Problema ar palaišanu BMW 320d

Man ir BMW 320d . Auksts motors lec labi vala ,bet kad ir uzkarsis noslapejot vairs nevar palaist. Jagaida kad motors atdziest un tad pielec bez problemam. Kas ta varetu but par problemu?

caress5      Liidziigi bija kad 6 kontaktu dakshinjä mammai pusiite bij nolüzusi. Väcijä bija izdariits viss par ko var naudu panjemt, iekaitot motora fabrikas remontu. LV 3 mehi ar augstäko izgl. 3reiz cauri gäja, kameer chainjiks pateica- tam vajadzeetu büt apm shajä vietä (pie komutätora). Tik´jaunu´ 8 gadiigu auto zem haubes no daudziem simtiem vairs nav gadiijies redzeet.

bilde      Jāremontē augstspiediena degvielas sūknis.. remonts ap 300Ls

bilde    1 Valmierā ir labs dīzeļu remonta centrs!!!

bosmens      siltam pamēģini divreiz vai 3 reiz uzsildīt kvēlsveci pirms startēšanas (ieslēdz aizdedzi, kad dzeltenā lampiņa nodziest, izslēdz un ieslēdz atkal, kad nodziest mēģini startēt) ja lec tad releja deveja vaina.
Ja būtu sūkņa vaina, tad arī auksts nelektu

gramats1992      Kāds no tā sauktajiem datčikiem sagāji grīstē, man volvo v40 bija tas pats

soferits10      A vot man bij ari lidziga problema, beigas vainigs bij starteris, pirku srota, vecais nospraga, kad augst lec , kad uzkarst nelec jagaida kad adziest, beigas servisa iztastiju vainu, padienu sataisija, problema pazuda... tas taa , varbut tev kur citur vaina !!

Maxx      afigetj!!/lēnām noģībst/:D

"bilde" varētu pareizi minēt,i man tā liekās,ka sūknī vaina! bet nepajautājot spečukam,negribēju to apgalvot! a par kvēlseču sildīšanu es orgasmēju:D lielākai daļai,salīdzinoši jauniem dīzeļiem,kvēlsveces nedarbojās līdz -5°!
gribi eksperimentu.....pamēģini karstam uz sūkņa uzmest aukstu,slapju lupatu un pēc pāris minūtēm pamēģini piestartēt!:)

av2      degvielas suuknis.

aroganis      Pamēģini uzprasīt bmwpower.lv

vai atbilstoši modelim e36.lv, vai 3 46.lv

Tuuurists      Par to slapjo lupatu no auksta ūdens spaiņa !! ,super, .... bet tā doma man liekas ka nāk no veciem laikiem, kādreiz krievu laikos arī, Gaz un Zil siltā laikā pārstāja braukt, benzīna sūkni atdzesēja un aiziet,....es pat atceros kad es biju sīkais, Fāters brauca ar veco koka RAF autobusu uz GAZ 51 bāzes, pa laikam apstājās, uzlika slapjas lupatas virsū sūknim, sapumpēja benzīnu un aiziet..

008      ļoti līdzīgi simptomi bija paziņam ar benzīna motoru BMW 325 95. gada. Siltu, tiko noslāpētu, nekādi nevarēja pielast kamēr neatdzesēja...
Beigās tika atrasts, ka kads "meistars" bija sajaucis vadus vietām diviem devējiem, jo abiem devējiem bija identiskas ligzdas.

Pašam senos laikos bija BMW 316 un nestabili strādāja tukšgaitā - arī bija kaut kas sajaukts liekot kopā. Kad tika savienotas karburatora caurulītes kā paredzēts, arī tukšgaitas apgriezieni nostājās savā vietā.

tas tā - komentārs, par "cilvēcisko faktoru" ...pirms nodod motoru, vai tā daļas kapitālajam remontam, der pārbaudīt visus savienojumus.... gan jau ka šajos laikos BMW to ir vēl vairāk! ;)

kvarts      motorītis padilis, siltam dzinējam kvēlsveces iekšā neslēdzas, lai aizdegtos dīzelis nepietiek spiediena(varbūt ari starteris par lēnu griež).... vēl var pa laucinieciskam manuāli ieslēgt kvēlsveces,...

008      "bija atkal tāds gadījums"...ka aķis griež starteri normāli, bet volti ir par maz, un elektronika nenostrādā un nevar pielaist, bet te grūti savilkt ar faktu, ka tieši siltu dzinēju navar piešķilt...

Maxx      sūknis nedod spiedienu!
meistars pārkrustījās un labāk tālāk no grēka!!:D smaga ārstēšana šiem sūkņiem! tā kā,ticamāk, jāgriežās Valmieras dīzeļcentrā:)

008      Klau, nesteidzies mainīt sūkni... neesi slinks, un pameklē googlē... vari palasīt arī šo...

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18/2003-e46-320d-4b90-insufficiant-pressure-engine-ignition-hel
p-t68512/

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu