Problēma ar traktora T-40 motoru

Problēmiņa ar T-40 motoru. Domāju, ka lielākā daļa šejieniešu tādu traktoru nav pat dzīvē redzējuši, bet nu varbūt var kaut teorētiski pafilosofēt par probzu... Tātad, kaut kas sagājis sviestā ar pirmo cilindru- nāk ārā "saļarkaina eļļa" pa izpūtēju ārā... kāpēc tieši pirmais? tāpēc, ka vietā, kur savienojas izplūdes kolektors ar galvu, arī ir slapjš; savukārt, pārējām galvām viss ir sauss. Vienu brīdi šāda eļļas nākšana bija tad, kad motors strādāja tukšgaitā (bez slodzes); ja tika darīts kas smagāks, tad eļļa nenāca. Tagad jau sāk parādīties eļļa arī pie slodzēm.. :( Kā jums šķiet, kas varētu būt noticis? Motoram ir veikts gandrīz pilnīgs kapitālais remonts- visa apakša pilnīgi jauna, sprauslas jaunas un restaurēts degvielas sūknis, bet galvas izslīpēju un saliku vecās. Problēma sākās apmēram vienu sezonu pēc remonta. Pašam viena ideja ir, ka kaut kas aizgājis sviestā ar sprauslu pirmajam cilindram. Atceros, kad biju uzlicis pāragru aizdedzi, tad arī nāca eļļas pa izpūtēju ārā- tagad varbūt mēģināt pārregulēt iesmidzināšanas spiedienu? Kas vēl varētu liecināt par sprauslu- reizēm, iedot čībā, motors tā cieti nostrādā... Bet citādi motors strādā tīri labi. Kādas jums idejas?

MazaisPrincis  4 2 Neesmu nekaads lielais T-40 paarzinaataajs (arii diizelists nee), bet man domaat, ka kautkas ar gredzeniem nav laagaa. Vai chaulas arii sliipeeji, vai tikai galvas?

JurisK  4 1 Degvielas filtrs ir? Ielej degvielas filtrā tīru eļļun padarbini. Izskatās, ka dīze ieķīlējusi, neaizverās. tas ka motors cieti nostrādā, tieši par to liecina. Ja pēc eļļas izstrādāšanas nekas nemainīsies - maini dīzi tam cilindrm. Motoru griežot ar roku, vajadzētu dzirdēt sprakšķi, kad dīze iesmidzina degvielu, ja tā sprakšķa nav pirmajam cilindram - dīze tek, ne smidzina.

JurisK  2   Problēma var būt arī sūkņa spiedvārstā, gadījumā,ja dīze laba. Jā ieķerās adata tai uzgalī, normālam smidzinātājam adatai jāieslīd vietā ar savu svaru, ja tur korpusu ieslīpi. Spiedvārstu var pārbaudīt ar manometru, savādāk grūti.

walmets  3   Tagad jaunas preces bieži ir brāķi un ir gadījies sastapties nevien vienu reizi.
Parastā slimība, pārkarsēta galva un ir mikroplaisa, kas laiž eļļu iekšā cilindrā.
Ar (forsunku) tur nevajadzētu būt sakaram, ja nu vienīgi mīž viņa. Ja forsunka būs iecirtusies, tad var būt metāliska skaņa motorā.
Pastāv variants saplīsis gredzens vai defekts virzulī.
Bet lielāko uzmanību tomēr jāpievērš galvai, vb vadīklas izdilušas un t.t.

NightFlight  1 1 vai tik dize "necura"... iesakumam varetu pameginat samainit dizes vietam (15 minusu darbs). piem. 1. cilindra ar 4 cilindra...

Braunings  1 3 man T-40 traķim bija tieši šāda broblēma kā aprakstīji,noslēgumā gredzenu broblēma un arī parādījās pēc gada kad veikts remonts. 2010-11-08

av2  1 3 kaadreiz daudz kramaajos ar tiem motoriem. Sprauslas uz stenda paarbaudi. (ja ir pieejams - krievu laikos vissaas darbniicaas bija taadi).Ja nav kur paarbaudiit, tad vari pamainiit vietaam, kaa te raksta. Ja neliidz, tad jaanonnem galva utt.Motori nebija slikti - gaaja ilgi, ja sevisskki neparkarseeja, jo gaisa dzeseessana tomeer.Man gan sskkiet, ka kautkas nav labi ar gredzeniem tajaa cilindraa. 2010-11-09

andy1996  1 1 kur var izslipet galvas varstu ligzdaz un parbaudit sprauslas? ludzams tuvak iecavai 2013-11-18

lazdarr  2   ...skatos, daudziem te kein Ahnung no ganz Einfachadīzeļa. Kad darbojas motors- nu atgriez augstspiediena pievadcauruli smidzinātājam- ja mainās darbība(krītas apgriezieni)- tā strādā. Vismaz konstatēsi, kā izmainās apgriezieni. Attiecīgajā arī ķibele. Un noteikti palasi kādu grāmatu par padomjlaiku dīzeļdzinējiem... 2013-11-26

miks5  1 1 Pārbaudi vai vārstiem ir atstarpe . Var būt izplūdes vārsts ir piespiests vai atstarpe par maza . Un kompresijas brīdī spļauj ārā . Vai arī vainīgajam cilindram kļūdoties nepareizi uzlikts divdaļīgais eļļas gredzens. 2017-10-14

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010