Tehniskā apskate

Gāju ikgadējo tehnisko skati; pārbaudīja praktikants; atnāca viņa mācītājs, paņēma manu mīļo mašinu un tā uz stenda "rullēja", ka likās, ka riepas uz stenda malām pārgriezīs, ka mašīna spruks un tad nenovaldīs... Izteicu pretenziju. Šie pateica, ka bojātas bremzes, novērtēja ar 3... izbraucu uz ielas- mašīna "leca", nevis brauca... tuvākajā (CSDD mājā) parāva bremžu pedāles atsperi un viss ok. Tūlīt veiksmīgi izgāju skati, kaut nevienu "pričendālu"- aptieciņu uttt. nepārbaudīja, ka pie motora gaisa padeves caurule pāršķēlusies pilnīgi, nepamanīja... Cik ilgi mūs visus un visur "čakarēs"...

kokaduure (2014-07-04 00:23)    1 Dīvainie cilvēki (es par autoīpašniekiem). Apskati izgāji? Izgāji. Tas labi.
Un tagad aizbrauc uz normālu servisu, lai apskata un saremontē visu pārejo ko apskatē ´´studenti´´ nepamana vai neprot pamanīt.
Apskate nav serviss ar profesionāliem mehāniķiem. Un mašīna IR jāved uz servisu pārbaudīt tehnisko stāvokli vismaz reizi gadā vai arī pie eļļas un filtru maiņas, atkaribā kas tiek darīts biežāk.

GePi (2014-07-04 00:43)      Sāksim ar to, Tevi Austrijā vai LV čakarē?

janisb (2014-07-04 00:49)  1 1 *)aptieciņas Rīgā nečeko jau kādus gadus 3 ja ne vairāk, kopš ieviesa elektronisko apskates sistēmu.
*) Ja uz stenda spaidot bremzes kas nočakarējās, tad agrāk vai vēlāk kādam dupsī ieliksi, bremzes naf tā lieta ar kuru jokot
*) Kamēr motoram izmeši normās, csdd ir pie kājās litru tev autiņš rij vai trīsdesmit
*) CSDD pārbauda tās lietas, kas var apdraudēt CITUS, viņiem nav pienākums izveikt tehnisko diagnostiku autiņam. To dara servisā...

Torpedo (2014-07-04 00:56)  1 1 Sāksim un beigism ar to TA veic privāta firma, un katras privātas firmas uzdevums ir gūt maksimālo peļņu. Tālāk skatīt tēmu par alkatību, kā kapitālisma dzinējspēku

typhoo (2014-07-04 01:07)    1 Ja noveerteeja ar 3, tu uz ielas vispaar nedriiksteeji izbraukt, bij jaasauc evakuators.
Un vispaar teksts taads, kaa shmigaa rakstiitu.

av2 (2014-07-04 04:08)      esmu dziivojis 4 valstiis. Vissaas visu var sarunaat, vissur ir ccomu dariissanas utt. Bet, mani autinni parasti ir bijussi labaakaa staavoklii, kaaa no zavoda, tas gan .ASV daudzos sstatos vispaar nav nekaadas apskates ne vieglajiem, ne komerctransportam. Jo, kaa te jau rakstiijaa, pats esi atbildiigs pars savu, un citu drosoobu. Ja autinna iipassniekam ir nospllauties par citiem, par sevi, par savu ggimeni, draugiem - par vinnu drosiibu autinnaa , tad tika vaalee taalaak ar defektainu auto :(

krauklis99 (2014-07-04 06:59)      Nu Tu gan zosis dzena. Neviens tā nedara CSDD. Vienigi ar īlenu staigā un pec aizrādijuma to paslēpj.

Lucy (2014-07-04 08:53)  1   es šogad izgāju 2iviem auto TA vienam ok,otram ar 1vieninieciņu,neviens vnk tāpat nepiečakarejās,ja nav atrasts bojājums,salti meli!

aroganis (2014-07-04 09:20)      Padoms iz dzīves- pirms TA samazini riepās spiedienu un tad lai šūpo cik grib, neko neatradīs.

gsx (2014-07-04 10:25)    1 "neviens vnk tāpat nepiečakarejās,ja nav atrasts bojājums,salti meli"
Lūk, šis apgalvojums ir salti meli. Ja auto nav tieši no veikala, vienmēr var piečakarēties tāpat kā telefona stabam. Ja īstas vainas nav, izdomā uz vietas pats, lai tikai auto atgrieztu uz atkārtoto apskati un samaksātu vēlreiz. Atkarīgs no kontroliera godaprāta, diemžēl Bauskas ielā sakarīgo džeku palicis maz.

MaryClaire (2014-07-04 10:31)    1 piečakarējas. tiešām piečakarējas, sevišķi automašīnām, kas ir ilgāk uz LV ceļiem bijusi. manuprāt, tas ir kritērijs - pāri 5 gadiem - skaidrs, ka ar pirmo reizi neiziesi

Lucy (2014-07-04 10:56)  1   nekad man nav vnk tāpat piečakarējušies,autiņi nav nekādi jauni un man personīgi ir svarīgi lai auto ir tehniskā kartibā!!katrs dara savu darbu!

Vucis (2014-07-04 11:30)      Nop, nav bijis problēmu. Vienmēr braucu pati un vienīgā reize, kad dabūju slimības lapu bija par mācību, ka nevajag būt pārmēru centīgai un pirms TA auto labāk nemazgāt, īpaši ziemā.

Manam auto jau 10 gadi.

walmets (2014-07-04 13:42)  1 1 Aizbraucu uz skati ar smago auto un dabūju 7 2-niekus, pārskatīju pats visas vainas, kas nelikās tik būtiskas un devos uz citu apskates punktu un tur izgāju bez 2-niekiem, kaut gan nekas netika mainīts vai taisīts. Kur loģika?
Bremzēm gan jābūt kārtībā un pārējām elementarajām lietām, kas apdraud drošību un satiksmi

MaryClaire (2014-07-04 13:49)    1 piekrītu walmetam - ar to pašu vienu "it kā" vainu vienā apskates punktā nelaiž cauri, citā - pat nepiesienas (neatzīmē pat ar 1), kaut konkrētajam mezglam it nekas netika darīts.

Vucis (2014-07-04 14:52)      Transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates noteikumi:

23. Transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un aprīkojums kopumā tiek novērtēti ar vienu no novērtējuma veidiem:

3.novērtējums - pārbaudītais transportlīdzeklis neatbilst satiksmes drošības prasībām un ir bīstams ekspluatācijai. Tās pašas dienas laikā ar transportlīdzekli ir jāatgriežas stāvvietā vai remontvietā, ievērojot nepieciešamo piesardzību. Transportlīdzekļa īpašniekam (vadītājam) tiek dota iespēja novērst visus konstatētos trūkumus vai bojājumus un veikt atkārtotu pamatpārbaudi.

29. Tehniskās apskates veikšanas dienā ar transportlīdzekli, kura tehniskais stāvoklis kopumā ir novērtēts ar 3.novērtējumu, atļauts aizbraukt līdz stāvvietai vai remontvietai; tālāka transportlīdzekļa ekspluatācija līdz trūkumu vai bojājumu novēršanai un tehniskās apskates iziešanai ir aizliegta.
--------------------------------

Evakuators nav obligāts, bet arī satiksmē piedalīties ar tādu auto nedrīkst.

janisb (2014-07-04 21:39)  1   =>MaryClaire Autiņu vajag uzturēt normālā stāvoklī, tad iziesi ar pirmo reizi, Protmas ja iepirkts francis, žopelis vai kāds šķībacainais, tad servisā vismaz reizi 2vos mēnešos jāiebrauc lai izčeko...
P.S. jaunie autiņi, starp citu, lūzt vairāk nekā 20gadīgie jamim garantija/līzings (max 5 gadi tikai jāiztur)

MaryClaire (2014-07-05 11:09)      jautājums janimb, - kā drošību uz ceļa apdraud nedegošs pakaļējais miglas lukturis? es savos braucienos vēl ne reizi neesmu to ieslēgusi savā a/m vadīšanas praksē (kas mērāma ne desmit gados), jo zinu, kā mani pašu kretinē citu ieslēgtais miglinieks nevietā un bez vajadzības.
neviens nav ticis cauri skatei ar nedegošu miglinieku. tiešām ietekmē drošību uz ceļa? ... ja ietekmē, tad uzskati, ka es turpināšu būt potenciālā noziedzniece uz ceļa, jo turpināšu neieslēgt.

janisb (2014-07-05 16:09)      Miglā, putenī, stipra lietus gadījumā IR jālieto aizmugurējais miglas, īpaši diennakts tumšajā laikā. Nelietojot tu apdraudi tos, kas baruc aiz tevis. Ja kāds tev šādos apstākļos ieliks pakaļā un miglas lukturis nebija ieslēgts, tu būsi vainīga avārijas izrasīšanā pie nosacījuma, ka otrs brauca ar atļauto ātrumu un bija skaidrā. Ja nedeg kāda no numura apgaismojuma lampiņām ar tehnisko neiziesi...
Gan jau pēc gadiem 20..30 tehnisko varēs iziet tikai saulainam sausam laikam, ja nēbūs izieta lietainam laikam, tad lietus gadījumā mašīna pati noparkosies ceļmalā un gaidīs saulīti :D
Bet kamēr tā nav, tikmēr mašīnai jāatbilst visu iespējamo laika apstākļu prasībām.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu