Volvo V50
Volvo V50 tehniskie dati
Volvo V50 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Volvo V50 ražots 2012. gadā | |||
2021 | 9 gadi | 23.5% / 19.96% | 86. no 112 |
2020 | 8 gadi | 18.0% / 16.66% | 79. no 125 |
2019 | 7 gadi | 16.9% / 16.13% | 73. no 119 |
Volvo V50 ražots 2011. gadā | |||
2021 | 10 gadi | 23.5% / 19.96% | 86. no 112 |
2020 | 9 gadi | 24.4% / 23.05% | 66. no 108 |
2019 | 8 gadi | 16.9% / 16.13% | 73. no 119 |
Volvo V50 ražots 2010. gadā | |||
2021 | 11 gadi | 26.5% / 25.01% | 64. no 100 |
2020 | 10 gadi | 24.4% / 23.05% | 66. no 108 |
2019 | 9 gadi | 23.5% / 22.53% | 67. no 111 |
Volvo V50 ražots 2009. gadā | |||
2021 | 12 gadi | 26.5% / 25.01% | 64. no 100 |
2020 | 11 gadi | 32.1% / 29.51% | 66. no 99 |
2019 | 10 gadi | 23.5% / 22.53% | 67. no 111 |
Atsauksmes par Volvo V50
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 45`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 320 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Foršs auto ikdienai.
Neko sliktu nevaru pateikt.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.7 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1350 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Samērā kluss salons, samēra laba vadāmība.
Slikta piekare jūt katru bedrīti un krata kā uz kamieļa, bieži remonti, eļļas noplūde.
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2480 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Neko! Smuks, ērti sēdekļi, laba mūzika
Briesmīga mašīna! Ļoti cimperlīga, elektronika dzīvo savi dzīvi, mainīts spararats ar sajūgu, restaurētas sprauslas, mainīta turbīna. Mainīta kulise, pusass, atsaites priekšā, pakaļā. Problēmas ar Vakuma trubiņām, dačikiem utt. Cieta kā kariete, slikta optika, slikts klīrenss. RŪSA! Degvielu tērē vismaz 7.5 jaukti
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 69`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.4 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1550 EUR (ap 516 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Viegli vadāms, laba gaita, dinamisks
Daudz remontu, elektrosistēma neuzticama
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 69`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.4 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1550 EUR (ap 516 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Viegli vadāms, labs paātrinājums
Ļoti daudz problēmu ar elektrosistēmu, pilnīgi mistika, var pārstāt darboties kāda pozīcija, un pēc laika atkal viss ir OK
Volvo V50 - jautājumi, diskusijas
Navaru attaisīt vaļā bagāžnieka vāku netaisās ne ar pulti ne ar to pogu. KĀ lai ataisu viņu vaļā?
1) ielieciet svaigas baterijas pultī (vēl jo vairāk, ja displejā bijis redzams uzraksts Remote Battery Low Voltage); 2) Atslēdziet ar breloka(pults) mehanisko atslēgu cimdu nodalījumu (ja to mēdzat slēgt ciet);
Un tad pamēģiniet vēlreiz to bagāžnieka vāku atvērt.
Ja nekas nemainās, tad, ja esat pietiekami advancēts elektrotehnikā - pārbaudiet drošinātājus (atrodas kastītēs gan zem motora pārsega un salonā aiz cimdu nodalījumā. Kuru konkrēti numuru tur skatīties, pateiks auto user manual attiecīgā sadaļa. Ja viss tur OK, tad gan prātīgāk zvans Volvo dīlerim ar jaut - ko darīt? Bez dīleriem nekur ? Ha -ha . Maksāt 4x vairāk nekā pie vienkārša auto elektriķa . ask google...
https://www.youtube.com/watch?v=ybuoGCz_ej0 Kas ir "vienkāršs auto elektriķis" ? ··· Volvo V50: Volvo V50 netaisās vaļā ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Bet tiem, kuriem neapmierina kā nu kuram auto kas ir uztaisīts, - rūpnīcas inženiera uzdevums ir konstruēt auto, lai tam būtu pēc iespējas lētāka ražošanas pašizmaksa + visas pieprasītās (un vēl nepieprasītās) fīčas, nevis pēc iespējas ērtāks un lētāks remonts. :) av2-kāpēc prikoli? Ja auto pērk braukšanai, nav būtiski, kas kur atrodas. Cik saprotu viņam ir gredzenveida cilindrs uzreiz kopā ar izspiedējgultni. volvo prikoli :( ··· Volvo V50: Kur volvo v50 2.0l dīzelis ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
Kur labāk braukt remontēt Volvo V50, 2007.g., D5, autonomo dzinēja priekšapsildi? Bija pirms pāris gadiem remontēta volvo servisā uz Skanstes ielas, mainīja sveci un trīs reizes mainīja ventilatoru (brāķis trāpījās). ...
Imantaa, bijushaas radioruupniicas teritorijaa (iekshaa aiz Kurshiem, garaam Aigas nams), pashaa galaa ir specializeets serviss, tur no mironjiem paceela mana busa Webasto. Leeti nav, bet sataisa.
Sarkandaugavaa, garaazhaas ir privaats viirs, vareetu buut leetaaks, bet buss neliida garaazhaa. :(
Principaa es visu to atradu mekleejot ss.lv. Ja rokas ir no pareizaas vietas un ir ponja, var kaut ko pameegjinaat pats, Yutubaa ir shaadas taadas videoinstrukcijas. :) Balti duumi ir no nesadegushas degvielas, taatad nenotiek aizdedze. Svece vai elektroniskas probleemas kuras nedod nostraadaat svecei (ja reiz ir mainiitas) geste.lv Es braucu tiki pie volvo spečukiem. Ir pāris kantori kuri nav dīleri, bet mazliet vienkāršāki un ar pieņemāmakiem cipariem. ··· Volvo V50: Kur remontēt Volvo V50, ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Vai ir vērts šadu auto iegādāties? Vai tas ir ekonomisks un izturīgs dzinējs?
Man ir Volvo v50 D5. ieliekot atpakaļgaitā parādās klaudzoša skaņa. uz priekšu (D) nekādu trokšņu. pārslēdzas ļoti labi. vēl ja mašinā stāv uz slīpuma tad arī parking režimā ir tāda klaudzoša skaņa. kas tur varētu ...