SAAB 900
SAAB 900 tehniskie dati
Cena 600 līdz 2900
SAAB 900 Kabriolets
1994. - 1998. gads Jauda no 130 līdz 185 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11.3 l/100km
Cena 500 līdz 1400 SAAB 900 Kupeja
1994. - 1998. gads Jauda no 130 līdz 185 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11.3 l/100km
Cena 7000 līdz 9500 SAAB 900 Hečbeks
1993. - 1998. gads Jauda no 130 līdz 185 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11.3 l/100km
Cena 5200 līdz 9000 SAAB 900 Kabriolets
1986. - 1994. gads Jauda no 128 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 9.5 līdz 11.7 l/100km
Cena 300 līdz 6000 SAAB 900 Hečbeks
1984. - 1993. gads Jauda no 100 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 9.5 līdz 11 l/100km
1994. - 1998. gads Jauda no 130 līdz 185 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11.3 l/100km
Cena 500 līdz 1400 SAAB 900 Kupeja
1994. - 1998. gads Jauda no 130 līdz 185 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11.3 l/100km
Cena 7000 līdz 9500 SAAB 900 Hečbeks
1993. - 1998. gads Jauda no 130 līdz 185 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11.3 l/100km
Cena 5200 līdz 9000 SAAB 900 Kabriolets
1986. - 1994. gads Jauda no 128 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 9.5 līdz 11.7 l/100km
Cena 300 līdz 6000 SAAB 900 Hečbeks
1984. - 1993. gads Jauda no 100 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 9.5 līdz 11 l/100km
SAAB 900 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
SAAB 900 ražots 1998. gadā | |||
2005 | 7 gadi | 11.0% / 17.00% | 14. no 87 |
2004 | 6 gadi | 7.9% / 10.90% | 29. no 103 |
SAAB 900 ražots 1997. gadā | |||
2005 | 8 gadi | 11.0% / 17.00% | 14. no 87 |
2004 | 7 gadi | 12.1% / 16.70% | 26. no 85 |
SAAB 900 ražots 1996. gadā | |||
2005 | 9 gadi | 18.4% / 22.40% | 21. no 70 |
2004 | 8 gadi | 12.1% / 16.70% | 26. no 85 |
SAAB 900 ražots 1995. gadā | |||
2005 | 10 gadi | 18.4% / 22.40% | 21. no 70 |
2004 | 9 gadi | 19.1% / 22.00% | 26. no 70 |
Atsauksmes par SAAB 900
SAAB 900 Hečbeks 1994.gads
Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2003 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri (11 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 50 EUR (ap 4 EUR gadā) |
Kopējais auto novērtējums:
5/10
Draugam šo auto neieteiktu
Dinamisks. Mazi ieguldījumi remontos.
Neekonomisks, pilsētā patēriņš ap 18 lit. pa trasi 8-9 lit. , mazs salons. Gaisa kondicionieri neizdevās salabot. Ātrumkārbas defekts, ja mēģini slēgt manuāli, pāriet avārijas režīmā.Niķis ar periodisku akumulātora izlādēšanos.
SAAB 900 Hečbeks 1997.gads
Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums: | |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 130 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts un dinamisks auto
Dārgs remontā,bet ja nomaina kādu daļu tad uz pāris gadiem var noteikti aizmirst!
sieviete, 29 gadi
SAAB 900 Kupeja 1998.gads
Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2004 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, jaudīgs, izturīgs, stabils uz ceļa, praktiski nerūsē.
Rezerves daļas jāmeklē, ierobežots servisu skaits
vīrietis, 28 gadi
SAAB 900 - jautājumi, diskusijas
automātiskās kārbas saderība (7)
Vai SAAB 900 1995.g.2,5v6 dzinējam var pielāgot 2,3 automātisko kārbu?
Vai SAAB 900 1995.g.2,5v6 dzinējam var pielāgot 2,3 automātisko kārbu?
Vismaz tagad zinu, ka 2.5 motori arī bija.
Iesaku apjautāties Arnijam, viņam tagad savs serviss Ziepniekkalnā un manam SAAB sataisīja to, ko nespēja ne ArTeh, ne Ganību ielas Volvo un SAAB centrā. Viņam labas priekšzināšanas jau ir no SAAB 92.
Koordinātas varu iedot. Brauc pie labu labu labā servisa kas agrāk bija Ganību dambī ( tur lētāk nekā dīlerī )
Spriidit, nekad neklausies pilsonus līdzīgus AV 2, SSAB nava domāts lai to remontētu, domāts tamlai brauktu ar baudu.
Ar savu SAAB 9000 cs, visas extras, nobraucu no vi;na 90 000 līdz 130 000 pa trejiem gadiem, ij.....vienīgais ko nācāas reizi gadā darīt, metināt izpūtēju pie pakaļējā rata, kur viņs met līkumu, laikam man tur bija nokrituse kauč kāda aizsarga lieta, kā dubļubleķis, ij uz karstu trubu sanāk meta dubļus virsū.. sīkums,. bet ne ražotāja vaina, mana nolaidība.
p.s. Jādomāka SAAB kuru jāremontē īpašniekam raid sirmi mati, ij tukš naudaas maciņš.
Atdodiet SAAB ;-))))
p.s. nr 2 Es domāt ka SAAB daudz par auto industrijas bojāeju neārdzīvoja, jo viņu pamat bizness ir lidmašīnas ( no tā arī visi ta laika "navaroti"turbīnas, klimata kontroles, ij t.t. gluži tāpat kā Rolss Royce pamata darbība ir lielie lidmašīnu motori ) Tas 2,5 gadijuma nav opeļa motors? :) vienkārši nav vērts nemaz sākt čakarēties Gan jau, ka var . Atkariigs, cik gribeesi ieguuldiit tajaa pasaakumaa. Cilveeki.....taisa visu ko, ja neder pa tiesso , paarejas flanchus, apmaana vadiibas blokus (ecm ).
Tiessaam, tas Saab...ir to veerts? Sen, sen atpakaall bija man dariissana ar paaris saabiem. Ko lai saku, jau tad....cilveeki tos nelapraat vispaar remonteeja, ja kas nopietnaaks bija.Vienkaarssi izmeta miskastee, jo nenormaali paarspiileeti daargi bija tie remonti. Pluss tie saab risinaajumi motortelpaa, nu vajadzeeji vinniem....visu salikt taa, ne kaa "pie cilveekiem" .
Bet nu, kaa jau teicu, uztaisiit/sataisiit var pilniigi visu. Vajag tikai $, rokas, zinaassanas,vietu, un iespeejas. ··· SAAB 900: automātiskās kārbas saderība lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Iesaku apjautāties Arnijam, viņam tagad savs serviss Ziepniekkalnā un manam SAAB sataisīja to, ko nespēja ne ArTeh, ne Ganību ielas Volvo un SAAB centrā. Viņam labas priekšzināšanas jau ir no SAAB 92.
Koordinātas varu iedot. Brauc pie labu labu labā servisa kas agrāk bija Ganību dambī ( tur lētāk nekā dīlerī )
Spriidit, nekad neklausies pilsonus līdzīgus AV 2, SSAB nava domāts lai to remontētu, domāts tamlai brauktu ar baudu.
Ar savu SAAB 9000 cs, visas extras, nobraucu no vi;na 90 000 līdz 130 000 pa trejiem gadiem, ij.....vienīgais ko nācāas reizi gadā darīt, metināt izpūtēju pie pakaļējā rata, kur viņs met līkumu, laikam man tur bija nokrituse kauč kāda aizsarga lieta, kā dubļubleķis, ij uz karstu trubu sanāk meta dubļus virsū.. sīkums,. bet ne ražotāja vaina, mana nolaidība.
p.s. Jādomāka SAAB kuru jāremontē īpašniekam raid sirmi mati, ij tukš naudaas maciņš.
Atdodiet SAAB ;-))))
p.s. nr 2 Es domāt ka SAAB daudz par auto industrijas bojāeju neārdzīvoja, jo viņu pamat bizness ir lidmašīnas ( no tā arī visi ta laika "navaroti"turbīnas, klimata kontroles, ij t.t. gluži tāpat kā Rolss Royce pamata darbība ir lielie lidmašīnu motori ) Tas 2,5 gadijuma nav opeļa motors? :) vienkārši nav vērts nemaz sākt čakarēties Gan jau, ka var . Atkariigs, cik gribeesi ieguuldiit tajaa pasaakumaa. Cilveeki.....taisa visu ko, ja neder pa tiesso , paarejas flanchus, apmaana vadiibas blokus (ecm ).
Tiessaam, tas Saab...ir to veerts? Sen, sen atpakaall bija man dariissana ar paaris saabiem. Ko lai saku, jau tad....cilveeki tos nelapraat vispaar remonteeja, ja kas nopietnaaks bija.Vienkaarssi izmeta miskastee, jo nenormaali paarspiileeti daargi bija tie remonti. Pluss tie saab risinaajumi motortelpaa, nu vajadzeeji vinniem....visu salikt taa, ne kaa "pie cilveekiem" .
Bet nu, kaa jau teicu, uztaisiit/sataisiit var pilniigi visu. Vajag tikai $, rokas, zinaassanas,vietu, un iespeejas. ··· SAAB 900: automātiskās kārbas saderība lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
SAAB (13)
ko sakat par SAAB 9000? 95 gada. 2,3 benzīns. kādam noteikti bijis tāds auto - kādi riski, ar ko jārēķinas (ne naudā, bet tehniskā zi´ņā)?
ko sakat par SAAB 9000? 95 gada. 2,3 benzīns. kādam noteikti bijis tāds auto - kādi riski, ar ko jārēķinas (ne naudā, bet tehniskā zi´ņā)?
Saab vispaar ir...ccista pzd. uz ritenniem, bet nu katram sava gaume. Noteikti tada vecuma, buus pzd X100 :(
Bet, meedz buut, ka saimnieks bijis taads, kas laiciigi paspejis visu salikt jaunu, un autinnss ir tiiri braucams pat ssodien , kad vairs taada rupniica pat neeksiste prirodaa :( Savam laigam baigi elegnts auto. Salona iekārtojums un vadītāja "darba vieta" arī šodien neliek justies 17 gadus tālā pagātnē. Neatceros, ka kādam citam autiņam ādas beņķi būtu tik bieži sastopama komplektācijas fīča.
Kreņķi:
* Elektronika vāji aizsargāta no apkārtējās vides mitruma un, dēļ tā, ļoti bieži gļuko tā, ka pat grūti konstatēt problēmas vietu. Kāpēc SAAB īpašnieki savā starpā nesasveicinās, tāpēc, ka no rīta jau ir sasveicinājušies servisā :)
SAAB ir droša, komfortabla un dinamiska a/m it īpaši ja ir turbo, bet ir lielais BET, tehniski ļoti neuzticama, remontu izmaksas dārgas, jo ne visi servisi uzņemsies remontēt lielā chakara dēļ, bet cik tad tevis aprakstītais saabs var maksāt ap 500 LVL, nopērc, kārtīgi pagāzē un kad nosprāgst izmet tolmetā :) ··· SAAB 900: SAAB lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
Aizmugureejie maksaa aptuveni 30Ls komplekts ar PVN, par neorginaalajiem nezinu neesu licis apmeeram 16 Ls, bet suudiigi ··· SAAB 900: Saab 9000 bremžu uzliku cena? lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
iznem to lampinu no panela un nebuus beeda,iznem aaraa gaisa filtru un kaartiigi notonee pa soseju Godigi sakot, kautkas nav kartiba ar elektribu. Kautkads daciks pie motora melo vai kaut kas tads. Brauc uz servisu un noskaidro , kas par lietu. Mekle elektriki. ··· SAAB 900: SAAB 9000 "check engine" lasīt visu diskusiju (15 atbildes) »