T-40 ka motors uzsilst spiediens nokritas uz1 pat mazak un baigi karse motoru

jollyroger  1   Nu i jautājums, neko nevar saprast. Kas nokrīt, eļļas spiediens? Skaties eļļas sūkni, redukcijas vārstu, bet visdrīzāk šāles izdilušas.

Dz_l  2   Tiešām neko nevar daudz saprast jautājumā. T40? Traktoru domā?
T40 ir sliksts traktors pēc būtības. Vienīgais labums viņam ir priekša velkošā, ar ko ērti malku vest ārā no meža.
Gaisa dzeses motors, pie kam 1 un 2 cilindrs tik pat kā nedzesējas vispār. 99% ´´soraku´´ eļļas saļņiki ir beigti, cilindriem ribas pilnas ar mēsliem, kas rodās eļļai sajaucoties ar visiem brīnumiem kas ir gaisa (pamatā putekļi un smiltis).
Ja spiediens vienkārši vienā dienā sāka būt zem 1 bar, tad esi pārkarsējis motoru jau iepriekš, un kā jau komentārā augstāk rakstīts, izdeldēji šāles.
Ja ilgtermiņā spiediens ir krities, tad jau tur vesela problēmu jūra var būt - tās pašas šāles, kloķene padilusi, kompresijas gredzeni utt utt.
Bet nu pa lielam... es mestu pāri motoru un nečakarētos tur kko labot :)

JurisK  1   Saac ar vienkaarshaako - iztiiri taas gaisa ribas un paarbaudi ventilatoru. Kad eljlja mainiita? Un filtrs?

av2  3   saales, ellas suuknis.Kad auksts, pielec labi, vai tikai no kalninna?

optimal  1 3 Pie T-40 dzinēja centrifūgas ir mazs vāciņš ar divām 6mm skrūvītēm , zem tā eļlas padeves uz dzesēšanu pārslēdzējs - zima/ leto. Pievērs uzmanību ventilatoram , ja tā spārni ir plastmasas, tad šis modeļa ventilators bija neveiksmīga izgudrotāja partija. Nomaini uz metālisko. Ja vēl karsē - sūkņa padeves aizdedze par agru . Tas ir vis. Nu protams, cilindru čaulām , galvas ribām, eļļas radiatoram ir jābūt tīrām. Tas par karsēšanu. Ja dzinēja spiediens zems pie 60 grādiem. tad tas visdrīzāk liecina par to ka kloķa- klaņa mehanisms ir sadilis. Jāslīpē kloķvārpsta un tmll. Nekādā gadījumā pie motora remonta nepērciet ķīnā ražotās detaļas (šķidra ārzemju traktoriem domātā motoreļļa nav slikta , bet tā būtiski var pazemināt spiedienu sistēmā) (Jālieto Tā paša Kamazene.)

euromens      noņem apaļo vāku motora labā pusē un izmazgā netīrību no eļļas dzesēšanas spirāles, cilindru ribām, pārbaudi ventilatora siksnas spriegojumu, izmazgā centrifūgu, noņem virsejo vāku, kurš stiprinās ar augšas skrūvi un arī pašu centrifugu izārdi, izmazgā abus sietus, kas ir tur iekšā, pārbaudi centrifugas sprauslas, lai ir tīras un liek centrifugai rotēt/strādāt ... aizdedzi neaiztiec, tā pati no sevis nemainās
Atpakaļ stellējot centrifugas augšas skruvi pievelc ar jūtām, lai viņa var rotēt, nevis līdz galam un nobloķēsi, tad motoram kirdik !

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu