Renault Kadjar 2015 - 2018
Renault Kadjar paaudzes
Renault Kadjar modifikācijas no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|
Renault Kadjar 1.2 | 1.2 Benzīns | 130 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Renault Kadjar 1.2 Automatic | 1.2 Benzīns | 130 ZS | Automātiskā PK (7 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Renault Kadjar 1.5 dCi | 1.5 Dīzelis | 110 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Renault Kadjar 1.5 dCi Automatic | 1.5 Dīzelis | 110 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Renault Kadjar 1.6 dCi | 1.6 Dīzelis | 130 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4 | 1.6 Dīzelis | 130 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Šī Renault Kadjar paaudze tika ražota no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Mums ir informācija par 6 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots ar priekšējo riteņu piedziņu (5 versijas) un visu četru riteņu (4x4) piedziņu (1 versija).
Šim Renault Kadjar pieejami viens benzīna dzinējs ar tilpumu 1.2 litri un jaudu 130 ZS un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.5 līdz 1.6 litriem un jaudu no 110 līdz 130 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (4 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Renault Kadjar vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 5.5 līdz 5.6 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 3.8 līdz 4.8 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.9 sekundēs ieskrienas Renault Kadjar 1.6 dCi versija, savukārt visgausākais ir Renault Kadjar 1.5 dCi, kurš šo ātrumu sasniedz 11.9 sekundēs.
Renault Kadjar cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 7800 EUR līdz 14900 EUR.
Vairāk informācijas par Renault KadjarGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2018 | 10 000 | 11 600 | 13 100 |
2017 | 10 800 | 12 200 | 14 900 |
2016 | 8400 | 9400 | 10 000 |
2015 | 7800 | 8400 | 9200 |
Renault Kadjar kvalitāte
(ražošanas gads no 2015 līdz 2018)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Renault Kadjar ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 3.5% / 4.74% | 33. no 121 |
Renault Kadjar ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 7.0% / 8.14% | 55. no 120 |
2020 | 3 gadi | 5.5% / 5.99% | 60. no 129 |
Renault Kadjar ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 7.0% / 8.14% | 55. no 120 |
2020 | 4 gadi | 5.5% / 5.99% | 60. no 129 |
Renault Kadjar 2015 - 2018 fotogrāfijas
Atsauksmes par Renault Kadjar
Iegādes gads: | 2025 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.9 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Auto ir skaists apaļīgs dizains. Tas to padara īpašu savas izlaiduma gadu stūraino auto starpā. Tas bija viens no iemesliem manai izvēlei par šo auto.
Auto gaita ir ļoti klusa un dinamiska. Sajūta kā braucot ar elektroauto, dzird tikai riepas. Uzrāviens ir pārsteidzoši straujš ar 1,2 l dzinēju. Tomēr degvielas patēriņš neatbilst aprakstam.
Man šosejas režīmā reāli patērē 7,6 l, bet pilsētas režīmā no 8,5 lidz 10. Auto degvielas ekonomijai paredzēts daudz braukt ar inerci. Tas viegli ripo atlaižot gāzi, nav iespējas bremzēt ar ātrumiem automātiskajā režīmā. Braucot pilsētas režīmā, tas rada bremžu sistēmas ātrāku nodilšanu, bet braucot ārpus pilsētas ļauj taupīt degvielu.
Auto pārsteidzoši mazs apgriešanās rādiuss, var viegli apgriezties uz standarta platuma ceļiem.
Auto viegli absorbē visus ceļa nelīdzenumus. Tas rada baudu brauciena laikā. Nekas negrab.
Salona apdare ir viegli kopjams dermatīns mīksta vidus konsole un panelis. Vadītāja sēdvieta augsta un ergonomiska. Augstais jumts ļauj viegli iekāpt un izkāpt no auto. Tas ir auto vidējai un vecākai paaudzei, kurai ir svarīgs komforts vadītāja sēdvietā. Otrajā rindā ir pietiekami daudz vietas jebkura garuma pasažierim. Bagāžnieka ietilpība ir 3 lielie čemodāni vai 2 lieli un 2 mazi čemodāni. Viegli nolaižamas sēdekļu atzveltnes ar sviru no bagāžnieka. Nolaižot atzveltnes veidojas līdzena virsma.
Durvis veras klusi un nosedz slieksni sliekšņi vienmēr tīri.
Auto ir visas galvenās funkcijas vadāmas ar grozāmām pogām un spied slēdžiem.
Labi vadāma kruīza kontrole.
Ir iespēja uzstādīt dažādus motīvus vadības sistēmai mainot spidometra izskatu un krāsas.
Kopumā vadības bloka dizains ir nemoderns, it īpaši degvielas līmeņa un temperatūras rādītāju lielie kvadrātveida kluči.
Degvielas rādītājs strāda neprecīzi, rāda mainīgu degvielas daudzumu. Nevar zināt pareizo atlikumu tam jāseko pēc nobraukuma un savlaicīgi jāpapildina.
Loti neērti darbojas automātiskā ātrumkārba, tā ir neatbilstoša mūsdienu auto dinamiskajām prasībām. Loti sarežģīti pārslēgties no priekšgaitas uz atpakaļgaitu. Tas jādara pārslēdzot neitrālajā pozīcijā. Bieži gadās situācijas kad veicot kādu strauju manevru atpakaļgaitā kārba uzkaras un vairākas reizes jāslēdz ātrumus līdz kārba sāk darboties.
Nereti iesprūst arī elekroniskā stāvbremze. Auto nevar uzsākt gaitu.
Auto automātiski pārslēdz no tuvajām gaismām uz tālajām, bet nav iespējas to darīt manuāli. Tāpēc auto pārslēdz uz tālajām gaismām pa vēlu vai vispār to nedara pilsētā. Tad jātur pilsētā pārslēdzējs ar roku.
Bluetooth strādā nevienmērīgi. Bieži gadās ka audio signāls pēkšņi pazūd garākas telefona sarunas laikā vai ilgstoši klausoties mūziku.
Nav atsevišķi viegla pāreja no radio uz audio multimediju. Lai pārslēgtu uz radio tas jāveic ar vairākām darbībām caur multimediju lodziņu.
Kruīzkontroles starta slēdzis ir vidus konsolē blakus sēdeklim, tas novērš uzmanību no braukšanas jo jāmeklē poga kaut kur sānos. Bet ja to atstāj vienmēr ieslēgtu kruīza kontroli var viegli vadīt ar slēdzi uz stūres.
Neērta ir navigācijas kartes atrašanās zemu vidus konsolē, lai sekotu kartei jānovērš uzmanība no ceļa.
Auto dizaineri nav paredzējuši pietiekami daudz plauktiņus. Nav kur nolikt saules brilles. Visos iepriekšējos auto ko lietoju bija jumtā dažādas kabatiņas brillēm. Te visu jāsamet nelielā plauktā pie ātrumkārbas. Glāzīšu turētāji ir nepareizā vietā starp rokas elkoni un ātrumu pārslēgšanas sviru, tur nevar droši nolikt krūzi ar karstu kafiju. Loti nepārdomāts salona dizains.
Kopumā jāsaka, ka uzsākot auto ekspluatāciju. Tas momentā radīja vilšanos par elektronikas sistēmu neprecīzo darbību. Neērti vadāmo ātrumu pārslēgu un nepareizo navigācijas ekrāna novietojumu.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 132`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.4 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2023 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 17`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.4 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto