Dīzeļdzinējs (dīzelis)
Dīzeļdzinējs (dīzelis) - jautājumi un diskusijas
Augstspiediena sūkņa remonts (5)
vai kads ir nacies remontet dizeļa augstspiediena sukni? ne jau pašam,bet kādā servisā,cik maksā,un kāda attieksme....
vai kads ir nacies remontet dizeļa augstspiediena sukni? ne jau pašam,bet kādā servisā,cik maksā,un kāda attieksme....
Motors rijas ciet pie maziem apgriezieniem (10)
B5 passat 2003.g 1.9 dizelis pumpe duse motors aizrijas .ja apgriezieni ir zem 2000.ja lielaki tad ne ristas nekas.un tempertura neuzkap lidz vajadzigajai.kas varetu but par vainam
B5 passat 2003.g 1.9 dizelis pumpe duse motors aizrijas .ja apgriezieni ir zem 2000.ja lielaki tad ne ristas nekas.un tempertura neuzkap lidz vajadzigajai.kas varetu but par vainam
Iemesli var būt vairāki. Augstspiedina sūknim nestrādā regulators. Degvielas vados sūce, rauj gaisu, tiesa nedaudz. Ja rautu daudz, tad neietu vispār. Tas pats minetais degvielas filtrs. PAr to vispār aizmirst nezin kāpēc, pat ja maina eļļu. To zina apmainīt, bet degvielai nē. Nu nemaksā viņi kosmisku naudu lai uz to taupītu. Arī pats augspiediena sūknis var būt uz miršanas robežas. Brauc nu labāk uz servisu un lai pie reizes pamēra spiedienus cilindros. Ja tie ir zem normas vai ļoti atšķirīgi cits no cita, tad sāc rēķināt kas ir lētak. Celt dvižoku laukā vai manīt visu ķerru. Motoru veselu nopirkt pa 200e max ir lētāk... atkarīgs no vainas...ja tas ir tukšgaitā...vainu var būt daudz! Serviss gribēs, lai tik visu maina no detsļām :) Ja temperatuura par mazu - tas var buut galvenais iemesls - nomaini termostatu un paskaties, kas tad notiks. Pilniigi iespeejams, ka liidz 2000 kompis peec temp. veel spriezh, ka tukshgaita, tad nu ar chakaree ar degvielas padevi. Kaa zinaams - shitam motoram nav atsevishkju diizhu un nav arii augstspiediena suuknis - katra diize ir augstspiediena suuknis un diize vienaa. Ja tur taa vaina, tad pasaakums sanaak padaargs, reizeem arii it kaa esot probleemas ar to pumpeduuze pievadu - slodzes tur lielas, 11 gadiigam motoram var izdilt visaadi sadalenes prichindaalji. Bet no saakuma - termostats! ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Motors rijas ciet pie maziem ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
BMW 2.0 dīzelim pieaudzis degvielas patēriņš. (9)
Pēc aukstā laika mašīnas kompjūters pēkšņi ierasto ap 7l/100 km rāda 10l/100 km. Mazliet panikoju :) Šajā laikā nomainījām akumulatoru, jo vecais vienu nakti salā bija nomiris. Kur varētu būt problēma?
Pēc aukstā laika mašīnas kompjūters pēkšņi ierasto ap 7l/100 km rāda 10l/100 km. Mazliet panikoju :) Šajā laikā nomainījām akumulatoru, jo vecais vienu nakti salā bija nomiris. Kur varētu būt problēma?
Es ar saku, ka iepriekš noteikti rādījis nevis aktuālo vidējo patēriņu, bet vēsturisko, kas aprēķināts vēl vasaras periodā. problema ir aki....atvieno aki uz nakti....lieta zinama,pec saswas pieredzes saku....pec nakts akis bik nosedisies,paterinjs vel bus virs....pec kada menesa viss aizies vecajas sliedes Ja mašīna nav ļoti sena, tad BMW nomainot akumulatoru prasa to pieprogrammēt mašīnai.Vēl var būt , ka kāda ķļūda sistēmā palikusi no tā ka aķis bija miris... iesaku aizbraukt uz diagnostiku... Ja mašīnai ir kvēpu filtrs, tad reģenerācijas laikā pieaug patēriņš. tas ir šodienas, mēneša vai vispār vidējais patēriņš?? nodzēs pa nullēm un tad skaties. visdrīzāk ka problēmu vispār nav. tas saprotami ka aukstajā laikā uzcēlās degvielas patēriņš, iespējams maz braukts un nav paspējis nokrist atpakaļ... ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): BMW 2.0 dīzelim pieaudzis ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
Lietota kvalitatīva dīzeļdegviela [cetāns virs 45]
........
Piesaki servisā jaudas stenda testu.
Nogāzē slodzēs, pielietojot stetoskopu...[vai digitālo]..salīdzini trokšņu pīķus ar standarta trokņu fona diagrammu un viss.
Uztaisi atgāzu testu.
Pieslēdzies OBD un paKaties ko gudrie datori sareģistrējuši.
Iegūtie dati tad arī liks izdarīt secinājumus.
Un tālāk turpini ievērot saudzīgu attieksmi pret motoru.)))
Brauksi ilgi un laimīgi)) Vecais 1,8 mondeo dīzeļa motors jau ir samērā sarežģīts. Tam ir 2 zobsiksnas un ļoti čakarīga izjaukšana, ja nu kas. Kā ari par motora nomaiņu prasa 3x lielākas summas, kā passātam vai golfam. Arī ar Lucas sūkņiem servisos labāk redz ejam nekā nākam. Ja viss ok, tad toties perfomance ir tīri ciešama. Ir lietas visādas kreisās degvielas iekšā, tiesa caur filtru nofiltrētas. Nekādu problēmu. Hadene salīdzinoši stipra, ne velti mondeo II savulaik pāris firmās par takšiem bija. Manējais eksemplārs diezgan spēcīgi pūst. Tas laikam arī ir lielākais mīnuss. Kā jau te minēju tehniski ir ielikti tādi risinājumi, kur ja nojūk tad gluži pa lēto neiizbrauksi. Piemēram aizmugurējā stupica ir iepresēta neizjaucama gultnis kopā ar abs devēju, kur nav iespējams nomainīt gultni atsevišķi. Tāpat sajūga izpiedējs nav vis parasts cilindrs ar dakšiņu, kam gultnis uzsēdināts, kā citām tā laika mašinām, bet gan gredzenveida hidrocilindrs sapresēts uzreiz kopā ar gultni. Attiecīgi lētākais ~70ls. Toties priekšas lodbalsts ir noskrūvējams. Principā, ja bundža nepūtu, būtu ciešama mašīna. Tiesa, bez odziņas. 1,8 l varētu būt par švaku.2l ir labinieks! Fordu izgudroja tāpēc, lai opels nebūtu sūdīgākāis auto:) ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Ford mondeo 1.8 dīzelis, ... lasīt visu diskusiju (19 atbildes) »
Jaunas vai lietotas sprauslas dīzelim? (16)
ir konstatēts,ka divas sprauslas dīzelim nav pie pareizas veselības.Pilnīgā neizpratnē-jaunas vai lietotas,kur,kādā viedā lai vismaz tējai uz Jaungadu piķis vēl paliktu...;)) Varbūt kādi ieteikumi?
ir konstatēts,ka divas sprauslas dīzelim nav pie pareizas veselības.Pilnīgā neizpratnē-jaunas vai lietotas,kur,kādā viedā lai vismaz tējai uz Jaungadu piķis vēl paliktu...;)) Varbūt kādi ieteikumi?
Pirmkārt mainīt ir pats pēdējais. Vispirms normālā kantorī pieregulēt un tikai ja tas nav iespējams tad maina smidzinātājus. Visu sprauslu kopumā mainīt nav jēgas. Tātad ja nav iespējams vairs regulēt, smidzinātājam adata ieķīlējusi, kanāli izdeguši, tikai tad ir jāmaina.
No pieredzes var likt remontētos, bet tas kā likums ir kādam gadam apmēram. Jauni ies ilgāk. bet visam pa virsu ir jāievēro pāris nerakstīti likumi lai dīzelis būtu pie labas veselības. Pirmkārt nevajag taupīt uz degvielas filtra rēķina, tas tomēr ir salīdzinoiši lēts. Liet labu degvielu. Nu tankštellēs jau tas pamatā ir nodrošināts. Bet ja lej no kaimiņu Vasjas traktora ar netīra spaiņa plīdzibu, var ātri tikt pie papildus izdevumiem.
Par cenām. Reiz man bija opelis. Nu aizstiepu tos četrus stobrus uz pārbaudi. Vienam bija problēmas. Tajā brīdī oriģināliem BOSCH smidzinātāji maksāja kādi 50-60 laši gabalā (Vairs īsti neatceros). Paņēmu remontētu pa 11. Divi gadi izturēja, līdz es nesu tās mantas otreiz pārbaudīt. Nu bija So-So. Bet meistars sāka tekstu bīdīt ka BOSCH tīrot noliktavu un tagad šitie paši smidzinātaji ir 12 laši gabalā (jauni). Lieki piebilst ka es ilgi nedomāju. Manīju visus četrus. Jo man tam opelim bija kautkādas īpašas sprauslas kuras tikai divi gadi ražotas (Laikam tāpēc arī tīrīšanas cena bij tik pievilcīga). Tā arī to opeli vēlāk pārdevu ar visām tiem jaunajiem smidzinātājiem pie labas vesības. Pēc gadiem 4 satiku puišus kam pārdevu, uz jautājumu kurā šrotā jamais galu ņēmis. Atbilde bija sliekšņus un citus puvekļus pārmetinājām, bet motors vēljoprojām pie pilnas veselības un ar skati nekādu problēmu.
Pārējiem saviem "traktoriem" neesmu ar tādām lietām kķēpājies visiem ir OK. Aizdzen autiņu pie normāliem večiem. Tie tavam kumeļam saregulēs un saliks visu kā nākas. Ja paveiksies, tad tiksi sveikā pa sakarīgām naudiņām. Tik neaizmirsti-ar večiem vajag runāt kā ir. P.S.
pamatā visiem lielākajiem autobūves grandiem tiek izmantotas divu firmu sprauslas - BOSCH un LUCAS. Tas vairāk arī pēc reģiona, vairāk eiropā vācieši un āmurikās vairāk lukasi. Tā ka nav obligāti kāda tam tur marka BMW, Ope,l Renault vai kāds nu tur. Jāmeklē normāls dīzeļserviss un viss. Tās japāņu zelta rociņas visdrīzāk jau vietējā dīlera zeltījums. Šitajā sfērā paldies dievam var atrast arī oriģinālas alternatīvas. Protams ar alternatīvu būs pagrūtāk ja tās mantas ir kada trešā kantora darinājums. a kā vinjas sprauslo, pa parasto, vai CRD? Bljinc... un atkal visi ziilee un izsaka spriedumus par nezinaamaam lietaam, ne kas par auto, ne motoru....:(
PD sprauslas atliek tikai un vieniigi mainiit. Ne tur ellja, ne remonti.
Piedevaam, meegjinot ar taadaam braukaat var beigties ar nopietnu motora remontu un virzulju mainjaam. ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Jaunas vai lietotas sprauslas ... lasīt visu diskusiju (16 atbildes) »
No pieredzes var likt remontētos, bet tas kā likums ir kādam gadam apmēram. Jauni ies ilgāk. bet visam pa virsu ir jāievēro pāris nerakstīti likumi lai dīzelis būtu pie labas veselības. Pirmkārt nevajag taupīt uz degvielas filtra rēķina, tas tomēr ir salīdzinoiši lēts. Liet labu degvielu. Nu tankštellēs jau tas pamatā ir nodrošināts. Bet ja lej no kaimiņu Vasjas traktora ar netīra spaiņa plīdzibu, var ātri tikt pie papildus izdevumiem.
Par cenām. Reiz man bija opelis. Nu aizstiepu tos četrus stobrus uz pārbaudi. Vienam bija problēmas. Tajā brīdī oriģināliem BOSCH smidzinātāji maksāja kādi 50-60 laši gabalā (Vairs īsti neatceros). Paņēmu remontētu pa 11. Divi gadi izturēja, līdz es nesu tās mantas otreiz pārbaudīt. Nu bija So-So. Bet meistars sāka tekstu bīdīt ka BOSCH tīrot noliktavu un tagad šitie paši smidzinātaji ir 12 laši gabalā (jauni). Lieki piebilst ka es ilgi nedomāju. Manīju visus četrus. Jo man tam opelim bija kautkādas īpašas sprauslas kuras tikai divi gadi ražotas (Laikam tāpēc arī tīrīšanas cena bij tik pievilcīga). Tā arī to opeli vēlāk pārdevu ar visām tiem jaunajiem smidzinātājiem pie labas vesības. Pēc gadiem 4 satiku puišus kam pārdevu, uz jautājumu kurā šrotā jamais galu ņēmis. Atbilde bija sliekšņus un citus puvekļus pārmetinājām, bet motors vēljoprojām pie pilnas veselības un ar skati nekādu problēmu.
Pārējiem saviem "traktoriem" neesmu ar tādām lietām kķēpājies visiem ir OK. Aizdzen autiņu pie normāliem večiem. Tie tavam kumeļam saregulēs un saliks visu kā nākas. Ja paveiksies, tad tiksi sveikā pa sakarīgām naudiņām. Tik neaizmirsti-ar večiem vajag runāt kā ir. P.S.
pamatā visiem lielākajiem autobūves grandiem tiek izmantotas divu firmu sprauslas - BOSCH un LUCAS. Tas vairāk arī pēc reģiona, vairāk eiropā vācieši un āmurikās vairāk lukasi. Tā ka nav obligāti kāda tam tur marka BMW, Ope,l Renault vai kāds nu tur. Jāmeklē normāls dīzeļserviss un viss. Tās japāņu zelta rociņas visdrīzāk jau vietējā dīlera zeltījums. Šitajā sfērā paldies dievam var atrast arī oriģinālas alternatīvas. Protams ar alternatīvu būs pagrūtāk ja tās mantas ir kada trešā kantora darinājums. a kā vinjas sprauslo, pa parasto, vai CRD? Bljinc... un atkal visi ziilee un izsaka spriedumus par nezinaamaam lietaam, ne kas par auto, ne motoru....:(
PD sprauslas atliek tikai un vieniigi mainiit. Ne tur ellja, ne remonti.
Piedevaam, meegjinot ar taadaam braukaat var beigties ar nopietnu motora remontu un virzulju mainjaam. ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Jaunas vai lietotas sprauslas ... lasīt visu diskusiju (16 atbildes) »
Sulo gar sprauslām (8)
Mondeo 2001, 2.0 dīzelis, 85 kw.Rezerves daļu katalogā neuzrāda kādas gumijas tur nāk blīvējumam.Varbūt kāds ar to ir saskāries un zinās ko ieteikt.
Mondeo 2001, 2.0 dīzelis, 85 kw.Rezerves daļu katalogā neuzrāda kādas gumijas tur nāk blīvējumam.Varbūt kāds ar to ir saskāries un zinās ko ieteikt.
Ja starp sprauslu un bloku nāk, tad paplāksne jāliek cita. Vārdu sakot, izpēti ritktīgi, tieši no kurienes nāk. Lasu un briinos - dazhus simtus baaru spiedienu nobliiveet ar kokvilnas diegu! Neticeeshu, kameer neredzeeshu! Ja ir izdilis konuss no biezhas skruuveeshanas, tad jaamaina degvielas cauruliite, lielaakaam cauruleem veel var ko liidzeet ar alumiinija bliiviiti. kuru iespiezh ar konusu - smuki izspiezhaas starp konusu un diizes pievienojuma vietu. sleepnis variantaa jaa - tajaa vietaa spiediens neliels, tur tas der. ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Sulo gar sprauslām lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Dīzeļcentrs-R ....Rīgas piena kombināta tuvumā :)
Diemžēl labs serviss un "tūlīt un tagad" brīvdienās ir viens/otru izslēdzoši termini!
šaubos vai Rīgā vispār tāds ir. par Valmieru varu teikt to labāko, tas gan neatbilst prasībai "tulīt un tagad"
tev nav vajadzigs dizelcentrs to var izdarit ari majas
Tādus darbus jebkurā servisā taisa.
··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Kur šodien strādā normāls ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Vw b6 dīzeļa zobsiksnas maiņa (9)
Mani interese mainot zobsiksnu dizelim vajag slegt pie komja vai nevajag?
Mani interese mainot zobsiksnu dizelim vajag slegt pie komja vai nevajag?
Eļļa gaisa padeves sistēmā (17)
WV passats 1997 g 19tdi man ir interkuleri ella un pareizāk sakot visa gaisa sistema pilna ar ellu un kas divainakais ka izjaucu gaisa kolektoru tad vinnss irr aizaudziss visss ar elllas nogulsnem ko darit un kā atrisinat šo problemu ?
WV passats 1997 g 19tdi man ir interkuleri ella un pareizāk sakot visa gaisa sistema pilna ar ellu un kas divainakais ka izjaucu gaisa kolektoru tad vinnss irr aizaudziss visss ar elllas nogulsnem ko darit un kā atrisinat šo problemu ?
Aizdzīt uz servisu.
servisi dārgi,bet nopērk pašu remontējamāko un sponsorīgāko mašīnu!!! :))))
iespeju daudz,turbīna...atgāzu pārstrādes sistēma,gredzeni..utt! meklē pa .ru saitiem Visdriizaak turbiina jaamaina, laizh ellju caur bliivsleegiem. Vari sākt ar turbīnu , tad pēc laiciņa mainīsi gredzenus , tad sapratīsi ka motora kapitālais remonts jau sākumā bija pareizākais variants . Ja nobraukums 50 tūkstoši gadā , tad cik ir atlikušais resurss ... brivgaitaa stradajosham motoram nonjem to trubeli, kas iet atpakalj uz gaisa filtru - ja dod aaraa eljas tvaikus/duumus, tad skaidrs ka gredzeni un viss parejais kapitalam remontam.
interkuleri elja - vel ari turbinai kapitalka jataisa.
risinat problemu visvienkarshak nomainot mashiinu. bet ja izvelies remontu - noteikti biideliitis jaapaarlasa pilnigi un janomaina viss mainaamais uzreiz. ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Eļļa gaisa padeves sistēmā lasīt visu diskusiju (17 atbildes) »
iespeju daudz,turbīna...atgāzu pārstrādes sistēma,gredzeni..utt! meklē pa .ru saitiem Visdriizaak turbiina jaamaina, laizh ellju caur bliivsleegiem. Vari sākt ar turbīnu , tad pēc laiciņa mainīsi gredzenus , tad sapratīsi ka motora kapitālais remonts jau sākumā bija pareizākais variants . Ja nobraukums 50 tūkstoši gadā , tad cik ir atlikušais resurss ... brivgaitaa stradajosham motoram nonjem to trubeli, kas iet atpakalj uz gaisa filtru - ja dod aaraa eljas tvaikus/duumus, tad skaidrs ka gredzeni un viss parejais kapitalam remontam.
interkuleri elja - vel ari turbinai kapitalka jataisa.
risinat problemu visvienkarshak nomainot mashiinu. bet ja izvelies remontu - noteikti biideliitis jaapaarlasa pilnigi un janomaina viss mainaamais uzreiz. ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Eļļa gaisa padeves sistēmā lasīt visu diskusiju (17 atbildes) »
2. zagta baltkrievijā, lukašenko licis krāsot, lai nezog. Nekas nesanāk...:( nekas nenotiks līdz -15°...vajadzētu strādāt tik nezinu kā jaunajos dīzeļos ar elektronisko smidzināšanu!
norubīja man vienc frukts /laikam zinu kuršs/ komentus:( Apkurei lielaakoties tiek izmantota vasaras degviela, taa ka pie miinusiem uzmaniigi. Par kvalitaati gruuti teikt, bet domaajams, ka veciem motoriem nevajadzeetu buut probleemaam ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Sarkanā dīzeļdegviela lasīt visu diskusiju (15 atbildes) »
iepriekšējie jautājumi |