Problēmas ar auto pielaišanu

Sveiki, man ir samilzusi problēma. Pirms pus gada nopirku 1999. gada Audi TT, 1,8 benzīnu. Gāja labi, bet tad atklāju, ka brīdi, kad auto pāris dienas nostāvējis uz vietas, vairs nevar to pielaist. Vasaras laikā. Protams, pirmā doma, ka akumulators nokalpojis. Nomainīju, bet problēma tā pati. Līdz ko auto nostāv ilgāk par 24 h, tā pilnībā aķis izlādējies. Aizvedu pie elektriķa, varbūt signalizācijas, ģenerātora vaina..nē, viss esot normas robežās. Nu jau esmu lielā neziņā, kur varētu būt problēma. Varbūt kāds var palīdzēt ar idejām, padomu?

Sallija2    1 Tiešām zini, ka tas akumulators ir labs? Man tā bija, kad akumulators bija kļuvis vecs. Aizved uz servisu, lai meklē kur vaina! Varbūt vnk kaut kur nav kontakts.

janisb  1 3 a) sūdīgs aķis nopircies
b) kāds patērētājs izēd to aķi

Ieleic ampermetru ķēdē starp klemmi un aķi, aizslēdz auto un nomēri patēriņu, tad arī redzēsi vai ēd par daudz vai ne...

Agatem      Manam auto bija tāpat vasarā, nomainīja aķi, sveces, visu ko var, bet izrādījās, ka degvielas vārstu kaut kādu mainīja, servisos parastajos nemācēja atrast vainu...salaboja dīzeļmotoru centrā, Gulbju ielā .

JurisK    6 Taa nevar buut, ja nav straavas nopluude. Kaut kur kaut kas to akji izeed, meklee labaaku elektrikji!

velvets      Vai ģenerators ir pārbaudīts?

kruumaajs    3 Tá notiek tikai ja káds patèrétájs notéré strávu , nekáda sakara ar svecém vai filtriem. Zinot mùsu servisu elektriķu kompetenci elektonikas lietás nebùs broblémas risinájuma. Varu ieteikt cilvéku kurś patieśám saprot to ko dara, autodiagnostikas un remontu jomá. No personìgás pieredzes to rakstu. Ja ir interese dod ziņu.

Agatem      Neteicu, ka sakars ar svecēm vai filtriem, bet to, ka nevarēja saprast uzreiz, kas par vainu.....a sveces nomainīt ir lietderīgi.

AivarsN    1 Ja būtu runa par traktoru,es teiktu ka kaut kur nav pietiekami labs kontakts,vai tieši otrādi,startējot sit uz masu. Rezultātā līdz starterim nenonāk pilna akumulatora jauda.

euromens      Sāc ar sīkumiem...pamēģini uz to diennakti noņemt klemmi, tad jau redzēsi aķis vai degvielas vārsts, šim motoram ir iešprice tāpat kā dīzeļiem, ja sistēmā pa nakti zūd spiediens, tad no rīta ir laiciņu jāpagriež, līdz uzpilda sistēmu ...un ja aķis patukšs, beigās pietrūkst spēka aizdedzei, svecēm nav dzirkstele, pielej ar benzīnu un tad liekas, ka sveces vainīgas

Ljekainiitis      Vispār jau PIELAIST var tikai, pardon, bikses . A uto iedarbina.

Rego1  2   Ģenerātoram apmaini ,,tableti,,. Tad ies. Vai ģenerātora skriemelis(mufe) negriež un buksē. Ja aķis ir okey, tad ir šīs vainas.

Ants      Elekrībā ir tikai divas problēmas... slikts kontakta, vai slikts elektriķis! Meklē citu elektriķi.

usinjsh    1 Ir divas dažādas lietas. Tukšs aķis vai nelec. Cik no autora rakstītā sapratu, tad pēc 24h AKB paliek tukša. Tad ir tikai viens variants. Kaut kāds patērētājs to visu noēd. Gan jau tas cilvēks kas mērīja to noplūdi vienkārši negribēja čakarēties. Tas nav pus stundas darbs. Bet vēl tik jautājums vai tik tiešām tas ir izlādējies?

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu