Ford S-Max Minivens 2010 - 2015
Ford S-Max paaudzes
2019. - . gads Jauda no 150 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 5.6 l/100km
Cena 6200 līdz 17 900 Ford S-Max
2015. - 2018. gads Jauda no 150 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 7.9 l/100km
Cena 3800 līdz 13 500 Ford S-Max
2010. - 2015. gads Jauda no 115 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 8.3 l/100km
Cena 1900 līdz 6400 Ford S-Max
2006. - 2010. gads Jauda no 100 līdz 220 ZS
Degvielas patēriņš no 6.2 līdz 9.7 l/100km
Ford S-Max Minivens modifikācijas no 2010.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Ford S-MAX 1.6 EcoBoost | 1.6 Benzīns | 160 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Ford S-MAX 1.6 TDCi | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Ford S-MAX 2.0 | 2.0 Benzīns | 145 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost 203 Hp | 2.0 Benzīns | 203 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost 240 Hp | 2.0 Benzīns | 240 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Ford S-MAX 2.0 TDCi 140 Hp Automatic | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Ford S-MAX 2.0 TDCi 163 Hp Automatic | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Ford S-MAX 2.0 TDCi 163 Hp | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Ford S-MAX 2.0 TDCi 140 Hp | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Ford S-MAX 2.2 TDCi | 2.2 Dīzelis | 200 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Šī Ford S-Max paaudze tika ražota no 2010.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Mums ir informācija par 10 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Ford S-Max pieejami četri benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 145 līdz 240 zirgspēkiem un četri dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.2 litriem un jaudu no 115 līdz 200 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (6 versijas), gan automātisko (4 versijas) pārnesumu kārbu.
Ford S-Max vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 7 līdz 8.3 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.2 līdz 6.6 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 7.9 sekundēs ieskrienas Ford S-MAX 2.0 EcoBoost 240 Hp versija, savukārt visgausākais ir Ford S-MAX 1.6 TDCi, kurš šo ātrumu sasniedz 13 sekundēs.
Ford S-Max cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 3800 EUR līdz 13500 EUR.
Vairāk informācijas par Ford S-Max MinivensGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2015 | 8000 | 10 900 | 13 500 |
2014 | 6400 | 7400 | 8000 |
2013 | 4800 | 6200 | 7000 |
2012 | 5000 | 6100 | 7000 |
2011 | 4500 | 5300 | 6300 |
2010 | 3800 | 4800 | 5800 |
Ford S-Max kvalitāte
(ražošanas gads no 2010 līdz 2015)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Ford S-Max ražots 2015. gadā | |||
2022 | 7 gadi | 15.7% / 12.37% | 84. no 105 |
2021 | 6 gadi | 11.8% / 9.29% | 106. no 129 |
2020 | 5 gadi | 12.2% / 10.15% | 95. no 126 |
Ford S-Max ražots 2014. gadā | |||
2022 | 8 gadi | 15.7% / 12.37% | 84. no 105 |
2021 | 7 gadi | 18.4% / 14.73% | 96. no 122 |
2020 | 6 gadi | 12.2% / 10.15% | 95. no 126 |
Ford S-Max ražots 2013. gadā | |||
2022 | 9 gadi | 22.8% / 17.81% | 88. no 103 |
2021 | 8 gadi | 18.4% / 14.73% | 96. no 122 |
2020 | 7 gadi | 22.0% / 16.66% | 100. no 125 |
Ford S-Max ražots 2012. gadā | |||
2022 | 10 gadi | 22.8% / 17.81% | 88. no 103 |
2021 | 9 gadi | 22.9% / 19.96% | 80. no 112 |
2020 | 8 gadi | 22.0% / 16.66% | 100. no 125 |
Ford S-Max Minivens 2010 - 2015 fotogrāfijas
Atsauksmes par Ford S-Max
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 600 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Laba redzamība un komforts.
Pie 184000, sajūga un spararata maiņa. Izmaksas 600€. Ja ir iespējams nopirkt pilnīgi jaunu automašīnu, tad nekādā gadījumā nepērciet lietotu. Būtībā labu automašīnu ar pareizu spidometra rādījumu LV neiespējami nopirkt. Vācijā arī vienkārši aiz gara laika neviens nepirks jaunu mašīnu .
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 52`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 5 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Pēc nobrauktiem 10000km un gada ekspluatācijas esmu mainījis eļļu un vienu tuvās gaismas spuldzīti, nākamo TA izgāju bez problēmām. Uzskatu, ka auto ir labs. Ceļu var redzēt ļoti labi, dzinējs eļļu neēd, braukšana ir komfortabla. Degvielas faktiskais patēriņš 50% pilsētā 50% ārpus, 6,1l uz 100 km. Pērkot uz spidometra bija 172000 km.
Liels apgriešanās rādiuss.
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 3 gadi) | Lietošanas ilgums: | 90`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 550 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Neko sliktu tiešām nevaru pateikt esam bijuši ceļojumā 3 reizes pa 7000 km, braukt ir ideāli. Jaudīgs, ar mazu degvielas patēriņu ar visu to ka ikdienā ir jumta kaste uz auto... ļoti ērts. Super ka katrs krēsls atsevišķi regulējās priekš bērniem. Ideāls ģimenes auto. Maz € patērē.
Ļoti liels mīnus ir vienīgi bagāžnieka vāks, kurš varētu būt automātiski atverams un aizverams...
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 2`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.1 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 140 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Diezgan stabils uz ceļa, manējais ātri uzsilst, pagaidām vēl maz ir nobraukts
Nobraukums ir 230000 km, kaut kā stingri jāslēdz atpakaļgaitā
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Fantastisks auto ar 7 sēdvietām! Kopš iegādes brīža nespēju vien priecāties par šo auto! Dinamisks (163ZS), plašs salons, ērts, komfortabls gan ikdienā, gan tālākos braucienos. Braukšana ir ļoti ērta, sēdpozīcija ir daudz augstāka, nekā standarta vieglajās mašīnās. Sēdekļi viegli transformējami, lai iegūtu milzīgu kravas telpu. Lielisks ģimenes auto!
Jauna auto cena ne tā mazākā un jā, piekrītu, auto pagriežamība varētu būt labāka. Nav rezerves riteņa.