Renault Megane Sedans 2021 -
Renault Megane paaudzes
2021. - . gads Jauda no 115 līdz 140 ZS
Cena 15 000 līdz 19 400 Renault Megane Hečbeks
2020. - . gads Jauda no 115 līdz 300 ZS
Cena 12 500 līdz 28 000 Renault Megane Universāls
2020. - . gads Jauda no 92 līdz 160 ZS
Cena 7000 līdz 25 500 Renault Megane Hečbeks
2016. - 2020. gads Jauda no 90 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 3.7 līdz 8.1 l/100km
Cena 7300 līdz 16 000 Renault Megane Universāls
2016. - 2020. gads Jauda no 90 līdz 205 ZS
Degvielas patēriņš no 3.7 līdz 6.3 l/100km
Cena 8500 līdz 13 500 Renault Megane Sedans
2016. - 2020. gads Jauda no 90 līdz 140 ZS
Degvielas patēriņš no 3.7 līdz 6.6 l/100km
Cena 3100 līdz 7400 Renault Megane Universāls
2013. - 2016. gads Jauda no 95 līdz 220 ZS
Degvielas patēriņš no 3.5 līdz 7.3 l/100km
Cena 1300 līdz 6400 Renault Megane Universāls
2012. - 2013. gads Jauda no 90 līdz 220 ZS
Degvielas patēriņš no 3.5 līdz 7.7 l/100km
Cena 6600 līdz 7500 Renault Megane Kupeja
2012. - 2016. gads Jauda no 90 līdz 256 ZS
Degvielas patēriņš no 3.5 līdz 8.2 l/100km
Cena 3000 līdz 6500 Renault Megane Hečbeks
2012. - 2016. gads Jauda no 90 līdz 220 ZS
Degvielas patēriņš no 3.4 līdz 7.7 l/100km
Cena 2800 līdz 6000 Renault Megane Hečbeks
2010. - 2013. gads Jauda no 106 līdz 138 ZS
Degvielas patēriņš no 4.2 līdz 7.8 l/100km
Cena 6900 līdz 11 500 Renault Megane Kabriolets
2010. - 2012. gads Jauda no 110 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 8.1 l/100km
Cena 2400 līdz 5300 Renault Megane Universāls
2009. - 2012. gads Jauda no 90 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4.2 līdz 7.6 l/100km
Cena 1500 līdz 3500 Renault Megane Hečbeks
2008. - 2012. gads Jauda no 90 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 7.6 l/100km
Cena 2700 līdz 4700 Renault Megane Kupeja
2008. - 2012. gads Jauda no 90 līdz 265 ZS
Degvielas patēriņš no 4.2 līdz 8.4 l/100km
Cena 900 līdz 2100 Renault Megane Sedans
2006. - 2008. gads Jauda no 85 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 8.4 l/100km
Cena 1600 līdz 3700 Renault Megane Kabriolets
2006. - 2009. gads Jauda no 105 līdz 165 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 8.4 l/100km
Cena 900 līdz 2000 Renault Megane Hečbeks
2006. - 2008. gads Jauda no 85 līdz 225 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 8.8 l/100km
Cena 900 līdz 2300 Renault Megane Universāls
2006. - 2009. gads Jauda no 85 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 8.4 l/100km
Cena 1400 līdz 2700 Renault Megane Kabriolets
2003. - 2006. gads Jauda no 115 līdz 163 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 8.4 l/100km
Cena 400 līdz 1800 Renault Megane Universāls
2003. - 2006. gads Jauda no 80 līdz 136 ZS
Degvielas patēriņš no 4.6 līdz 8.4 l/100km
Cena 700 līdz 1500 Renault Megane Sedans
2003. - 2006. gads Jauda no 80 līdz 136 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 8.4 l/100km
Cena 500 līdz 1900 Renault Megane Hečbeks
2002. - 2006. gads Jauda no 80 līdz 225 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 8.8 l/100km
Cena 300 līdz 1600 Renault Megane Kabriolets
2000. - 2003. gads Jauda no 95 līdz 140 ZS
Degvielas patēriņš no 6.6 līdz 7.6 l/100km
Cena 400 līdz 1500 Renault Megane Hečbeks
1999. - 2002. gads Jauda no 65 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 7.7 l/100km
Cena 300 līdz 1800 Renault Megane Universāls
1999. - 2003. gads Jauda no 65 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 5.4 līdz 7.7 l/100km
Cena 300 līdz 1300 Renault Megane Sedans
1999. - 2003. gads Jauda no 65 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 7.7 l/100km
Cena 300 līdz 1500 Renault Megane Kupeja
1999. - 2002. gads Jauda no 95 līdz 147 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 7.6 l/100km
Renault Megane Sedans modifikācijas no 2021.gada janvāra
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Renault Megane 1.5 Blue dCi | 1.5 Dīzelis | 115 ZS | Automātiskā PK (7 pārnesumi) |
Renault Megane 1.5 Blue dCi | 1.5 Dīzelis | 115 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Renault Megane 1.3 TCe | 1.3 Benzīns | 140 ZS | Automātiskā PK (7 pārnesumi) |
Renault Megane 1.3 TCe | 1.3 Benzīns | 140 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Renault Megane 1.0 TCe | 1.0 Benzīns | 115 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Šī Renault Megane paaudze tiek ražota kopš 2021.gada janvāra. Mums ir informācija par 5 šīs paaudzes modifikācijām. Auto ir pieejams tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Renault Megane pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.0 līdz 1.3 litriem un jaudu no 115 līdz 140 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 1.5 litri un jaudu 115 ZS.
Auto var iegādāties gan ar automātisko (2 versijas), gan manuālo (3 versijas) pārnesumu kārbu.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.8 sekundēs ieskrienas Renault Megane 1.3 TCe versija, savukārt visgausākais ir Renault Megane 1.5 Blue dCi, kurš šo ātrumu sasniedz 11.3 sekundēs.
Vairāk informācijas par Renault Megane SedansRenault Megane Sedans 2021 - fotogrāfijas
Atsauksmes par Renault Megane
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Renault Megane.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.6 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 40 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomisks, žiperīgs auto. 1.9 dīzelim ar 130 HP jauda ir laba. Samērā sportisks, braukšanas komforts ir labs, jo nevar teikt ka ciets un arī mīksts, un ar visu to līkumos turās labi. Ja kādam dzīvē gribas divdurvju auto (kupeju) tad vienozīmīgi šis ir labākais variants vai ļoti tuvu tam, jo kad jumts ir "uzlaists, uzcelts" bagāžniekā ir pārsteidzoši daudz vietas. Var ielikt pat bērnu ratiņus. Kā jau kabriolets pievelk cilvēku acīs. Karstās, saulainās dienās vairākārtīgi esmu secinājis ka ir ļoti labs auto pirkums, jo nav "jābeidzās nost" mašīnā ar jumtu. Auto detaļu cenas arī ir pozitīvi vērtējamās, jo lielākā daļa no tām ir vismaz uz trešdaļu lētākas. Ir braukts ar trīs audi modeļiem un visi ir daudz dārgāki uzturēšanā.
Īsti nav ko piebilst pie negatīvā.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 23`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.1 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 50 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Ļoti laba vadāmība, kontrole un saķere. Ērta sēdpozīcija ar labiem salona materiāliem attiecībā pret cenu. Baudāma oriģinālā audio sistēma un laba navigācija ar pārklājumu. Vizuālais dizains un aizmugures lampas. Auto vakarā piesaista milzīgu uzmanību. Priekš 115hp ļoti žiperīgs.
Ritošā daļa visu laiku sagādā ļoti nopietnas problēmas. To vien dari kā dzīvo pa garantijas remontiem, turklāt nobraukti tikai 23000 un ļoti saudzīgi pa labiem asfalta ceļiem. Secinājumus izdarīt pašiem.
Kopumā viss kas bijis neskaitot parastas apkopes līdz 23000km un 2 gadu laikā no iegādes ir uzskaitīts:
1) Visu šo jauno auto lukturos (LED vai halogēna) mitrā laikā iekšā veidojas stiprs kondensāts kas samazina gaismas efektivitāti un pretīgi izskatās - Garantija apgalvo ka tas ir normāli, kas protams ir muļķības. Vismaz mitrums pilnībā pazūd 1h laikā, kad paliek sausāks laiks un nepaliek nekādas mitruma pēdas.
2) Trūkstoša izpūtēja stiprinājuma uzstādīšana. (par samaksu) Ražotājs tieši sedaniem to neuzstāda, taču bez viņa izpūtējs iet pa gaisu dauzot apakšas pannu. Absurda rīcība jo auto apakša ne ar ko neatšķiras piemēram no universāļa vai hečbeka apakšas kuriem liek stiprinājumu.
3) Nokritušas karstuma pannas pielikšana. Pie šīs problēmas piefiksēju 2. punktu par stiprinājumu. Pannu nosita izpūtējs.
4) Priekšējās sviras maiņa. Nesaprotamu iemeslu dēļ nenormāli krakšķēja pie jebkādas kustības.
5) Kloķvārpstas impulsa devēja maiņa. Auto vnk uz ceļa nobruka un darbojās ar šausmīgu raustīšanos neuzņemot ātrumu. Veiksme, ka ne uz apdzīšanas momentu.
6) Salonā (aizmugurējā) apgaismojuma bloka maiņa. Lampiņas dega kā jaungada eglīte. Kontakti pat nebija sastiprināti. Vājība visiem šiem auto- pilns internets.
7) Salona LED gaismu svītras (amber-light) kuras ir durvīs un panelī. Nevienmērīgi deg un raustās. - Garantija atteikta jo nevar pamanīt problēmu tieši tad kad tās raustās.
8) Regulāri sīki elektronikas gļuki. Piemēram viss ir ok, bet tad mūziku vsp vairs nedzird, bet rāda ka skan (radio, flash utt). Jārestartē auto ar visu kompi, vai ieslēdz auto, bet pats kompis ar ekrānu vsp neieslēdzas. Atkal jārestartē auto, jo bez tā arī gaisu mašīnā nepūš.
9) Aizmugures miglas luktura piestiprināšana. Iekšā buferī guļ, bet tas nav bijis piestiprināts. Pieskaroties kustās pa 1cm.
10) Salona atpakaļskata spogulim ļoti grab plastmasas korpuss. Jāstūķē kādu papīru iekšā lai negrab.
11) Visi auto amortizatori ir kaut kādi mēsli. Nenormāli grab (joprojām) mainīti pa garantiju jau 2 reizes, bet problēma nepazūd jo mēslu mainot ar mēslu problēma nevar pazust. Kad gaisa temperatūra ir zemāka kā +8 grādi, tad viņi perfekti strādā, bet nenormāli klab. Par ziemu vsp nerunāsim, jau kurls palieku salonā. :D (Problēma viņiem ir tieši graboņā kura rodās pie zemākas temperatūras, nevis to teh. darbībā)
Nobraukšu līzingu un atdošu auto atpakaļ. :)
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums: | 300`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 310 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
RENO MEGANE SENIKS RXA LABS APVIDUS AUTO MANI VEL NAU PIEVILIS CAUREJAMIBA IDEALA
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 170`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.7 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Renault Megane Grand Tour 1,5dci 6-pakāpju manuāla kārba. Labs mazā dīzeļa dzinējs, pietiekams priekš Baltijas ātrumiem un ekonomisks (man ir smaga kāja, vasarā kombinētais 5,5l). Motors bez regulārās apkopes neko citu neprasa. Salonā ērti var iekārtoties četri cilvēki, aizmugurē sēdošajiem vietas pietiks gan kājām, gan galvai, ja augums būs līdz 1,85m un nekur nekas nespiež. Vadītājs var iekārtoties kā vajag, panelī pogas aizsniedzamas. Bagāžniekā Emaljungas lielie rati iet iekšā neizjauktā veidā un vēl vietas paliek kādam koferim. Piekares izturība ir laba.
NAV KUR NOLIKT KAFIJAS KRŪZI, NOPIETNI!!! Stūre pa jūtīgu, auto uz šosejas nedaudz jāķer. Auto sānsvere asākos, ātrākos līkumos ir par lielu, pēc virāžam pasažieri mēģina vemt. Grab krēslu pagalvji. Zema plastmasu kvalitāte. Ziemā apledo logu tīrītāja slotiņas.
Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 160`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.1 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2300 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomiska, ērta, uzticama, apkopes un remontu ziņā izdevīga automašīna.
Neko
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 240`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 50 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2008 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri (8 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.3 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 74 EUR (ap 9 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Perfekti teicams motors kluss. Ta bez aizrādījumiem. Virsbuves nav Rusas, loti tīrs Virsbuves... Bez problemas elektronikas
Pagaidam nav sudzibas
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 120`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 180 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomisks ritosa dala izturiga.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 380 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lēts un vienkāršs
Neko
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 230 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 35`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 257 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
labs auto
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 49`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 90 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Jāsaprot, ka auto ir budžeta! Tātad komforts nav gluži kā BMW vai Mersim, bet pieņemams, ņemot vērā krietni zemākas auto izmaksas. Nekādu problēmu ar elektroniku nebija, kaut arī daudzi sūdzās par franču auto elektroniku. Galvenais kā mašīnu kopj! Piekare ir ok. Kad nopirku auto (lietotu), viss bija lieliskā stāvoklī - un joprojām bez remontiem un ir ok. Lieliska 6pakāpju kārba, kas ļauj slēgt 6 pārnesumu pie 85 km/h, samazinot apgriezienus un palielinot degvielas ekonomiju. Cik zinu uz opeļiem 6. slēdzas pie kādiem 100 km/h vai vairāk (bet ar tādu ātrumu pa LV nepabraukt, vai ne?)! Patīk universāļa izmērs - nav kā audi universāļi, kas ir izstiepti kā limuzīni, bet nav arī hečbeka lieluma - tāds vidēja izmēra auto, bet gana ietilpīgs. Ā, vēl +, spārni un buferi no plastmasas! Tas ir labi, jo pat ja kautkur ieskrāpē, tad nebūs rūsas! Fordi šai ziņā gan iespārda! :)
Auto nav priekš agresīvajiem braucējiem, jo nav pārāk ņiprs, bet mierīgam cilvēkam būs super!
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 16`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.4 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, labs ģimenes (sievietei) auto, ietilpīgs bagāžnieks, ekonomisks
plastmasas apdare salona varēja būt pārdomātāka
pašaurs salons
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 1`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labs auto vidusmēra latvietim
Nekvalitatīvas plastmasas auto salonā, grab.