - 2008. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 10 l/100km
Cena 3200 līdz 8500 BMW 3 sērija E46 Kupeja
2003. - 2006. gads Jauda no 143 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 9.6 l/100km
Cena 3900 līdz 10 500 BMW 3 sērija E46 Kabriolets
2003. - 2007. gads Jauda no 143 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 6.3 līdz 10 l/100km
Cena 1400 līdz 3500 BMW 3 sērija Touring E46 Universāls
2001. - 2005. gads Jauda no 115 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 11 l/100km
Cena 1000 līdz 4700 BMW 3 sērija E46 Sedans
2001. - 2005. gads Jauda no 105 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 11 l/100km
Cena 1300 līdz 3900 BMW 3 sērija E46 Hečbeks
2001. - 2005. gads Jauda no 115 līdz 192 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.5 l/100km
Cena 4900 līdz 6800 BMW 3 sērija E46 Kabriolets
2000. - 2003. gads Jauda no 143 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 7.7 līdz 10 l/100km
Cena 1900 līdz 3900 BMW 3 sērija E46 Kupeja
1999. - 2003. gads Jauda no 116 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 7.1 līdz 10 l/100km
Cena 1100 līdz 3200 BMW 3 sērija E46 Sedans
1998. - 2001. gads Jauda no 105 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 10 l/100km
Cena 800 līdz 3500 BMW 3 sērija E36 Hečbeks
1993. - 2000. gads Jauda no 90 līdz 170 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 10 l/100km
Cena 3200 līdz 15 000 BMW 3 sērija E36 Kabriolets
1993. - 1999. gads Jauda no 115 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 8.1 līdz 11 l/100km
Cena 2100 līdz 4300 BMW 3 sērija E36 Kupeja
1992. - 1999. gads Jauda no 102 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 7.7 līdz 10 l/100km
Cena 1100 līdz 3900 BMW 3 sērija E36 Sedans
1991. - 1998. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 10 l/100km
Cena 9000 līdz 13 000 BMW 3 sērija E30 Kabriolets
1986. - 1993. gads Jauda no 113 līdz 170 ZS
Degvielas patēriņš no 8.8 līdz 9.9 l/100km
Cena 2000 līdz 8500 BMW 3 sērija E30 Sedans
1983. - 1991. gads Jauda no 86 līdz 170 ZS
Degvielas patēriņš no 6.9 līdz 10 l/100km
2018. - . gads Jauda no 113 līdz 374 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 6.3 l/100km
Cena 19 000 līdz 57 200 BMW 3 sērija G20 Sedans
2018. - . gads Jauda no 113 līdz 382 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 9.4 l/100km
Cena 10 500 līdz 23 100 BMW 3 sērija Touring F31 Universāls
2015. - 2018. gads Jauda no 136 līdz 252 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 6.8 l/100km
Cena 11 600 līdz 46 900 BMW 3 sērija F30 Sedans
2015. - 2018. gads Jauda no 116 līdz 326 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7.3 l/100km
Cena 5500 līdz 13 700 BMW 3 sērija Touring F31 Universāls
2012. - 2015. gads Jauda no 116 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 8.1 l/100km
Cena 7700 līdz 15 500 BMW 3 sērija F30 Sedans
2012. - 2015. gads Jauda no 116 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 4.1 līdz 8.2 l/100km
Cena 9200 līdz 14 000 BMW 3 sērija E92 Kupeja
2010. - 2013. gads Jauda no 156 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 9.1 l/100km
Cena 10 500 līdz 17 000 BMW 3 sērija E93 Kabriolets
2010. - 2013. gads Jauda no 143 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 8.8 l/100km
Cena 3500 līdz 8000 BMW 3 sērija E90 Sedans
2008. - 2012. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 9.7 l/100km
Cena 3500 līdz 8600 BMW 3 sērija Touring E91 Universāls
2008. - 2012. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 9.8 l/100km
Cena 6500 līdz 13 000 BMW 3 sērija E93 Kabriolets
2007. - 2010. gads Jauda no 156 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 9.9 l/100km
Cena 4900 līdz 11 000 BMW 3 sērija E92 Kupeja
2006. - 2010. gads Jauda no 156 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 9.9 l/100km
Cena 2400 līdz 6200 BMW 3 sērija Touring E91 Universāls
2005. - 2008. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 11 l/100km
Cena 2800 līdz 5900 BMW 3 sērija E90 Sedans
2005. - 2008. gads Jauda no 122 līdz 306 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 10 l/100km
Cena 3200 līdz 8500 BMW 3 sērija E46 Kupeja
2003. - 2006. gads Jauda no 143 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 9.6 l/100km
Cena 3900 līdz 10 500 BMW 3 sērija E46 Kabriolets
2003. - 2007. gads Jauda no 143 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 6.3 līdz 10 l/100km
Cena 1400 līdz 3500 BMW 3 sērija Touring E46 Universāls
2001. - 2005. gads Jauda no 115 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 11 l/100km
Cena 1000 līdz 4700 BMW 3 sērija E46 Sedans
2001. - 2005. gads Jauda no 105 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 11 l/100km
Cena 1300 līdz 3900 BMW 3 sērija E46 Hečbeks
2001. - 2005. gads Jauda no 115 līdz 192 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.5 l/100km
Cena 4900 līdz 6800 BMW 3 sērija E46 Kabriolets
2000. - 2003. gads Jauda no 143 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 7.7 līdz 10 l/100km
Cena 1900 līdz 3900 BMW 3 sērija E46 Kupeja
1999. - 2003. gads Jauda no 116 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 7.1 līdz 10 l/100km
Cena 1100 līdz 3200 BMW 3 sērija E46 Sedans
1998. - 2001. gads Jauda no 105 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 10 l/100km
Cena 800 līdz 3500 BMW 3 sērija E36 Hečbeks
1993. - 2000. gads Jauda no 90 līdz 170 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 10 l/100km
Cena 3200 līdz 15 000 BMW 3 sērija E36 Kabriolets
1993. - 1999. gads Jauda no 115 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 8.1 līdz 11 l/100km
Cena 2100 līdz 4300 BMW 3 sērija E36 Kupeja
1992. - 1999. gads Jauda no 102 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 7.7 līdz 10 l/100km
Cena 1100 līdz 3900 BMW 3 sērija E36 Sedans
1991. - 1998. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 10 l/100km
Cena 9000 līdz 13 000 BMW 3 sērija E30 Kabriolets
1986. - 1993. gads Jauda no 113 līdz 170 ZS
Degvielas patēriņš no 8.8 līdz 9.9 l/100km
Cena 2000 līdz 8500 BMW 3 sērija E30 Sedans
1983. - 1991. gads Jauda no 86 līdz 170 ZS
Degvielas patēriņš no 6.9 līdz 10 l/100km
BMW 3 sērija kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
BMW 3 sērija ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 5.9% / 4.74% | 90. no 121 |
BMW 3 sērija ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 5.9% / 4.74% | 90. no 121 |
2021 | 3 gadi | 6.6% / 5.57% | 100. no 129 |
BMW 3 sērija ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 9.3% / 8.14% | 84. no 120 |
2021 | 4 gadi | 6.6% / 5.57% | 100. no 129 |
2020 | 3 gadi | 6.0% / 5.99% | 71. no 129 |
BMW 3 sērija ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 9.3% / 8.14% | 84. no 120 |
2021 | 5 gadi | 9.7% / 9.29% | 82. no 129 |
2020 | 4 gadi | 6.0% / 5.99% | 71. no 129 |
Atsauksmes par BMW 3 sērija
BMW 3 sērija Sedans 2012.gads
Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 172`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.2 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
ar šo automašīnu ir prieks braukt, īpaši ārpus pilsētas. Es to iegādājos lietotu, un kopumā apkope nav dārga, jo īpaši tāpēc, ka tas ir augstākas klases auto.
Varbūt augsts degvielas patēriņš pilsētā
vīrietis, 45 gadi
BMW 3 sērija Sedans 2008.gads
Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 180`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1390 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Dinamisks, ekonomisks.
Gariem cilvēkiem pamaz vietas
vīrietis, 36 gadi
BMW 3 sērija Sedans 2002.gads
Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2023 (auto vecums 21 gads) | Lietošanas ilgums: | 11`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.8 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 140 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
7/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomisks, dinamisks
Bieži remonti, nav ērts salons
vīrietis, 23 gadi
BMW 3 sērija Universāls 2014.gads
Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.1 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
vīrietis
BMW 3 sērija Sedans 2020.gads
Benzīns 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 1 gads) | Lietošanas ilgums: | 11`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.8 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
10/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
sieviete, 26 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par BMW 3 sērija, izvēlies kādu BMW 3 sērija paaudzi lapas augšā.
BMW 3 sērija - jautājumi, diskusijas
Kaads motors, bendzis, diizelis , turbo - ne turbo , kaads iistais nobraukums?
Principaa, reomonteejams ir pilniigi viss, tikai...ja pats to maaki, vari, ir vieta, un finances, tad tas ir viens staasts. Ja kaadam par to jamaksaa, cits. nomainīt turbīnu, salabot motoru, ielikt atpakaļ izgriezto DPF u.t.t. detaļas pateiks servisā... Ja iegūluši gredzeni - 1problēma, kuru
var atrisināt.
Ja nodilusi virzuļ/cilindru grupa - kapitālais rem. Bet finansiāli izdevīgāk
jaunu dzinēju, varbūt pat auto Īsos vārdos pa daudz degvielas, pa maz skābekļa. Kāpēc tā, nav viennozīmīgas atbildes. Lej sprausla. Turbo spiediens pa zemu. Kaut kas ar ieplūdes kolektora droseļvārstiem, pārmērīgi čipots. Nav īstās sprauslas. Da jeb kas tur var būt pie vainas. Diagnostikas datus studijā pie pilnas slodze pie 3000 apgriezieniem, tad arī domāsim. Dzinēja galvas nomaiņa ievērojami atmaksājas, ja to dara profesionāli uzticami ļaudis, un ja ir dzinēja galvā problēma! Parasti tā arī ir!
Dzinēja galvas maiņa ir par nu augstākais ir par trešdaļu lētāka, (vai pat par ceturtdaļu lētāka) nekā jauna dzinēja iegāde!
Bet ja motora blokā ir liela plaisa, tad neko darīt, motors ir jāmaina!
Ja samērīgi maza, tad varētu to pat aizhromēt ciet!
Bet ja kāds nevēlās to darīt, jo tomēr tā ir visai tāda kā smalka un atbildīga padarīšana, tad nomainiet personu uz kādu citu kas to tomēr izdara! Vai nu arī pērciet jaunu motoru!
Motors parasti ilgi kalpo, jo motors ir tomēr no čuguna! Protams, ka visu var sagandēt ar pārslodzi!
Bet dūroalumīnija galvas blīve ir mazliet nedaudz mīkstākas kategorijas, kuru parasti biežāk nomaina ja ir problēma tajā!
Ir parasti gan jāseko līdzi motoreļļas nomaiņām ... Motors Jums būs ļoti pateicīgs ar to!
Motoreļļu parasti maina vienu reizi gadā! Kāpēc?? - Tāpēc, ka eļļai piemīt nelaba īpašība no gaisa piesaistīt sev mitrumu, ar ko arī tā zaudē savas neaizstājamās fizikālās īpašības, neskatoties (pat uz to) vai tu turi autiņu garažā vai nē, vai pat lieto to ikdienā!
Vislabākajā gadījumā eļļas maiņa būtu jāveic divas reizes gadā! Bet visiem jau pie kājas tas, un maks to neatļauj, un arī neatļaus! ··· BMW 3 sērija: Dzinēja ievērojama dūmotība ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Principaa, reomonteejams ir pilniigi viss, tikai...ja pats to maaki, vari, ir vieta, un finances, tad tas ir viens staasts. Ja kaadam par to jamaksaa, cits. nomainīt turbīnu, salabot motoru, ielikt atpakaļ izgriezto DPF u.t.t. detaļas pateiks servisā... Ja iegūluši gredzeni - 1problēma, kuru
var atrisināt.
Ja nodilusi virzuļ/cilindru grupa - kapitālais rem. Bet finansiāli izdevīgāk
jaunu dzinēju, varbūt pat auto Īsos vārdos pa daudz degvielas, pa maz skābekļa. Kāpēc tā, nav viennozīmīgas atbildes. Lej sprausla. Turbo spiediens pa zemu. Kaut kas ar ieplūdes kolektora droseļvārstiem, pārmērīgi čipots. Nav īstās sprauslas. Da jeb kas tur var būt pie vainas. Diagnostikas datus studijā pie pilnas slodze pie 3000 apgriezieniem, tad arī domāsim. Dzinēja galvas nomaiņa ievērojami atmaksājas, ja to dara profesionāli uzticami ļaudis, un ja ir dzinēja galvā problēma! Parasti tā arī ir!
Dzinēja galvas maiņa ir par nu augstākais ir par trešdaļu lētāka, (vai pat par ceturtdaļu lētāka) nekā jauna dzinēja iegāde!
Bet ja motora blokā ir liela plaisa, tad neko darīt, motors ir jāmaina!
Ja samērīgi maza, tad varētu to pat aizhromēt ciet!
Bet ja kāds nevēlās to darīt, jo tomēr tā ir visai tāda kā smalka un atbildīga padarīšana, tad nomainiet personu uz kādu citu kas to tomēr izdara! Vai nu arī pērciet jaunu motoru!
Motors parasti ilgi kalpo, jo motors ir tomēr no čuguna! Protams, ka visu var sagandēt ar pārslodzi!
Bet dūroalumīnija galvas blīve ir mazliet nedaudz mīkstākas kategorijas, kuru parasti biežāk nomaina ja ir problēma tajā!
Ir parasti gan jāseko līdzi motoreļļas nomaiņām ... Motors Jums būs ļoti pateicīgs ar to!
Motoreļļu parasti maina vienu reizi gadā! Kāpēc?? - Tāpēc, ka eļļai piemīt nelaba īpašība no gaisa piesaistīt sev mitrumu, ar ko arī tā zaudē savas neaizstājamās fizikālās īpašības, neskatoties (pat uz to) vai tu turi autiņu garažā vai nē, vai pat lieto to ikdienā!
Vislabākajā gadījumā eļļas maiņa būtu jāveic divas reizes gadā! Bet visiem jau pie kājas tas, un maks to neatļauj, un arī neatļaus! ··· BMW 3 sērija: Dzinēja ievērojama dūmotība ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Kur atrodas BMW drošinātaji? (6)
Lūdzu izpalīdziet ar padomu,kur atrodas BMW 2001. 3.serija,sedans drošinātaji. Atbraucu no darba,nosalu,nestrādā pečka,negriežas ventilators..Cik saprotu,jāsāk vainu meklēt ar drošinātajiem..Kā par spīti,neviens pazīstams ...
Lūdzu izpalīdziet ar padomu,kur atrodas BMW 2001. 3.serija,sedans drošinātaji. Atbraucu no darba,nosalu,nestrādā pečka,negriežas ventilators..Cik saprotu,jāsāk vainu meklēt ar drošinātajiem..Kā par spīti,neviens pazīstams ...
Visi BMW 3sērijas 2.0 dizeļi ir ar turbīnu? (11)
Visi BMW 3serijas 2.0 D ir četrcilindru un ar turbīnu?
Visi BMW 3serijas 2.0 D ir četrcilindru un ar turbīnu?
BMW automašīnas ražoja līdz 2005. gadam, pēc tam sāka ražot BMW automašīnām līdzīgus izstrādājumus. Visām automašīnām ir mūža garantija, vecajām tie bija 500 t km līdz 2 milj kilometru, bet jaunajām 50 t km līdz 100 t.km.!!! Nu kā tad nav VW 2.0SDI laikam līdz pat 2010 gadam ražoja. Senākiem modeļiem BMW bija tikai atmosfēriskie dzinēji, bet šajā gadsimtā gan laikam tikai ar turbīnām.... Ja ta ir.Man pasam tads ir.Touring 2.0 td.Un sedani ari tadi protams ir. ··· BMW 3 sērija: Visi BMW 3sērijas 2.0 dizeļi ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
bmw e46 2002.g 318i benzins (13)
pabraucot kadus 150-200km sak degt ellas lampina izvelkot limenradi (ellas) ella uz ta brungana necarspidiga un bieza, ka ķite, bet kad pastav limens ir ella skaista caurspidiga itka viss kartiba??? ella 5W30 castrols
pabraucot kadus 150-200km sak degt ellas lampina izvelkot limenradi (ellas) ella uz ta brungana necarspidiga un bieza, ka ķite, bet kad pastav limens ir ella skaista caurspidiga itka viss kartiba??? ella 5W30 castrols
pareizi pateica.
ja tikko pirkta mašīna no Vācijas, tad viņi tur lej LL(long life) eļļu un vālē 50tk, varbūt arī vairāk un neskatās ,ka no eļļas tik piķis vien palicis( te arī ir tādi umņiki,kas domā,ka var vālēt tik daudz km. tak ja auto noripojis jau 500tk,neko tur nevar. uz katriem 10tk jāmaina un punkc):) a laba eļļa tagad to visu mazgā ārā. izmazgās šāles un būs miers mājās:) pardod nost!!! ja jau ellas spiediens pazud, tad motoram ar laiku p.....ts bus. ··· BMW 3 sērija: bmw e46 2002.g 318i benzins lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
BMW 3.sērija no 1995 (19)
Ko juus sakaat par 3 seerijas BMW saakot no 1995. gada, kaadi plusi un miinusi. Vai taa ir taisniiba, ka ritoshais tiem ljoti vaariigs?
Ko juus sakaat par 3 seerijas BMW saakot no 1995. gada, kaadi plusi un miinusi. Vai taa ir taisniiba, ka ritoshais tiem ljoti vaariigs?
Ar bmw, pēwc maniem novērojumiem, pārsvarā brauc santīmpisēji, kur grib glaunu auto, bet nevar atļauties savu "žīda" instinktu dēļ. Rezultātā - brauc par "dosjas" cenu;)
nevis "nedaudz zaudeejis savu reputaaciju", bet taa ir pilniibaa sagrauta... turklaat, neatgriezeniski..
:))) Mavit, a kapec japerk auto, kuram jau rupnica pagriezienu raditaji ir nobrukusi? Un kura ir iesaistita katra otraja avarija?
Man tomer skiet, ka ar tam masinam kaut kas nav riktigi.
Es labak ar tadu drosaku auto brauksu, citadi naksies trenuzenes staigat, lai pieskanotos auto stilam:))))) "Brauc pa ceļu audi.Malā noplīsis zapiņš.Audi nolemj pavilkt."Kā es zināšu-kur tevi atsiet?" "Es tev uzmirkšķināšu!"Piepeši pabrauc garām BMW uz 200.Audi aizmirst zapiņu un nesas pakaļ BMW.Visi trīs panesas garām 2 poličiem."Vai tu redzēji kā tie aiznesās?" "Nu un?" "Audi uz 200 BMW uz 250 bet zapiņš vēl mirkšķina lai garām laiž!!!""
..mjā,ja nevari dabūt zapiņu,pērc BMW:))) Cik es braukaju pa ielam, bmw pagriezienu nerada. Gribejas jau rakstit rupnicai, lai paskatas, vai ar tiem pagriezieniem viss kartiba.
Bet tagad skaidrs, ja tadi ka Mavs sez pies tures, tad ne tikai pagriezieni nestrada.
A par negadijumiem man ir statistika: katru reizi, braucot garam negadijuma vietai piekekseju, kadas markas auto ir iemaucus dupsi prieksejai.
Labakais bija, ka viens bembis krusta, kur stop zime, bija iemaucis majas pagalma, kas ir metru virs brauktuves, pie tam vel izgazis pamatigu dzelzs zogu.
ps. Paldies dievam, ka nenaksies sedet pie bmw stures, to sabiedribas apsmaidisanu man negribas piedzivot:))))
pss. Kekseju pie "personigas pieredzes":)) ··· BMW 3 sērija: BMW 3.sērija no 1995 lasīt visu diskusiju (19 atbildes) »
:))) Mavit, a kapec japerk auto, kuram jau rupnica pagriezienu raditaji ir nobrukusi? Un kura ir iesaistita katra otraja avarija?
Man tomer skiet, ka ar tam masinam kaut kas nav riktigi.
Es labak ar tadu drosaku auto brauksu, citadi naksies trenuzenes staigat, lai pieskanotos auto stilam:))))) "Brauc pa ceļu audi.Malā noplīsis zapiņš.Audi nolemj pavilkt."Kā es zināšu-kur tevi atsiet?" "Es tev uzmirkšķināšu!"Piepeši pabrauc garām BMW uz 200.Audi aizmirst zapiņu un nesas pakaļ BMW.Visi trīs panesas garām 2 poličiem."Vai tu redzēji kā tie aiznesās?" "Nu un?" "Audi uz 200 BMW uz 250 bet zapiņš vēl mirkšķina lai garām laiž!!!""
..mjā,ja nevari dabūt zapiņu,pērc BMW:))) Cik es braukaju pa ielam, bmw pagriezienu nerada. Gribejas jau rakstit rupnicai, lai paskatas, vai ar tiem pagriezieniem viss kartiba.
Bet tagad skaidrs, ja tadi ka Mavs sez pies tures, tad ne tikai pagriezieni nestrada.
A par negadijumiem man ir statistika: katru reizi, braucot garam negadijuma vietai piekekseju, kadas markas auto ir iemaucus dupsi prieksejai.
Labakais bija, ka viens bembis krusta, kur stop zime, bija iemaucis majas pagalma, kas ir metru virs brauktuves, pie tam vel izgazis pamatigu dzelzs zogu.
ps. Paldies dievam, ka nenaksies sedet pie bmw stures, to sabiedribas apsmaidisanu man negribas piedzivot:))))
pss. Kekseju pie "personigas pieredzes":)) ··· BMW 3 sērija: BMW 3.sērija no 1995 lasīt visu diskusiju (19 atbildes) »
BMW E30 nestrādā tahometrs (8)
bmw E30 nestrādā tahometrs,...tipa vaina spidometrā.Varbūt kāds zin ko vairāk?
bmw E30 nestrādā tahometrs,...tipa vaina spidometrā.Varbūt kāds zin ko vairāk?
ja pats nevari un nemāki tad brauc uz servisu.
varbūt iesākumā pamēģini riepās gaisu nomainīt?:)
nomaini tahometru. izplatiita probleema. varbuut paliidzees! Ha ha. nomaini mašīnu, bet tahometru paturi. izplatiita probleema. varbuut paliidzees! ja problema nav kontaktos, tipo spidometri bembim iznjemt ir paris minushu darbs, tad probza jau ir elektroniska un naksies tev izteret ~25ls par jauna spidometra iegadi, tik nesajauc gadus, modeljus etc lietas, jo tas ir ljoti svarigi. ··· BMW 3 sērija: BMW E30 nestrādā tahometrs lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
nu ko tad tu gribi lai tev atbild??? pilniigs meesls, nedrosa, maza, pretiiga, veca, sagrabeejusi tacka - taa NAV masiina!!!
probleemu njudzeklis uz 4 ritenjiem
nevaig dir.. ja nezinat.. man ir 318 89.gads.. super autinjsh.. galvenais ka ekonomisks.. pie tam daudz labaaks par piem 95 gada golfu kursh ir jau izgrabeejis un izruuseejis
nez kaapeec ja man tads butu, es ar to nelieliitos ;) un nesauktu par super. kautkaads debiilisms... ;)
Ja njemtu tad tikai delj pakalejas piedzinjas.Savadak uz BMW nevelk.
Ja tev tads bus tad ljoti uzmanies no motora parkarseshanas. ··· BMW 3 sērija: BMW 3.sērija 1991.gads - ... lasīt visu diskusiju (20 atbildes) »
Ja tev tads bus tad ljoti uzmanies no motora parkarseshanas. ··· BMW 3 sērija: BMW 3.sērija 1991.gads - ... lasīt visu diskusiju (20 atbildes) »
Atsauksmes par BMW 3 sērijās TDS universālu (6)
Juusu atsauksmes par BMW 3 sērijās TDS universālu saakot ar 1998 gada
Juusu atsauksmes par BMW 3 sērijās TDS universālu saakot ar 1998 gada
Redzejis TDS nesmu no 98 :)
ir tikai
318d
320d
un
330d auto visaa visumaa labs, nelielaam kravas peervedeeshanai piemeerots, ja veelies ko lielu peervedaat aizmirsti.Vieniigi man nepatiik ka tas ir diesl, tad ar reiķinies ka motors buus tiiri labi nobraukts(jau), explortaacijaa videeji daargs, kaa jau tecu tas ir diesl un var buut vissad briinumu. ja nem tad nem bmw 39 kuzavs un 325TDSvismaz mjaa, neaceros ka 3xx buutu ar indexu tds...bet nu tas nemaina aatrumu jo skjiet, ka dzineeji bija tie pashi..bet visi kopsh 95 gada laikam pamainiijaas..taa ka nezinu teikt, jo man bija ilgaaka pieredze tikai ar dzineeju kaads bija ~91-95 525tds (nu tas, kursh jau plakanu augsu)..
da nekadu probzu nebija..labi dzineeji manispraat.. a jaunaakie mosh kapriizaaki? 3 sēr. E46 modeļu nosaukumā nav tds, jo dīzeļdzinēji nenāk ar starpdzesētāju. 320d; 330d - lūdzu!
5 sēr. E39 ir 525tds (mazliet savādāks dzinējs nekā 3 sēr. un ar starpdzesētāju) un arii touring.
BMW ir BMW, drošs, komfortabls, stabils un ilgdzīvojošs, ja tiek kopts. Protams jārēķinās, ka dīzelis jau būs labi paskrējis pa lielceļiem, bet tas ir sīkums, ja laicīgi novērš visas problēmas. ··· BMW 3 sērija: Atsauksmes par BMW 3 sērijās ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
neesmu braucis, bet man jau patiik. pasham ir bmw. bmw rullee un ar kautkaadaam astraam pat saliidzinaat nevar
ja tas e21 ir labi restaureets, tad nekaadu suudziibu nevajadzeetu buut. ne katru dienu taadus autinjus var redzeet ielaas
Ja saprotu pareizi,tad runa iet par veco bembiiti...Taa ir slikta doma,jo
1.BMW miil,ja vinjai ir labas riepas,amortizatori,piekare,kas ir originaala,bet nevis kjiinas,vaardu sakot taadam,kas miil braukt,bet nezeelo naudu:)
2.nesen vienu taadu sacirtu ar cirvi un sapratu,ka taadas mashiinas labaa staavoklii nemeedz buut:)
3.Tehniskais risinaajums ir moraali novecojis un taadeelj degvielas pateerinsh, vareetu nepatiikami paarsteikt
4.Ja dzineejs un piekare buutu labaa staavoklii,kas praktiski nav iespeejams:))),tad gaitas iipashiibu un izturiibas zinjaa,ar to vareetu sacensties tikai tanks:)
5.labaak tomeer nevajag:))))) doma ir laba ja ir laba stavokli! Piestikjee kaut kam labaakam. ··· BMW 3 sērija: BMW E21 320i atsauksmes lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
1.BMW miil,ja vinjai ir labas riepas,amortizatori,piekare,kas ir originaala,bet nevis kjiinas,vaardu sakot taadam,kas miil braukt,bet nezeelo naudu:)
2.nesen vienu taadu sacirtu ar cirvi un sapratu,ka taadas mashiinas labaa staavoklii nemeedz buut:)
3.Tehniskais risinaajums ir moraali novecojis un taadeelj degvielas pateerinsh, vareetu nepatiikami paarsteikt
4.Ja dzineejs un piekare buutu labaa staavoklii,kas praktiski nav iespeejams:))),tad gaitas iipashiibu un izturiibas zinjaa,ar to vareetu sacensties tikai tanks:)
5.labaak tomeer nevajag:))))) doma ir laba ja ir laba stavokli! Piestikjee kaut kam labaakam. ··· BMW 3 sērija: BMW E21 320i atsauksmes lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »