Volvo XC90
Volvo XC90 tehniskie dati
Cena 35 600 līdz 62 000
Volvo XC90
2019. - . gads Jauda no 235 līdz 407 ZS
Degvielas patēriņš no 3.4 līdz 10.8 l/100km
Cena 13 000 līdz 39 000 Volvo XC90
2014. - 2019. gads Jauda no 190 līdz 320 ZS
Degvielas patēriņš no 2.1 līdz 8.1 l/100km
Cena 8400 līdz 15 400 Volvo XC90
2010. - 2014. gads Jauda no 163 līdz 243 ZS
Degvielas patēriņš no 8.1 līdz 11.5 l/100km
Cena 3900 līdz 14 900 Volvo XC90
2006. - 2012. gads Jauda no 163 līdz 315 ZS
Degvielas patēriņš no 8.2 līdz 13.5 l/100km
Cena 2600 līdz 6000 Volvo XC90
2002. - 2006. gads Jauda no 163 līdz 315 ZS
Degvielas patēriņš no 8.2 līdz 14 l/100km
2019. - . gads Jauda no 235 līdz 407 ZS
Degvielas patēriņš no 3.4 līdz 10.8 l/100km
Cena 13 000 līdz 39 000 Volvo XC90
2014. - 2019. gads Jauda no 190 līdz 320 ZS
Degvielas patēriņš no 2.1 līdz 8.1 l/100km
Cena 8400 līdz 15 400 Volvo XC90
2010. - 2014. gads Jauda no 163 līdz 243 ZS
Degvielas patēriņš no 8.1 līdz 11.5 l/100km
Cena 3900 līdz 14 900 Volvo XC90
2006. - 2012. gads Jauda no 163 līdz 315 ZS
Degvielas patēriņš no 8.2 līdz 13.5 l/100km
Cena 2600 līdz 6000 Volvo XC90
2002. - 2006. gads Jauda no 163 līdz 315 ZS
Degvielas patēriņš no 8.2 līdz 14 l/100km
Volvo XC90 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Volvo XC90 ražots 2009. gadā | |||
2011 | 2 gadi | 11.2% / 5.50% | 125. no 132 |
Volvo XC90 ražots 2008. gadā | |||
2011 | 3 gadi | 11.2% / 5.50% | 125. no 132 |
Volvo XC90 ražots 2007. gadā | |||
2011 | 4 gadi | 11.2% / 5.50% | 125. no 132 |
Volvo XC90 ražots 2006. gadā | |||
2011 | 5 gadi | 14.4% / 10.40% | 98. no 120 |
Volvo XC90 ražots 2005. gadā | |||
2011 | 6 gadi | 14.4% / 10.40% | 98. no 120 |
Atsauksmes par Volvo XC90
Volvo XC90 Apvidus 2004.gads
Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2004 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 450`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.9 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
vīrietis, 37 gadi
Volvo XC90 Apvidus 2004.gads
Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1200 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
10/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Gaumes lieta, ērts, stabils, labs auto
Liels apgriešanās rādiuss
vīrietis, 46 gadi
Volvo XC90 Apvidus 2005.gads
Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 140`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.6 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stabils uz ceļa ziemā
Riteņu pagriešanas lenķis
vīrietis, 61 gadi
Volvo XC90 Apvidus 2010.gads
Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti labs auto. Viss pārredzams. Ērts.
Ritošā daļa. Nav daudz ekstru. "Traktors"
sieviete, 46 gadi
Volvo XC90 Apvidus 2006.gads
Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 14 gadi) | Lietošanas ilgums: | 7`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Praktisks auto. Savam izmēram viegli vadās. Ļoti labi turas uz ceļa it īpaši sliktos laika apstākļos.
Nezinu. Varbūt salona plastmasa varētu būt labākas kvalitātes.
vīrietis, 34 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Volvo XC90, izvēlies kādu Volvo XC90 paaudzi lapas augšā.
Volvo XC90 - jautājumi, diskusijas
Volvo klubā caur interneta vietni var precīzāk uzzināt.
Aizbrauc uz Alfa motors, tur čaļi ar sapratni
Volvo manas acis nau un nebus masina. Tas nans personigais viedoklis
··· Volvo XC90: Kā atgaisot sajugu Volvo xc90 ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »
Volvo xc90 nevar dabūt ārā no parkinga (8)
Ieliekot parkingā un mašīnai pastāvot kādu brīdi nevar dabūt no parkinga ārā tikai ar spēku.kas varētu būt pa vainu?
Ieliekot parkingā un mašīnai pastāvot kādu brīdi nevar dabūt no parkinga ārā tikai ar spēku.kas varētu būt pa vainu?
https://www.google.com/search?client=opera&q=Volvo+xc90+stock+in+parking&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=
UTF-8 jauniibaa esmu bijis taadaa parkinga.ka tikai stuure mani glaaba apkrishanas uz mutes..un paradokss.ciksiites spiegdamas kaapa..tagad skaidraa esot tik ar maaniishanu Jānomaina blīve starp benķi un stūri🤣🤣🤣 ··· Volvo XC90: Volvo xc90 nevar dabūt ārā ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Dažādas riepas uz asīm (13)
Saplīsa riepa Volvo xc90 4x4. Apdrošinātāji samainīja tikai uz vienas ass riepas. Ka tad īsti ir drīkst vispār braukt, kad uz asīm ir dažādas riepas, ar dažādu protektoru!? Nav tā kad čakarē visus tiltus utt?!
Saplīsa riepa Volvo xc90 4x4. Apdrošinātāji samainīja tikai uz vienas ass riepas. Ka tad īsti ir drīkst vispār braukt, kad uz asīm ir dažādas riepas, ar dažādu protektoru!? Nav tā kad čakarē visus tiltus utt?!
Par cik satraukums ir tikai par atskjiriigu protektoru, nevis cita izmeera riepaam, tad neredzu iemeslu satraukumam. ··· Volvo XC90: Dažādas riepas uz asīm lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
3 un 4 ātrums pēkšņi sāk skaļi švirkstēt. pārējie klusi (6)
volvo xc 90 2005 D5 mehāniskā kārba, ieslēdzot 3 un 4 ātrumā parādījās skaļa švirkstoņa. pārējie ātrumi strādā klusi. brīvgaitā ar kluss viss. slodzē it sevišķi skaļi. bet slēdzās labi viss. 4 ātrumā jūt ...
volvo xc 90 2005 D5 mehāniskā kārba, ieslēdzot 3 un 4 ātrumā parādījās skaļa švirkstoņa. pārējie ātrumi strādā klusi. brīvgaitā ar kluss viss. slodzē it sevišķi skaļi. bet slēdzās labi viss. 4 ātrumā jūt ...
Gultņi gaudo. Kārbā eļļas līmeni pārbaudīji? Ir aizdoma, ja sāk "sist" pa pārslēgu, ka gultņi jau būs pabiruši.
Slēdzās labi, sinhronizatori izskatās, ka veseli...
gultnji
Ka tik tur nebija tā ka gultņi un to sēžas šim aparātam iznēsājas. Nekā iepriecinoša tur nav.
Ja ir vēlme, varu tev nosūtīt tel nr. labam meh. kārbu meisteram. Bet gan jau beigu beigās citu kārbu nopirksi. Kāda ir tā skaņa? čšššš vai urr urr brr pļekš? ··· Volvo XC90: 3 un 4 ātrums pēkšņi sāk ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Ja ir vēlme, varu tev nosūtīt tel nr. labam meh. kārbu meisteram. Bet gan jau beigu beigās citu kārbu nopirksi. Kāda ir tā skaņa? čšššš vai urr urr brr pļekš? ··· Volvo XC90: 3 un 4 ātrums pēkšņi sāk ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
/310941006767?hash=item4865873baf:g:T2MAAOSw0exaTmFE&vxp=mtr Un digitaalaa diska formaataa :
https://www.ebay.com/itm/Volvo-2003-2014-XC90-Service-Repair-Workshop-Manual-Wiring-Parts-Catalog-/2
62318946160?fits=Make%3AVolvo%7CModel%3AXC90 ··· Volvo XC90: Volvo xc90 rokasgrāmata lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Jaaskataas kaarbas ECM, vai nav atminnaa kaadi fault codi. Kaarbai jaauztaisa "cluch test", tas ir, ar diagnostikas PC iesleedz vissu attrumus peec kaartas uz vietas garaazzaa, un skataas, vai neraustaas, nav sitieni kaadi. Tad, uzssildiitai kaarbai, jaauztais tests uz cella, nu kaartiigi, arii sport rezziimos, parastos rezziimos utt. Kadi 20-30 kiolometri jaanogonko. Tad jaapaskataas kaadaa kraasaa ir ella karbaa, vai nav deguma smakas, vai nav tumssa, un vai netek nekur araa. Ko veel? Nu ja zini reaalo nobraukumu, tad tomeer vajadzeetu skatiities to ari. Automaatiskaas kaarbas praktiski nekad nekalpo ilgaak , kaa kaadi 200.000 km. Pluss, jaaskataas vai ir normalas apkopes taisiitas kaarbai savlaiciigi, ja ir pieejami service record.
Un arii peec vissam paarbaudem, nu kadu garantiju var veeleeties no autinna ar lielu nobraukumu?
Un peedeejais, nav nekaada traggeedija, ja arii ir jaaremontee kaarba. Vienreiz samaksaasi, un naakamos ntos gadus buus miers. Ja tikai normalaa kantorii to remontu dariisi.
Un veel kas, peedejos 20 gadus braucu tikai ar automaatikajaam karbaam. Jasaka, zero probleemu. Un, ja sssodien man buutu jaapaarseezzaas ( varu mieriigi, braucu ssad tad , kad esmu LV )uz kautkaadu "stick shift" kaarbu (manuaalo ) ,un jaaspaardaas pa pedaalliem, nu es juutos , kaa, nu piemeram, no muusdienu PC paarejot uz "koka skaitamajaiem kaulinniem". Nu automāti jau parasti ilgāk par meh. kārbas sajūgu ar spararatu kalpo. Kas tur spararats 450 eir. Sajūga komplekts 160-180. 60-100 sajūga izspiedēja gultnis. Un nieka 9h apmēram +- 270 eiro darbs lai visu šo nomainītu. Šiem aparātiem ir tāda specifika ka tilts jāņem nost lai kārbu noņemtu. Viss kopā aptuveni 830 eiro. Tad kur te ekonomika to kloķi visu laiku raustot? Recro tik paberzēs rokas, ka drīz būs jauns klients :) Aizbrauc no Riigas liidz Juurmalai un atpakalj - ja viss labi darbojaas, veel paskaties, vai nav eljljas peedas uz kaarbas kaut kur - laikam jau jaalien zem mashiinas. Labi vismaz, ka pietiekoshi augsta:) Ieteiktu jautaajumu uzdot iauto - varbuut kaads pateiks ko gudraaku. ..es ņemu autiņu pats pārbaudu pret kalnu 10%slīpuma un pārmetu uz R..ja slīdoši viegli,tad viss okei,bet jau ir piepūle+ krakšķis kaut kāda figņa čupā,vēl uz šosejas pabraucu un skatos kā pārlec ātrums un jauda vienveidīgi,ja nav ..tad kaut kas kirdik..diagnostikā visas kļūdas nodzēstas..ir kruti meitari,kas zina..bet es tādus nezinu..((( ··· Volvo XC90: Kā pārbaudīt automātisko ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Un arii peec vissam paarbaudem, nu kadu garantiju var veeleeties no autinna ar lielu nobraukumu?
Un peedeejais, nav nekaada traggeedija, ja arii ir jaaremontee kaarba. Vienreiz samaksaasi, un naakamos ntos gadus buus miers. Ja tikai normalaa kantorii to remontu dariisi.
Un veel kas, peedejos 20 gadus braucu tikai ar automaatikajaam karbaam. Jasaka, zero probleemu. Un, ja sssodien man buutu jaapaarseezzaas ( varu mieriigi, braucu ssad tad , kad esmu LV )uz kautkaadu "stick shift" kaarbu (manuaalo ) ,un jaaspaardaas pa pedaalliem, nu es juutos , kaa, nu piemeram, no muusdienu PC paarejot uz "koka skaitamajaiem kaulinniem". Nu automāti jau parasti ilgāk par meh. kārbas sajūgu ar spararatu kalpo. Kas tur spararats 450 eir. Sajūga komplekts 160-180. 60-100 sajūga izspiedēja gultnis. Un nieka 9h apmēram +- 270 eiro darbs lai visu šo nomainītu. Šiem aparātiem ir tāda specifika ka tilts jāņem nost lai kārbu noņemtu. Viss kopā aptuveni 830 eiro. Tad kur te ekonomika to kloķi visu laiku raustot? Recro tik paberzēs rokas, ka drīz būs jauns klients :) Aizbrauc no Riigas liidz Juurmalai un atpakalj - ja viss labi darbojaas, veel paskaties, vai nav eljljas peedas uz kaarbas kaut kur - laikam jau jaalien zem mashiinas. Labi vismaz, ka pietiekoshi augsta:) Ieteiktu jautaajumu uzdot iauto - varbuut kaads pateiks ko gudraaku. ..es ņemu autiņu pats pārbaudu pret kalnu 10%slīpuma un pārmetu uz R..ja slīdoši viegli,tad viss okei,bet jau ir piepūle+ krakšķis kaut kāda figņa čupā,vēl uz šosejas pabraucu un skatos kā pārlec ātrums un jauda vienveidīgi,ja nav ..tad kaut kas kirdik..diagnostikā visas kļūdas nodzēstas..ir kruti meitari,kas zina..bet es tādus nezinu..((( ··· Volvo XC90: Kā pārbaudīt automātisko ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
http://www.auto-abc.lv/volvo-xc90/v37-2005 xc60 awd ar 2.4 d3 ēd vidēji ap 8-9. jeep ar 2.7crd ēd reāli 10-11, lai gan kompis saka, ka 8.5 (nezinu, kā šis to ciparu rēķina). jeep ar 2.8d 4L pēc kompja ēd ap 10, praksē vēl neesmu izskaitļojis reālo patēriņu. šīm mašīnām jauda visām vienāda 120kw. vecā frontera ar 2.2d ēda 12. ··· Volvo XC90: Volvo xc90 2 4 d paterins ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
Kā nomainīt rezerves riteni Volvo XC90? (4)
2004 gada izlaidums, automāts 2.4 dizelis. Kur atrodas rezerves ritenis un kā viņu uz ceļa nomainīt?
2004 gada izlaidums, automāts 2.4 dizelis. Kur atrodas rezerves ritenis un kā viņu uz ceļa nomainīt?
2004 bija zem auto bagāžnieka, piestiprināts no apakšpuses, fiksācijas skrūve no iekšpuses zem bagāžnieka "grīdas"
ne visiem ir rezerves ritenis,augstak rakstija ka ir variants ar putam un kompresoru
Teu nava reserves ritena skaties bagaznieka jabut baloninam special am ar putam to ari put riteni
Auto instrukcijai jābūt nodalījumā paneļa labajā pusē un to valsts valodā prasiet auto tirgotājam ...
··· Volvo XC90: Kā nomainīt rezerves riteni ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Kas darāms, lai par saprātīgu cenu darbotos Volvo navigācija Baltijā? (12)
Navigācijas disks ir ar Eiropas ceļiem, Baltijas nav. Navigācijas disks maksā dārgi, meklēju saprātīgu risinājumu.
Navigācijas disks ir ar Eiropas ceļiem, Baltijas nav. Navigācijas disks maksā dārgi, meklēju saprātīgu risinājumu.