BMW
BMW modeļu tehniskie dati un atsauksmes
BMW - jautājumi un atsauksmes
Principaa, reomonteejams ir pilniigi viss, tikai...ja pats to maaki, vari, ir vieta, un finances, tad tas ir viens staasts. Ja kaadam par to jamaksaa, cits. nomainīt turbīnu, salabot motoru, ielikt atpakaļ izgriezto DPF u.t.t. detaļas pateiks servisā... Ja iegūluši gredzeni - 1problēma, kuru
var atrisināt.
Ja nodilusi virzuļ/cilindru grupa - kapitālais rem. Bet finansiāli izdevīgāk
jaunu dzinēju, varbūt pat auto Īsos vārdos pa daudz degvielas, pa maz skābekļa. Kāpēc tā, nav viennozīmīgas atbildes. Lej sprausla. Turbo spiediens pa zemu. Kaut kas ar ieplūdes kolektora droseļvārstiem, pārmērīgi čipots. Nav īstās sprauslas. Da jeb kas tur var būt pie vainas. Diagnostikas datus studijā pie pilnas slodze pie 3000 apgriezieniem, tad arī domāsim. Dzinēja galvas nomaiņa ievērojami atmaksājas, ja to dara profesionāli uzticami ļaudis, un ja ir dzinēja galvā problēma! Parasti tā arī ir!
Dzinēja galvas maiņa ir par nu augstākais ir par trešdaļu lētāka, (vai pat par ceturtdaļu lētāka) nekā jauna dzinēja iegāde!
Bet ja motora blokā ir liela plaisa, tad neko darīt, motors ir jāmaina!
Ja samērīgi maza, tad varētu to pat aizhromēt ciet!
Bet ja kāds nevēlās to darīt, jo tomēr tā ir visai tāda kā smalka un atbildīga padarīšana, tad nomainiet personu uz kādu citu kas to tomēr izdara! Vai nu arī pērciet jaunu motoru!
Motors parasti ilgi kalpo, jo motors ir tomēr no čuguna! Protams, ka visu var sagandēt ar pārslodzi!
Bet dūroalumīnija galvas blīve ir mazliet nedaudz mīkstākas kategorijas, kuru parasti biežāk nomaina ja ir problēma tajā!
Ir parasti gan jāseko līdzi motoreļļas nomaiņām ... Motors Jums būs ļoti pateicīgs ar to!
Motoreļļu parasti maina vienu reizi gadā! Kāpēc?? - Tāpēc, ka eļļai piemīt nelaba īpašība no gaisa piesaistīt sev mitrumu, ar ko arī tā zaudē savas neaizstājamās fizikālās īpašības, neskatoties (pat uz to) vai tu turi autiņu garažā vai nē, vai pat lieto to ikdienā!
Vislabākajā gadījumā eļļas maiņa būtu jāveic divas reizes gadā! Bet visiem jau pie kājas tas, un maks to neatļauj, un arī neatļaus! ··· BMW: Dzinēja ievērojama dūmotība ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Audi A6 vai BMW 5.sērija (14)
Kads vareetu ieteikt par un pret ? nevaru izlemt starp audi a6 un 5.bembi ... nju taa ap 1998/99 gadu! :/
Kads vareetu ieteikt par un pret ? nevaru izlemt starp audi a6 un 5.bembi ... nju taa ap 1998/99 gadu! :/
Bet rēķinies, ka tas būs dārgāks eksplatācijā, par komfortu un prestižu ir jāmaksā :)
Audi - tā ir stipri viduvēja mašīna, ar minimālu izpratni par komfortu. Nenoliedzami - samērā ekonomiska. Un noteikti labāka par visiem japāņiem, frančiem un itāļiem. Bet tas nav BMW :)
Starp citu - tāda nekonsekventa izvēle - BMW 5 un A6 ir visai dažādas mašīnas, kuru vienīgais kopīgais moments - izmēri. Pati galvenā atšķirība - Audi ir priekšpiedziņas, bet BMW - pakaļējās piedziņas. nem A6 :D A6:D nem a6 :) A6 Quattro ··· BMW: Audi A6 vai BMW 5.sērija lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Es tādus dīvainus autiņus neatzīstu un nekad nepirktu. Tas angllu rovers, nu ko lai saku. Orgginaalaks buus, bet es nennemtu. Jo principaa, da jebkurss bmw... par to naudu ir viena no ,kopumaa nnemot, labaakajaam massiinaam.Gan braukssnai, gan arii, kaa mehaanikkis to saku. Varbuut mb ir vel labaaks, bet buus arii daargaaks.Pluss, tas ir cits dizaina stilss, kas man nu en visai. Ja gribi tiešām pa bezceļiem braukt, tad Range Roveram neviens blakus nestāv, bet ja tikai pa pilsētu pazīmēties, tad vajag smukāko. Range Rover biezhi remontā stāv un ari remontējas sarežgiti, visi remontnieki spjaudās.
X5 - rokturi vājā vieta, plist nejēgā. Remonti nav nekadi lētie. Partketnieks, nebus tālu lidz traktoram jaiet.
Njemtu X5 ··· BMW: Vai Range Rovers ir labāka ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Kur atrodas BMW drošinātaji? (6)
Lūdzu izpalīdziet ar padomu,kur atrodas BMW 2001. 3.serija,sedans drošinātaji. Atbraucu no darba,nosalu,nestrādā pečka,negriežas ventilators..Cik saprotu,jāsāk vainu meklēt ar drošinātajiem..Kā par spīti,neviens pazīstams ...
Lūdzu izpalīdziet ar padomu,kur atrodas BMW 2001. 3.serija,sedans drošinātaji. Atbraucu no darba,nosalu,nestrādā pečka,negriežas ventilators..Cik saprotu,jāsāk vainu meklēt ar drošinātajiem..Kā par spīti,neviens pazīstams ...
Nebús tur drośinátáju vaina, kaut kas nopietnáks.
Atverot bardačoku, tur augšējā daļā būs dvias plastmasas skrūves ar rokturīšiem. Tos atgriežot...būs ...
Man šķiet vainīgs ir relejs kurš atrodas panelī zem radio uz leju
Paskaties vai ģeneratora siksna nav pārplīsusi.(ja BMW ir gan tas gan tas)
··· BMW: Kur atrodas BMW drošinātaji? lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Dzen eļļu turbīnā caur motora ventilāciju (8)
Sāka dzit ellu turbīnā caur motora ventilāciju un ieplūdes kolektorā tik traki ka motors uzgaazejot nemet nost apgriezienus un noslāpēt var tikai liekot ātrumā un spiezzot uz bremzēm ja brauc lēnā negāzējot tad viss ok. ...
Sāka dzit ellu turbīnā caur motora ventilāciju un ieplūdes kolektorā tik traki ka motors uzgaazejot nemet nost apgriezienus un noslāpēt var tikai liekot ātrumā un spiezzot uz bremzēm ja brauc lēnā negāzējot tad viss ok. ...
Izvadi motora kartera ventilāciju atmosfērā, atvieno no gaisa ieplūdes caurules! Ja vēl joprojām dzīs ieplūdes kolektorā ellu, tad turbīna pie vainas.Savukārt, ja tikai pa kartera ventilāciju dzīs eļļu un pūtīs gāzes tur pat ārā..., tad problēma pašā motorā, virzuļu gruppā! Abos gadījumos, remonts izskatās nebūs lēts!
Nez vai kartera ventilācija tik daudz eļļas tev ieplūdes kolektorā sadzīs. Gan jau tā ir turbīnas vaina. Ņem šļūtenes nost, pieliec turbīnas izplūdē kādu baltu kartona gabalu. Gan jau redzēsi brīnumus. Esi uzmanīgs. Tev noteikti arī interkuleris pilns ar eļļu. Labāk atvieno arī to pirms eksperimentiem.
No prakses varu pateikt. Ja caur kartera ventilāciju dzen tik daudz eļļu lai tas auto pats sāktu detonēt, tad tur jābūt kādam izdegušam virzulim, bet tad jau pie startēšanas vajadzētu dzirdēt kompresijas nevienmērīgumu.
Tādēļ jau tas EGR vārsts bija noglušīts, ka kādam apnika viņu tīrīt, jo turbīnas eļļa saskarsmē ar recirkulācijas gāzēm veidoja ohojenno uzdegumu:) Dodu 98 %, ka vaina turbīnā. Ak šie ekonomiskie dīzeļi:)
usinjam taisnība, drīzāk tomēr turbīnā vaina, un to interkulera radiātoru atvieno... , droši ka tas pilns ar eļļu!
··· BMW: Dzen eļļu turbīnā caur ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Paņem uz vienu dienu nomā un pārbaudi kā ir.
Parketnieks un lauku ceļi ir grūti savienojamas lietas. Ja uzliek "lauku" riepas, iespējams, viss notiek, kaut automāts varētu būt paglupjš šādām situācijām. Variants ar manuālo kārbu un visādiem palēninātājiem un tiltu atslēdzējiem mūsdienās varētu būt eksotika.
Lauku ceļš manā izpratnē - 1) kokvedēju un traktoru padangāts zemes ceļš un 2) kārpīšanās pa aizputinātu ceļu. X1 - jauniem skuķīšiem pazīmēties pa pilsētu. Ja gribas braukt pa laukiem, tad kaut vai Dacia Duster. Kad nokaus pa kādiem dubļiem, tad nebūs tik ļoti žēl... Kaut gan jaunais Duster arī vairs nav lēts. Katraa zinnaa, BMW ir BMW .....arii afrikaa. Ja paskataas zem autinna, tad BMW ir 3x pamatiigaak uztaisiits, kaa Lexus, piemeeram. kā jebkurš parketnieks BMW X1 nav domāts ikdienas raļošanai pa laiku ceļiem. Jābrauc ar prātu. Bet vispār auto ir ērts un kvalitatīvs. Ar visu, kas nu BMW piemīt. ··· BMW: BMW X1 uz lauku ceļiem lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Lauku ceļš manā izpratnē - 1) kokvedēju un traktoru padangāts zemes ceļš un 2) kārpīšanās pa aizputinātu ceļu. X1 - jauniem skuķīšiem pazīmēties pa pilsētu. Ja gribas braukt pa laukiem, tad kaut vai Dacia Duster. Kad nokaus pa kādiem dubļiem, tad nebūs tik ļoti žēl... Kaut gan jaunais Duster arī vairs nav lēts. Katraa zinnaa, BMW ir BMW .....arii afrikaa. Ja paskataas zem autinna, tad BMW ir 3x pamatiigaak uztaisiits, kaa Lexus, piemeeram. kā jebkurš parketnieks BMW X1 nav domāts ikdienas raļošanai pa laiku ceļiem. Jābrauc ar prātu. Bet vispār auto ir ērts un kvalitatīvs. Ar visu, kas nu BMW piemīt. ··· BMW: BMW X1 uz lauku ceļiem lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
BMW motociklu pieredze (12)
Kādam ir pieredze, lai salīdzinātu BMW K1200 GT un BMW R1200RT griezes momentu? Pirmais ir 4 cilindri rindā, otrs- opozīts.
Kādam ir pieredze, lai salīdzinātu BMW K1200 GT un BMW R1200RT griezes momentu? Pirmais ir 4 cilindri rindā, otrs- opozīts.
JuriK, man tauriņu pilnas bikses bija Filipīnās, kad pirmo reizi mūžā vispār uzkāpu uz moča(125cc) un vajadzēja izbraukt cauri pilsētelei :)
Ar moča jaudu ir tāpat kā ar naudu - ar laiku pierod un vajag vairāk :) Māte google palīdzēs!👍 Rindinieks pa lielam binārs vai nu ceļ vai neceļ, V veida ceļ praktiski lieneāri, opozīts kautkur pa vidam bet kalniem nav domāts (IMHO) jo motorauzbūves dēļ labi liekas līkumā uz vienu pusi, bet uz otru stipri sūdīgāk, kā arī atrakstoties tiek traumēta motora galva, kā arī trieciens bieži vien bojā visu motorbloku... Tas deelj taurinjiem veederaa! Lieliem mochiem skanju vibraacijas patiikamaak ietekmee pashsajuutu. Serpentiinos pilniigi pietiktu ar 500 kubikiem, lainaatrumu izjustu. Veel dazhi velk kaut kaadas paraleeles starp kubatuuru un kraaninju izmeeriem, bet tas diez vai taa ir. Viss deelj tiem taurinjiem. Griezes momentu salīdzina uz stenda, un tas būtiski ir atkarīgs no motora apgriezieniem... ··· BMW: BMW motociklu pieredze lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
Ar moča jaudu ir tāpat kā ar naudu - ar laiku pierod un vajag vairāk :) Māte google palīdzēs!👍 Rindinieks pa lielam binārs vai nu ceļ vai neceļ, V veida ceļ praktiski lieneāri, opozīts kautkur pa vidam bet kalniem nav domāts (IMHO) jo motorauzbūves dēļ labi liekas līkumā uz vienu pusi, bet uz otru stipri sūdīgāk, kā arī atrakstoties tiek traumēta motora galva, kā arī trieciens bieži vien bojā visu motorbloku... Tas deelj taurinjiem veederaa! Lieliem mochiem skanju vibraacijas patiikamaak ietekmee pashsajuutu. Serpentiinos pilniigi pietiktu ar 500 kubikiem, lainaatrumu izjustu. Veel dazhi velk kaut kaadas paraleeles starp kubatuuru un kraaninju izmeeriem, bet tas diez vai taa ir. Viss deelj tiem taurinjiem. Griezes momentu salīdzina uz stenda, un tas būtiski ir atkarīgs no motora apgriezieniem... ··· BMW: BMW motociklu pieredze lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
http://www.auto-abc.lv/BMW-X5
Kur izlasiit ? Jau mineetaja youtuubee, forumos. Piemeram :
http://www.bimmerfest.com/forums/
https://www.google.com/search?q=bmw+forums&oq=bmw+forums&aqs=chrome..69i57j0l5.4847j0j7&sourceid=chr
ome&ie=UTF-8 Ļoti plaśa info piejama krievu blogos, protam izsmeļośa youtybee gan par bumeriem x, gan močiem bumeriem un citiem braucamajiem. Sviests tur viss kartībā ja patik ņem Berlines,meslu,vagis. ··· BMW: Kur var izlasīt pa šo modeli ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
http://www.bimmerfest.com/forums/
https://www.google.com/search?q=bmw+forums&oq=bmw+forums&aqs=chrome..69i57j0l5.4847j0j7&sourceid=chr
ome&ie=UTF-8 Ļoti plaśa info piejama krievu blogos, protam izsmeļośa youtybee gan par bumeriem x, gan močiem bumeriem un citiem braucamajiem. Sviests tur viss kartībā ja patik ņem Berlines,meslu,vagis. ··· BMW: Kur var izlasīt pa šo modeli ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Atkarīgs kāda automašīna. Ir a/m, kur pēc riepu montāžas ir devēji jānonullē, ir iespēja, ka riepās ir mazāks spiediens par rūpnīcas noteikto, sobojāts (sabojājies) ventīlis diskā.
Ieej borta datorā un nodzēs kļūdu.
ne visas masinas datus nem no ventila deveja,ir kas nem no abs deveja,dzest pie kompja ka ieprieks bija rakstits
Būs sabojāts devējs pie montāžas,kas atrodas diska iekšpusē...
atkariba kadai masinai
··· BMW: Pec riepu montažas iedegas ... lasīt visu diskusiju (16 atbildes) »
Visi BMW 3sērijas 2.0 dizeļi ir ar turbīnu? (11)
Visi BMW 3serijas 2.0 D ir četrcilindru un ar turbīnu?
Visi BMW 3serijas 2.0 D ir četrcilindru un ar turbīnu?
Vajag ņemt atmosfērisko 3.0 benzīnu 3M, tā ir leģenda, 343ZS, nekādu turbīnu vai kompresoru.
BMW automašīnas ražoja līdz 2005. gadam, pēc tam sāka ražot BMW automašīnām līdzīgus izstrādājumus. Visām automašīnām ir mūža garantija, vecajām tie bija 500 t km līdz 2 milj kilometru, bet jaunajām 50 t km līdz 100 t.km.!!! Nu kā tad nav VW 2.0SDI laikam līdz pat 2010 gadam ražoja. Senākiem modeļiem BMW bija tikai atmosfēriskie dzinēji, bet šajā gadsimtā gan laikam tikai ar turbīnām.... Ja ta ir.Man pasam tads ir.Touring 2.0 td.Un sedani ari tadi protams ir. ··· BMW: Visi BMW 3sērijas 2.0 dizeļi ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
BMW automašīnas ražoja līdz 2005. gadam, pēc tam sāka ražot BMW automašīnām līdzīgus izstrādājumus. Visām automašīnām ir mūža garantija, vecajām tie bija 500 t km līdz 2 milj kilometru, bet jaunajām 50 t km līdz 100 t.km.!!! Nu kā tad nav VW 2.0SDI laikam līdz pat 2010 gadam ražoja. Senākiem modeļiem BMW bija tikai atmosfēriskie dzinēji, bet šajā gadsimtā gan laikam tikai ar turbīnām.... Ja ta ir.Man pasam tads ir.Touring 2.0 td.Un sedani ari tadi protams ir. ··· BMW: Visi BMW 3sērijas 2.0 dizeļi ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
nākamie jautājumi |