Ford C-Max
Ford C-Max tehniskie dati
2014. - . gads Jauda no 85 līdz 185 ZS
Degvielas patēriņš no 3.8 līdz 6.5 l/100km
Cena 2500 līdz 8000 Ford C-Max
2010. - 2015. gads Jauda no 95 līdz 163 ZS
Degvielas patēriņš no 4.6 līdz 6.6 l/100km
Cena 1000 līdz 4000 Ford C-Max
2007. - 2010. gads Jauda no 90 līdz 145 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 8.1 l/100km
Cena 1000 līdz 3000 Ford C-Max
2003. - 2007. gads Jauda no 90 līdz 145 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.3 l/100km
Ford C-Max kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Ford C-Max ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 4.7% / 4.74% | 67. no 121 |
Ford C-Max ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 4.7% / 4.74% | 67. no 121 |
2021 | 3 gadi | 5.7% / 5.57% | 70. no 129 |
Ford C-Max ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 7.5% / 8.14% | 62. no 120 |
2021 | 4 gadi | 5.7% / 5.57% | 70. no 129 |
2020 | 3 gadi | 6.0% / 5.99% | 72. no 129 |
Ford C-Max ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 7.5% / 8.14% | 62. no 120 |
2021 | 5 gadi | 9.4% / 9.29% | 76. no 129 |
2020 | 4 gadi | 6.0% / 5.99% | 72. no 129 |
Atsauksmes par Ford C-Max
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.3 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1850 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Diezgan kluss. Ērts braukšanai, īsa priekša, velūra audums
Neiesaku, tā nav ilgtermiņa mašīna. Nav vēl aiztikts tikai motors, stūres mehānisms, starteris, kārba ar sajūgu. Mašīnai virs 200000 nobraukuma ir mainīts kvēpu filtrs, ģenerators, atsperes, suporti, bremžu diski, galvas blīve, EGR, gultņi, lampas mainītas neskaitāmā daudzumā, virsbūve rūsē. Faktiski maz kas nav mainīts. Čīkst stiklu tīrītāji. Ritošajā daļā katru gadu kaut kas ir jāmaina. Pēdējais kuriozs bija kad pazuda sakari starp sistēmas blokiem, nevar iedarbināt vai strādā tikai avārijas režīmā. Speciālistu, kas to var saremontēt mazpilsētā neatradīsiet, bet jau kaut kur būs, tad ļoti dārgs
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 152`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.7 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 750 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.3 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1210 EUR (ap 1210 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Atbilstošs savai klasei automibīli
Ļoti niķīga elektronika
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 110 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Ietilpīgs, ērts, jo man ir Grand C - max, ekonomisks, lētas rezerves daļas
Niķīga elektronika, EGR problēmas
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 460 EUR (ap 230 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts ģimenes auto, ar labu vadāmību, esmu apmierināts.
Ford C-Max - jautājumi, diskusijas
sveiki par ford c-max 2007.gada 1.6 dizelis. braucu no punkta a uz punktu b. izdomaju apstaties pa vidu ieiet uzpildes stacija nopirkt padzerties. iznakot ara auto vairs nevareju piedarbinat. pa celam nebija nekadu skanu nekadas ...
Evakuators, un uz servisu, zilā kalna Martas te nav... Es domaaju ka taa juuk degvielas suuknis....bet protams var buut arii kaudze citu vainu....kad uzzinaasi kas uzraksti.... ··· Ford C-Max: Nevaru piedarbinat ford c-max lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Iedegas lampiņa kā slīdēsana,normāli neiet kārba un parādās uzraksts ka dzinējs bojāts
Kautkur Riigaa, nesen "autozinnaas" raadiija, bija shops, kas ar chipossanu nodarbojaas. Izskatiijaas taads profesionaals kantoris. Varbuut vinni var paliidzeet kaa. Meklē donoru, šos manuprāt neviens neremontē. Pirmkārt, servisā ar datoru auto iztestēt, pēc tam sapratīsi kas un kā. Nav teikts, ka vadības bloks. Cik var noprast laikam automāts, Viennozīmīgi no sākuma testēt ar datoru. Ļoti reti kad bloki beigti, tā varētu būt pati kārba vai kāds devējs. Kompjus remontē reti, labas dokumentācijas viņiem nav un pipēt vainas neatmaksājas, ja vien nav kāda iedzimtā slimība, ko visi zin un ir izstrādāta metode. Attiecīgi jāņem no donora, bet te būtu iesākumā jālasa kļūdas no kārbas un motora vadības blokiem, pirms ko remontēt, jo tik pat labi lampiņām var būt taisnība... ··· Ford C-Max: Kur Rīgā remontē motora ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »