Ford S-Max Minivens 2019 -
Ford S-Max paaudzes
2019. - . gads Jauda no 150 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 5.6 l/100km
Cena 6200 līdz 17 900 Ford S-Max
2015. - 2018. gads Jauda no 150 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 7.9 l/100km
Cena 3800 līdz 13 500 Ford S-Max
2010. - 2015. gads Jauda no 115 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 8.3 l/100km
Cena 1900 līdz 6400 Ford S-Max
2006. - 2010. gads Jauda no 100 līdz 220 ZS
Degvielas patēriņš no 6.2 līdz 9.7 l/100km
Ford S-Max Minivens modifikācijas no 2019.gada janvāra
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|
Ford S-Max 2.5 Automatic | 2.5 Benzīns | 150 ZS | Automātiskā PK | Priekšpiedziņa (FWD) |
Ford S-Max 2.5 Automatic | 2.5 Benzīns | 150 ZS | Automātiskā PK | Priekšpiedziņa (FWD) |
Ford S-Max 2.0 EcoBlue 190 Hp Automatic | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | Automātiskā PK (8 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Ford S-Max 2.0 EcoBlue 190 Hp Automatic | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | Automātiskā PK (8 pārnesumi) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Ford S-Max 2.0 EcoBlue 150 Hp Automatic | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | Automātiskā PK (8 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Ford S-Max 2.0 EcoBlue 150 Hp | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Ford S-Max 2.0 Bi-Turbo EcoBlue | 2.0 Dīzelis | 240 ZS | Automātiskā PK (8 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Ford S-Max 1.5 EcoBoost | 1.5 Benzīns | 165 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Šī Ford S-Max paaudze tiek ražota kopš 2019.gada janvāra. Mums ir informācija par 8 šīs paaudzes modifikācijām. Auto ir pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu (7 versijas) un visu četru riteņu (4x4) piedziņu (1 versija).
Šim Ford S-Max pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.5 līdz 2.5 litriem un jaudu no 150 līdz 165 zirgspēkiem un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu 2.0 litri un jaudu no 150 līdz 240 zirgspēkiem.
Auto var iegādāties gan ar automātisko (6 versijas), gan manuālo (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Ford S-Max vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir apmēram 5.6 litri uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 8.6 sekundēs ieskrienas Ford S-Max 2.0 Bi-Turbo EcoBlue versija, savukārt visgausākais ir Ford S-Max 2.0 EcoBlue 150 Hp Automatic, kurš šo ātrumu sasniedz 10.8 sekundēs.
Ford S-Max cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 14000 EUR līdz 27500 EUR.
Vairāk informācijas par Ford S-Max MinivensGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2020 | 18 800 | 22 100 | 27 500 |
2019 | 14 000 | 14 700 | 15 000 |
Ford S-Max kvalitāte
(ražošanas gads no 2019 līdz 2024)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Ford S-Max ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 6.7% / 4.74% | 108. no 121 |
Ford S-Max Minivens 2019 - fotogrāfijas
Atsauksmes par Ford S-Max
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Ford S-Max.
Iegādes gads: | 2023 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Esmu pie stūres jau 30 gadus,ërtāku un praktiskāku auto kā S Max vēl neesmu lietojis
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1199 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Liels salons
Vidēji beidzamajā gadā remontēju pēc 700km. Lielākās problēmas ar DPF filtru, specifisks un problēmas ar izvēli, cenas kosmiskās. Check engine lampiņa un brīdinājuma signāls "steidzami uz servisu" jau apnicis un rada nedrošību braukt tālāk par 50km.
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 600 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Laba redzamība un komforts.
Pie 184000, sajūga un spararata maiņa. Izmaksas 600€. Ja ir iespējams nopirkt pilnīgi jaunu automašīnu, tad nekādā gadījumā nepērciet lietotu. Būtībā labu automašīnu ar pareizu spidometra rādījumu LV neiespējami nopirkt. Vācijā arī vienkārši aiz gara laika neviens nepirks jaunu mašīnu .
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 52`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 5 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Pēc nobrauktiem 10000km un gada ekspluatācijas esmu mainījis eļļu un vienu tuvās gaismas spuldzīti, nākamo TA izgāju bez problēmām. Uzskatu, ka auto ir labs. Ceļu var redzēt ļoti labi, dzinējs eļļu neēd, braukšana ir komfortabla. Degvielas faktiskais patēriņš 50% pilsētā 50% ārpus, 6,1l uz 100 km. Pērkot uz spidometra bija 172000 km.
Liels apgriešanās rādiuss.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 75`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 400 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Komforts, ietilpība, vadāmība.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1203 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Skrūvēju pats. Detaļas lētas. Mehāniski vienkārš auto. Pirku pašu lētāko uz to brīdi ar domu ka 1000 būs jāieliek. Liels, komfortabls. Kvalitatīvs. Vienkāršs. Mūsdienu VOLVO analogs.
Dīzeļi 2-3 dārgi remontos, kas neattaisno tā ekonomiju un jaudu. 1.8 dīzelis ir vispār baigais sūds ar čuguna galvu.
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 3 gadi) | Lietošanas ilgums: | 90`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 550 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Neko sliktu tiešām nevaru pateikt esam bijuši ceļojumā 3 reizes pa 7000 km, braukt ir ideāli. Jaudīgs, ar mazu degvielas patēriņu ar visu to ka ikdienā ir jumta kaste uz auto... ļoti ērts. Super ka katrs krēsls atsevišķi regulējās priekš bērniem. Ideāls ģimenes auto. Maz € patērē.
Ļoti liels mīnus ir vienīgi bagāžnieka vāks, kurš varētu būt automātiski atverams un aizverams...
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 56`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.4 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1120 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Patīkama vadīšana, īpaši tāliem braucieniem. Salīdzinoši laba skaņas izolācija. Pietiekama jauda.
Degvielas patēriņš varēja būt mazāks.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 2`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.1 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 140 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Diezgan stabils uz ceļa, manējais ātri uzsilst, pagaidām vēl maz ir nobraukts
Nobraukums ir 230000 km, kaut kā stingri jāslēdz atpakaļgaitā
Iegādes gads: | 2011 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1290 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ietilpība un ekonomiskums, salīdzinoši labs komforts prieks šādas klases auto.
Pie maziem ātrumiem nedinamisks
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Fantastisks auto ar 7 sēdvietām! Kopš iegādes brīža nespēju vien priecāties par šo auto! Dinamisks (163ZS), plašs salons, ērts, komfortabls gan ikdienā, gan tālākos braucienos. Braukšana ir ļoti ērta, sēdpozīcija ir daudz augstāka, nekā standarta vieglajās mašīnās. Sēdekļi viegli transformējami, lai iegūtu milzīgu kravas telpu. Lielisks ģimenes auto!
Jauna auto cena ne tā mazākā un jā, piekrītu, auto pagriežamība varētu būt labāka. Nav rezerves riteņa.
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 22`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
pagaidām neko
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1900 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Plašs salons, neliels degvielas patēriņš
Lēta apdare, ne visai ērts, diezgan neuzticams auto
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.9 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 300 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti ērta un patīkama. Atsaucīgs dzinējs.
Varētu būt labāka pagriežamība.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 300 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti ērts gan ikdienā, gan tālākos braucienos ceļojot. Braukšana sagādā prieku nevis nogurumu, viegli transformējams lai iegūtu lielu kravas telpu
Elektroinstalācijai nepatīk mitrums un sāls, borta dators izmet kļūdas
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.7 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 70 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts labs ģimenes auto. Ceļošanai drošs.