Mazda 6

Mazda 6 tehniskie dati

Cena 10 600 līdz 35 500 Mazda 6 Sedans
2018. - . gads Jauda no 145 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 9 l/100km
Cena 12 500 līdz 22 000 Mazda 6 Universāls
2018. - . gads Jauda no 145 līdz 194 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 6.8 l/100km
Cena 9100 līdz 29 900 Mazda 6 Sedans
2015. - 2018. gads Jauda no 150 līdz 192 ZS
Degvielas patēriņš no 3.9 līdz 6.5 l/100km
Cena 7500 līdz 11 000 Mazda 6 Universāls
2015. - 2018. gads Jauda no 145 līdz 192 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 6.4 l/100km
Cena 3800 līdz 10 600 Mazda 6 Universāls
2012. - 2015. gads Jauda no 145 līdz 192 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 6.4 l/100km
Cena 3400 līdz 10 000 Mazda 6 Sedans
2012. - 2015. gads Jauda no 150 līdz 192 ZS
Degvielas patēriņš no 3.9 līdz 6.3 l/100km
Cena 3400 līdz 4700 Mazda 6 Hečbeks
2010. - 2012. gads Jauda no 120 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 8 l/100km
Cena 3100 līdz 5300 Mazda 6 Universāls
2010. - 2012. gads Jauda no 120 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 8.1 l/100km
Cena 3100 līdz 7800 Mazda 6 Sedans
2010. - 2013. gads Jauda no 120 līdz 272 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 10.3 l/100km
Cena 2000 līdz 3800 Mazda 6 Universāls
2008. - 2010. gads Jauda no 120 līdz 185 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 8.2 l/100km
Cena 1600 līdz 4200 Mazda 6 Hečbeks
2008. - 2010. gads Jauda no 120 līdz 185 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 8.1 l/100km
Cena 300 līdz 3900 Mazda 6 Sedans
2007. - 2010. gads Jauda no 120 līdz 272 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 11 l/100km
Cena 700 līdz 2200 Mazda 6 Hečbeks
2005. - 2007. gads Jauda no 120 līdz 166 ZS
Degvielas patēriņš no 6 līdz 8.9 l/100km
Cena 500 līdz 2000 Mazda 6 Universāls
2005. - 2007. gads Jauda no 120 līdz 166 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 9 l/100km
Cena 500 līdz 2500 Mazda 6 Sedans
2005. - 2007. gads Jauda no 120 līdz 260 ZS
Degvielas patēriņš no 6 līdz 10.2 l/100km
Cena 400 līdz 1700 Mazda 6 Hečbeks
2002. - 2005. gads Jauda no 120 līdz 166 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 9.1 l/100km
Cena 500 līdz 1400 Mazda 6 Universāls
2002. - 2005. gads Jauda no 120 līdz 166 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 10.5 l/100km
Cena 400 līdz 1400 Mazda 6 Sedans
2002. - 2005. gads Jauda no 120 līdz 166 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 8.9 l/100km

Mazda 6 kvalitāte

Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm
Pārbaudes gads Auto vecums pārbaudes laikā Konstatēti bojājumi %
/ vidēji šī vecuma auto
Vieta
Mazda 6 ražots 2019. gadā
2022 3 gadi 6.0% / 4.74% 98. no 121
Mazda 6 ražots 2018. gadā
2022 4 gadi 6.0% / 4.74% 98. no 121
2021 3 gadi 8.5% / 5.57% 118. no 129
Mazda 6 ražots 2017. gadā
2022 5 gadi 8.2% / 8.14% 68. no 120
2021 4 gadi 8.5% / 5.57% 118. no 129
2020 3 gadi 8.7% / 5.99% 113. no 129
Mazda 6 ražots 2016. gadā
2022 6 gadi 8.2% / 8.14% 68. no 120
2021 5 gadi 8.0% / 9.29% 50. no 129
2020 4 gadi 8.7% / 5.99% 113. no 129
2019 3 gadi 6.8% / 6.05% 90. no 126
Mazda 6 ražots 2015. gadā
2022 7 gadi 10.0% / 12.37% 34. no 105
2021 6 gadi 8.0% / 9.29% 50. no 129
2020 5 gadi 8.3% / 10.15% 46. no 126
2019 4 gadi 6.8% / 6.05% 90. no 126
2018 3 gadi 4.2% / 5.52% 35. no 127
2017 2 gadi 5.3% / 5.70% 72. no 134
Mazda 6 ražots 2014. gadā
2022 8 gadi 10.0% / 12.37% 34. no 105
2021 7 gadi 9.3% / 14.73% 12. no 122
2020 6 gadi 8.3% / 10.15% 46. no 126
2019 5 gadi 7.8% / 10.34% 39. no 131
2018 4 gadi 4.2% / 5.52% 35. no 127
2017 3 gadi 5.3% / 5.70% 72. no 134
2016 2 gadi 9.4% / 7.80% 100. no 132
Mazda 6 ražots 2013. gadā
2022 9 gadi 16.5% / 17.81% 46. no 103
2021 8 gadi 9.3% / 14.73% 12. no 122
2020 7 gadi 14.3% / 16.66% 45. no 125
2019 6 gadi 7.8% / 10.34% 39. no 131
2018 5 gadi 9.7% / 10.08% 66. no 129
2017 4 gadi 5.3% / 5.70% 72. no 134
2016 3 gadi 9.4% / 7.80% 100. no 132
2015 2 gadi 10.1% / 8.40% 97. no 129
Mazda 6 ražots 2012. gadā
2022 10 gadi 16.5% / 17.81% 46. no 103
2021 9 gadi 16.9% / 19.96% 32. no 112
2020 8 gadi 14.3% / 16.66% 45. no 125
2019 7 gadi 13.2% / 16.13% 36. no 119
2018 6 gadi 9.7% / 10.08% 66. no 129
2017 5 gadi 10.0% / 10.10% 70. no 124
2016 4 gadi 9.4% / 7.80% 100. no 132
2015 3 gadi 10.1% / 8.40% 97. no 129
2014 2 gadi 8.2% / 9.10% 50. no 129
Mazda 6 ražots 2011. gadā
2022 11 gadi 19.9% / 23.44% 25. no 90
2021 10 gadi 16.9% / 19.96% 32. no 112
2020 9 gadi 18.0% / 23.05% 21. no 108
2019 8 gadi 13.2% / 16.13% 36. no 119
2018 7 gadi 12.1% / 15.93% 30. no 117
2017 6 gadi 10.0% / 10.10% 70. no 124
2016 5 gadi 10.2% / 13.20% 36. no 127
2015 4 gadi 10.1% / 8.40% 97. no 129
2014 3 gadi 8.2% / 9.10% 50. no 129
2013 2 gadi 4.6% / 6.20% 29. no 132
Mazda 6 ražots 2010. gadā
2022 12 gadi 19.9% / 23.44% 25. no 90
2021 11 gadi 23.3% / 25.01% 34. no 100
2020 10 gadi 18.0% / 23.05% 21. no 108
2019 9 gadi 18.5% / 22.53% 26. no 111
2018 8 gadi 12.1% / 15.93% 30. no 117
2017 7 gadi 14.3% / 15.20% 56. no 117
2016 6 gadi 10.2% / 13.20% 36. no 127
2015 5 gadi 11.3% / 13.90% 31. no 125
2014 4 gadi 8.2% / 9.10% 50. no 129
2013 3 gadi 4.6% / 6.20% 29. no 132
2012 2 gadi 3.8% / 5.90% 18. no 129
Mazda 6 ražots 2009. gadā
2021 12 gadi 23.3% / 25.01% 34. no 100
2020 11 gadi 26.9% / 29.51% 34. no 99
2019 10 gadi 18.5% / 22.53% 26. no 111
2018 9 gadi 16.8% / 21.77% 15. no 107
2017 8 gadi 14.3% / 15.20% 56. no 117
2016 7 gadi 14.7% / 19.10% 20. no 116
2015 6 gadi 11.3% / 13.90% 31. no 125
2014 5 gadi 10.4% / 14.80% 16. no 122
2013 4 gadi 4.6% / 6.20% 29. no 132
2012 3 gadi 3.8% / 5.90% 18. no 129
2011 2 gadi 3.5% / 5.50% 18. no 132
Mazda 6 ražots 2008. gadā
2020 12 gadi 26.9% / 29.51% 34. no 99
2019 11 gadi 27.0% / 28.39% 39. no 96
2018 10 gadi 16.8% / 21.77% 15. no 107
2017 9 gadi 20.2% / 20.90% 49. no 106
2016 8 gadi 14.7% / 19.10% 20. no 116
2015 7 gadi 18.8% / 20.10% 47. no 111
2014 6 gadi 10.4% / 14.80% 16. no 122
2013 5 gadi 8.3% / 10.80% 32. no 121
2012 4 gadi 3.8% / 5.90% 18. no 129
2011 3 gadi 3.5% / 5.50% 18. no 132
2010 2 gadi 3.2% / 5.10% 12. no 131
Mazda 6 ražots 2007. gadā
2019 12 gadi 27.0% / 28.39% 39. no 96
2018 11 gadi 26.2% / 26.89% 37. no 93
2017 10 gadi 20.2% / 20.90% 49. no 106
2016 9 gadi 21.7% / 24.90% 34. no 102
2015 8 gadi 18.8% / 20.10% 47. no 111
2014 7 gadi 18.0% / 21.80% 32. no 113
2013 6 gadi 8.3% / 10.80% 32. no 121
2012 5 gadi 7.2% / 10.30% 27. no 122
2011 4 gadi 3.5% / 5.50% 18. no 132
2010 3 gadi 3.2% / 5.10% 12. no 131
2009 2 gadi 3.4% / 5.00% 21. no 117
Mazda 6 ražots 2006. gadā
2018 12 gadi 26.2% / 26.89% 37. no 93
2017 11 gadi 28.1% / 27.10% 44. no 86
2016 10 gadi 21.7% / 24.90% 34. no 102
2015 9 gadi 25.5% / 26.80% 39. no 95
2014 8 gadi 18.0% / 21.80% 32. no 113
2013 7 gadi 16.6% / 17.20% 49. no 107
2012 6 gadi 7.2% / 10.30% 27. no 122
2011 5 gadi 9.8% / 10.40% 57. no 120
2010 4 gadi 3.2% / 5.10% 12. no 131
2009 3 gadi 3.4% / 5.00% 21. no 117
2008 2 gadi 2.9% / 4.80% 19. no 116
Mazda 6 ražots 2005. gadā
2017 12 gadi 28.1% / 27.10% 44. no 86
2016 11 gadi 32.2% / 31.40% 46. no 89
2015 10 gadi 25.5% / 26.80% 39. no 95
2014 9 gadi 29.8% / 28.80% 58. no 95
2013 8 gadi 16.6% / 17.20% 49. no 107
2012 7 gadi 18.7% / 17.50% 66. no 107
2011 6 gadi 9.8% / 10.40% 57. no 120
2010 5 gadi 10.1% / 9.90% 70. no 123
2009 4 gadi 3.4% / 5.00% 21. no 117
2008 3 gadi 2.9% / 4.80% 19. no 116
2007 2 gadi 3.1% / 5.90% 7. no 113
Mazda 6 ražots 2004. gadā
2016 12 gadi 32.2% / 31.40% 46. no 89
2015 11 gadi 30.7% / 32.10% 29. no 78
2014 10 gadi 29.8% / 28.80% 58. no 95
2013 9 gadi 23.0% / 23.00% 42. no 87
2012 8 gadi 18.7% / 17.50% 66. no 107
2011 7 gadi 16.4% / 16.70% 50. no 98
2010 6 gadi 10.1% / 9.90% 70. no 123
2009 5 gadi 7.1% / 9.30% 27. no 109
2008 4 gadi 2.9% / 4.80% 19. no 116
2007 3 gadi 3.1% / 5.90% 7. no 113
Mazda 6 ražots 2003. gadā
2015 12 gadi 30.7% / 32.10% 29. no 78
2014 11 gadi 32.4% / 33.30% 35. no 78
2013 10 gadi 23.0% / 23.00% 42. no 87
2012 9 gadi 20.1% / 22.20% 34. no 88
2011 8 gadi 16.4% / 16.70% 50. no 98
2010 7 gadi 10.1% / 14.70% 70. no 123
2009 6 gadi 7.1% / 9.30% 27. no 109
2007 4 gadi 3.1% / 5.90% 7. no 113
Mazda 6 ražots 2002. gadā
2014 12 gadi 32.4% / 33.30% 35. no 78
2012 10 gadi 20.1% / 22.20% 34. no 88
2010 8 gadi 10.1% / 14.70% 70. no 123

Atsauksmes par Mazda 6

Mazda 6 Universāls 2005.gads Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2014 (auto vecums 9 gadi) Lietošanas ilgums:12`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 11.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 1200 EUR
Kopējais auto novērtējums:
7/10
   vīrietis, 52 gadi
Mazda 6 Universāls 2006.gads Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2013 (auto vecums 7 gadi) Lietošanas ilgums:170`000 kilometri (6 gadi)
Vidējais degvielas patēriņš: 9.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 800 EUR (ap 133 EUR gadā)
Kopējais auto novērtējums:
8/10
   vīrietis, 43 gadi
Mazda 6 Universāls 2011.gads Benzīns 3.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2016 (auto vecums 5 gadi) Lietošanas ilgums:15`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 7.3 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 60 EUR
Kopējais auto novērtējums:
9/10
   vīrietis, 50 gadi
Mazda 6 Sedans 2006.gads Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2017 (auto vecums 11 gadi) Lietošanas ilgums:10`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 7.7 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 30 EUR
Kopējais auto novērtējums:
9/10
   vīrietis, 32 gadi
Mazda 6 Hečbeks 2004.gads Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2014 (auto vecums 10 gadi) Lietošanas ilgums:100`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 8.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 500 EUR
Kopējais auto novērtējums:
10/10
   sieviete, 35 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Mazda 6, izvēlies kādu Mazda 6 paaudzi lapas augšā.
Pievienot atsauksmi
Mazda 6 foto attēls

Mazda 6 - jautājumi, diskusijas

Iedegas dzesēšanas šķidruma brīdinājuma lampiņa (5)
Mazda 626 1993.gads 2.0 D Comprex. Nesen parādījās neliela problēma - ik pa laikam iedegas dzesēšanas šķidruma brīdinājuma lampiņa. Dzes šķidrums ir normālā līmenī, dzesēšana notiek (motors nepārkarst utt). Sākumā ...
drosinataji,kontakti , bojats termosl.,limenis pazens,elektr.vad.kibele.
Seit neko nevar precizi pateikt,jaiet cauri visai kedei.

Ja linenis nezud,ir spiediens(sukn.) un nav nekas aizdis...(gais.netir.),tad masinas dzin.nevar nekas notikt,jo temp.rez. tiek ieverotas.
Daudz gadu autinnam :(
Ja nepaarkarst ( raadiitaajs uz panella raada normalu temperatuuru ? ), nennem pieree. Uzliimee izoleni uz taas lampinnas.Varbuut liimenna deveejs, vadi, sstekeri utt.
rosinataji,kontakti , bojats termosl.,limenis pazens,elektr.vad.kibele.
Seit neko nevar precizi pateikt,jaiet cauri visai kedei.

Ja linenis nezud,ir spiediens(sukn.) un nav nekas aizdis...(gais.netir.),tad masinas dzin.nevar nekas notikt,jo temp.rez. tiek ieverotas.

Sākumā jāiemācās gramatika, un tad jādod padomi;) :nekapersonīga:
Visticamāk, kaut kur kāds vads pārberzies, saiet uz masu un tad arī iedegas lampiņa. Mašīnai krietns vecums. Tā mēdz notikt. Ja neieslēdzas radiatora ventilators ,kura uzdevums dzesēt radiatoru ,tad ir līdzīgi simptomi.
Varu ieteikt kādu paņēmienu--kad iedegas lampiņa ,ieslēdz uz pilnu Wolumi pečkas ventilatoru ,iepriekš uzliekot uz max .hot .
P.S.Brauc tur ,kur vēl palikuši automehi ar profesionalitāti. Lielākotiesu šodien neveins negrib līzt dzinējā vai kur citur ,kur sarežģītāk ,grūtāk un kur tiešām vajag zināšanas. Visvienkāršāk un atrākais "srubitj bablo"pa fikso--mainīt break pad un diskus un vēl nopelnīt pa vidu pa detaļām..
··· Mazda 6: Iedegas dzesēšanas šķidruma ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Balts dūmu mutulis no izpūtēja Mazda 626 (26)
Labdien! Nedaudz mazāk kā pirms nedēļas nopirku Mazda 626, 2000.gads, 2.0 benzīna (95.marka), motors, hečbeks ar jaunu skati (līdz 2017.g.martam). Problēma tāda, ka auto iedarbinot, pēc apm.5 sekundēm no izpūtēja nāk balti ...
Ja dzinēja galvas blīve n-to gadu laikā ir zaudējusi spēju nodrošināt hermētiskumu, līdz ar ko kādā no cilindriem nonāk nedaudz dzesēšanas šķidruma, kas arī izsauc tos baltos dēmus. Ko darīt - pirmām kārtām uzmanīgi pievilkt (pareizajā secība!) dzinēa galvas skarūves. Ja nelīdz, tad nomanīt galvas blīvi. Ja tas nelīdz, tad jau nopietnāki kreņķi, piem. dzinēja galvas deformācija. nezinu cik daudz kuup, bet kuup visi autinni. Arii pilniigi jauni , daargi , un ne pa jokam. Probleema ir iisie braukssanas gabali, mazie aatrumi. Visa izpluudes sisteema pilna ar kondensaatu, preciizak jau ar tiiru uudeni.
Izbrauc uz lielaakiem cellkiem, riktiigi novelc kaadus paarsimt km sporta rezziimos. Tad redzeesi, vai reaali zuud kaadi liimenni, un vai vispaar kuup vairs.
Pirms nedēļas bija siltākas naktis, tas varētu izskaidrot, kāpēc sākumā auksts nedūmoja, bet tad, kad jau sāka parādīties mīnusi ārā, no rītiem sāka dūmot. Pirmais remonts - iedot grīdā, ja būs ieēdušies eļļas gredzeni pēc pensionāru stila braukšanas, palīdzēs, bet, par cik patēriņš 9.2, tad grīdā acīmredzot tiek dots. Otrais remonts - vārstu gumijas, nu un tad - jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas. Jurks! Ja tosols tiek cilindrā tad būs jūtama izteikta asa smaka!

Izteikti asa, jeb tomēr salda ???
2VenBer: neuzmaacies ar mulkiibaam, jurkam dievs personiigi dod padomus, un ja jau vish teica, ka smaka ir asa - taatad taa arii ir ! :D ··· Mazda 6: Balts dūmu mutulis no ... lasīt visu diskusiju (26 atbildes) –»
Ko nozīmē TCS Mazda 626? (3)
1998.g.Mazdai 626 uz paneļa vidu laiku deg uzraksts TCS, arī nospiežot attiecīgo taustiņu nekas nemainās.Ko tas nozīmē un vai tas ir bīstami?!
The Traction Control System (TCS) enhances traction and safety by controlling engine torque and braking. When the TCS detects driving wheel slippage, it lowers engine torque and operates the brakes to prevent loss of traction.

This means that on a slick surface, the engine adjusts automatically to provide optimum power to the drive wheels, limiting wheel spin and loss of traction.

The warning light turns on when the system has a malfunction.

If the light remains illuminated and the TCS is not switched off, take your vehicle to an Authorized Mazda Dealer. The DSC may have a malfunction. (C)
Latviskāk būs pretbuksēšanas sistēma! TCS izmanto tos passus mezglus, ko ABS sisteemas autinnaa. Taa kaa, gan jau , ka kaads ritennu sensors kirdick , abs deveja zobinni ritenii sapuvussi , controles blocks, vadi utt.
Tas ir , jaapiesleedz diagnostika, jaanolasa klluudas.Bez taa nekaa. Ja nee, aizliimee ar izoleni to lampinnu, un miers maajas. Veciem autinniem vispaar gadaas, ka vienkaarssaak ir atsleegt to vissu gudriibu, un braukt, kaa ar parastu... autinnnu, kaa agraak bija, nekaadas elektronikas, viss passa rokaas :)
Muusdienaas sporta autinniem arii jau no ruupniicas vissus tos abs, tsc , asr.... utt. var atleegt sport pluss + rezziimos , lai kaifiigaak braukssna buutu.
··· Mazda 6: Ko nozīmē TCS Mazda 626? lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Amortizatoru maiņa (Mazda 626) (18)
Šodien Mazdai 626 diagnostēja viena aizmugurējā amortizatora defektu, ir nedaudz sūce un ir jāmaina. Sakiet vai taisnība, ka jāmaina abus pārī?
amīšus pārdod komplektā.. ko kasies, tak padsmit lati gabalā maksā tie sūdi ;) Pārdod arī pa vienam, bet iesaka mainīt abus. Neesmu pārliecināts vai tā ir visiem, bet zinu ka ir gadījumi kad garantijas darbojas tikai tad ja mainīti abi. Ja otrs normāli darbojās - kāda jēga mainīt? Autinš tik un tā jau gados, kāpēc lieki naudu tērēt? Pie viena var nākties arī atsperes mainīt.
Labāk jau visu pa pāriem. Pazudīs vēl simetrija vai viena puse vairāk lēkās.
Ja jau vienam ir beigas , tad drīz arī otrs izbeigsies . Ja maina - tad pāri . ··· Mazda 6: Amortizatoru maiņa (Mazda 626) lasīt visu diskusiju (18 atbildes) –»
Vai Mazda 6 dzinēja ķēde ir jāmaina? (7)
2010 gada mazda 6 2,2 dizelis ir motora kede ,saka ka vina stiepjas un ar laiku ir jamaina
Nu beidz - nu nevajag tur neko mainīt...Tā ir zemē nomesta nauda. Bet mainot ķēdi vajadzētu mainīt zobratus,tada veidā ilgāk kalpos ķēde. Protams,ka ir jaabrauc!Ja nee peerc jaunu mashiinu no salona,lai tie domaa par garantiju!😁😎 6 gadu vecs auto un jau dzineja kede izstiepta?
Tad met to suda auto lauka.
Ne ticu kad kede jamaina ja kads saka ka izstiepta.
Dzineja ir jabut kedes izspiedejam, kas kedes pagarinasanos kompense.
Bet man ka senam automobilistam nekad nav bijis saskarties kad kezu piedzunu dzinajam butu jau pec 6 gadiem mainama kede. Ja runa butu par zobsiksnu tad gan, bet nejau par dzineja kedi.
Un to jau nemaz tu pats nespesi izdarit, tam jau vaig pamatigi jaukt nost dzineja prieksgalu.
Motora kede nav ar savienojumiem, to jaliet virsu ka velosipeda kedi kad ta nokrituse.
Tad vel ir janoliek zobrati nulles stavokli un uz kedi ar ir jabut atzemei. Nokludisies pa vienu zobu, bus lielas problemas.
Horacio:
Velosipeda kedei nav tads rudijums ka dzineja kedei, un velesipedam ne tik daudz kede stiepjas ka dilst zobrati un tie stipri iespaido kedes izdilsanu.
Un velosipeda kedei var izkalt lauka divus, vai vairakus parus posmu salikt atkal kopa un brauc talak.
Man no seca palika 12 moskvica un tam ka zini ar ir kedes piedzina dzineja. Vagis no 1972 gada un tas joprojam ir skuni darba kartiba. Jo pats ar to vel no 90 gadiem braucu kamer tiku pie kapitalistu vagi. Bet tam moskvicam joprojam nav kedi jamaina. Vagis ir braucams tikai sarusejis.
Ka te rakstu nav tur neko calim jamaina. Ja vien dzineja nav bertas smiltis lai to nobeigtu.
··· Mazda 6: Vai Mazda 6 dzinēja ķēde ir ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Mazda 626 pagrieziena stiprinājums (4)
Sveiki! Nav kādam šī detaļa baltā, kur iemetusies. Pa šrotiem, izmeklēju nav. Mazda 626, 2000gads. Labā pagrieziena lukturi stiprina.
Jataisa pasam ,kadas problemas,90 savam fordam 2 sparnus vajadzeja, sataisiju 12 kamer sanaca. Nevienus šrotus nezini vai?... sakaccaa auto liimi/silikonu tur, pieliec lukturiiti, pat atraut veelak( peec 48 st ) nevareesi vairs. Uzzvani uz SIA "Renoks", vai uz "Divi Auto", viņiem šādi krāmi mēdz būt. ··· Mazda 6: Mazda 626 pagrieziena ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
No riepas nāk karstums. (8)
Man mazdai 626, no priekšējās kreisās riepas nāk karstums, pārējām viss kārtībā. Kur varētu būt problēma?
Bremzhu cilindrs kjiileejaas, uzkarst disks. Droshi vien, ka uzlikas nodilushas. Var meegjinaat W40 uzshpriceet uz cilindra un pameegjinaat ´´izstaigaat´´, bet visdriizaak jaamaina izdilushaas detaljas. Bremzu vadiklas nestaiga,vai pats suporta cilindritis ir izgajis par talu neieivelk atpakal,bremzu kluci jamaina Dodies pie automasķera pie vainas būs bremžu vadīklas. Labāk nedzenāt,nokarsēsi bremžu disku,supporti mazdas slimība. Riepas vai riteņa? Vispirms jānosaka epicentrs,tad var domāt ko darīt...
Ja jābrauc,tad nebremzē,nekustini virzuli-varbūt piestrādāsies,ja bremzes...
··· Mazda 6: No riepas nāk karstums. lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Serviss Mazda 626 (7)
Kāds varētu ieteikt kādu meistaru , vai servisu. Pašam mazda 626.
Var būt labāk apdomā par auto markas nomaiņu, jo ar dārgāko mezglu- motoru, ir diezgan populāra tēma, sliktajā nozīmē! 24792355 Kas ta vāģītim par kaiti? Nav tam auto ne vainas, ja vien īpašniekam negribās ko šikāku. Ir problēmas ar rūsu, bet visas citas lietas ne biežāk kā citiem auto. Remonti nebūt nav no dārgākajiem.
Varu ieteikt piekāpt uz Honda/Mazda servi Artilērijas ielā, vai tie paši ir arī Rūjienas ielā. Cik ir gadījies pie šiem iegriezties, nekad nav bijusi sajūta, ka mēģinātu skalot prātu, dara to, kas tajā brīdī jādara.
viduļi.lv ··· Mazda 6: Serviss Mazda 626 lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Nelec mazda 626. Kas par vainu? (16)
Dzirkstele ir un nav. Bet vairákoties nav, Sadalítájs samainíts, signalizácijas drosiba atslegtas. Mazda 626 ir 1992. gada, automáts, 16 várstu. Kas varétu bút par vainu? Paldies!
Vai massas vads,kas iet no korpusa uz motoru gadījumā nav norūsējis?Un turas uz godavārda..... Reizrēķins, lai auto lektu:
- Degvielai jāpienāk (šļauka, kvalitāte)
- Elektrībai jāpienāk (ģenerators, akku darbojas)
- svecēm jābūt normālām vai jaunām un visām vienādām, un pareizām
- Visiem sveču vadiem jābūt normāliem vai jauniem
-------------
Ja tas viss izdarīts, bet tāpat nelec, tad LĒTĀK Tev būs nopirkt par 8-10 gadiem jaunāku auto. Tavs auto ir jau 22 gadus vecs. Principā pēc 15 gadiem jebkuram auto vajadzīgs liels un dārgs remonts visās vietās - visi amortizatori ir pakaļā, visi motori un motoriņi ir pakaļā, auto ir cauruncaur izrūsējis un smird.
Piedod, vienkārši samierinies ar to.
es šitā smagi uzrāvos uz lāpītu drošinātāju - te ir kontakts, te nav.. arī apsūbējums var nospēlēt nejaukas lietas.. Pēc teiktā gribas domāt, ka vaina ir elektriska..gan jau ir kāds relejs vai releju kaste , vai vadības bloks , vai liela kontaktu rozete pilna ar vadiņiem.. lai gan reizēm vienk gadās, ka benz sūknis sarāvis smalkas smiltis iekšā un brīžiem negriežas vecais triks ar sveci vai nav problema ar aizdedzes sleedzeni? ··· Mazda 6: Nelec mazda 626. Kas par vainu? lasīt visu diskusiju (16 atbildes) –»
Mazda 6, 2002-2005g. benzins, atsauksmes? (9)
ir doma par tādu.kāda tā ir.zinu uzreiz "gudrie"bembistu "padomi"pokemonu auto.ut.t.t bet interesē kāda tā ir,apkope,izmaksas,ut.t.t zinu ka ir rūsa,rūsa,rūsa.bet kopum?
Es ari par tadu shtukoju.Bija pirms tam mazda 626. Tikai man ir pajaat kursh ko saka...cik cilveku tik viedoklju.Ja patik tad perc;) Pērc Opeli par to naudu. Nekas tur nerūsē, zato remonti, ja vajadzēs, lētāki. Kopumā ir viarāk nekā atbildēts jau jutājumā - rūsa, rūsa, rūsa, kā arī neprognozējamas izmaksas. Braukšanas izjūtas pasē (zaudē) ne vien pret eiropiešu autiņiem, bet arī citiem japāņu sugasbrāļiem Un netverams vērtības kritums salīdzinājumā ar citiem tā gada auto. Pirmās paaudzes 6 Mazdai ir štruntīga skaņas izolācija. Citādi jau 2.0 motoriņš ir OK. Ar piekari - kā paveiksies. Daudzsviru piekare remontā lēta nebūs. Un rūsē tiešām kā vecs opelis ;) Baigi zema izskatās, kā piebrauks pie bordes, tā bamperim kajuk. Opelis kudiš augstāks. ··· Mazda 6: Mazda 6, 2002-2005g. benzins, ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu