Volkswagen T4
Atsauksmes par Volkswagen T4
Iegādes gads: | 2000 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (15 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 800 EUR (ap 53 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 90`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 600 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Daudz vietas, izturīgs un ērts busiņš.
Pēc ziemas parādās rūsas perēkļi.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 23 gadi) | Lietošanas ilgums: | 25`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 500 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti laba caurgājamība, pat, ja nav 4x4. Lētas detaļas. Izturīga piekare. Ietilpīgs, laba manevrētspēja. Mazs ceļa nodoklis, lai gan tehniskajā pasē N1 un kravas auto norādīts.
Skaļš. Kā jau kravas transports ar dubulto kabīni, tad trokšņa izolācija nekāda. Nācās pašam izšūt ar papildus skaņas / siltuma izolācija. Īsā pārnesumkārba ar 1.9TD. Pie 85km/h jau skan baisi. Nav nekāds garo gabalu braucamais, vairāk pilsētai / piepilsētai.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 140 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
laba caurejamība ,stabils uz ceļa ,pārredzamība labāka kā vieglam ,kravas nodalījums ideāls
degvielas patēriņš varēja būt mazāks
Iegādes gads: | 2003 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 905 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Man tas ir kolosāls :)
Ja patīk lielums :)
Volkswagen T4 - jautājumi, diskusijas
ģeneratora skriemeli nomainīju, siksnas nespēju vien mainīt!
Kautkas jau ir ne taa, staav sskkiibi, spruust, nemeedz buut taa, kaa raksti no zila gaisa. Spriegotajkronsteins izdilis.ta pati beeda kas audi. taatad,generators staav shkiibi.nesakriit klokenes un gen. skr. asis.
taa kaa sistam auto.pakala brauc ne pa to pashu sliedi ko prieksha.
veel ,kas tam aparatam,piesleegts pie to siksnu.... ar to siksnu veel stuures pastiprinaataajs iet,bet varbuut spriegotaaja rullis ir ccupaa un sskkiibi iet. tur vinnss pats spriegojaas un ja izllurbaats tad siksna aiziet sskkersaam. Es saveejam nomainiiju,jo eeda vienu malu un siksna cciksteeja,negaaja sliedee. generatora spriegotajrullisha mehanims labi padilis/janomaina un vualja ··· Volkswagen T4: Volkswagen T4 2000 izlaidums, ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
Problēmas sākas, kad āra temperatūra ir ap +5*c, liekas, ka piesit 2 cilindri, līdz griežot 5min. tiek iedarbināts. zem nulle grādiem pielec normāli. VW T4 2,5 TDI. Varbūt, ka mitrums pie vainas?