Ford Dīzelis 1.6 iedarbināšanas problēmas
Nepieciešama kompetenta vīrieša padoms, kas var būt par problēmu auto. Lieta tāda, ja auto pastāv nelielā slīpumā, tas pielec, bet pēc pāris sekundēm noslāpst un tad problēmas to atkal iedarbināt. Ir bijusi diagnostika, problēmu neuzrāda.av2 Nevar buut, ka normala diagnistika neko neuzraada,degvielas spiediens ok, ja tiessam neko, nu nav degvielas motoraa, viss. Jaaskataa, kaapeec nav.Suuknni, trubas, savienojumi,filtri , vaarsti ,smidzinaataaji. 2021-02-26 18:02
inceniite Un ja pēc 2 startēšanas mēģinājumiem atkal pielec un var braukt? 2021-02-26 18:10
mareus Nenostrādā atplūdes pretvārsts un degviela no pieplūdes vada attek bākā. Pretvāsts ir atplūdes degvielas caurulē un neļauj degvielai atplūst bākā . 2021-02-26 19:16
kurmitis7 Vai nu degvielas filtrs ir galīgi ciet,vai kā jau minēja atplūdes pretvārsts nenotur degvielu un laiž atpakaļ bākā.... 2021-02-26 19:35
inceniite Servisā pārbaudīja degvielas trubu-gaisa burbuļu nav. 2021-02-26 19:41
inceniite Degvielas filtrs nevar būt pie vainas, tas notika arī pēc filtra maiņas 2021-02-26 19:46
kurmitis7 zinu zinu kā sevisos strādā... 2021-02-26 20:29
mareus Gaisa burbuļu var nebūt ,vienkārši nav spiediena degvielas sistēmā un kompis to neuzrāda. 2021-02-26 21:28
Runcs
ja nav spiediena - ECU nedod komandu vērt sprauslas.. bet tad jābūt kļūdai
reāli - es skatītos, kāds spiediens ir pie brīvgaitas.. vēl jau var būt .. ka sprūst kāda no sprauslām..
man tā nesen te bija .. šķiet, tas pats PSI DV6 motors.. d4164T? tikai uz Volvo - Bosch ecu. ķipa - brīvgaitā ir spiediens - viss iet, bet piemetot gāzi - zem slodzes, pie lielākiem laikiem sāk sprūst kāda sprausla, spiediens krīt.. bet tas ir pamanāms pēc tā, ka kādā no podiem sāk zvanīt vārsti.. anyway - vai nu sūknis, vai sprausla.. vēl var būt spiediena regulators uz sūkņa. tur tak vispār citu komponentu tai kontūrā nav.. bet regulators vispār visu krāmētu pie vienas sienas.. man šķiet, ka tad bilde citādāka veidotos.
2021-02-26 22:14
Strelnieks64 Baidos, ka nāksies mainīt sūkni, jo ja runa iet par slīpumu, tad ne spiedienam ne sprauslām nav nozīmes. Degvielas ieplūdes vārsts slīpumā ieķeras un nedod iesūkt degvielu. Cik no aukstspiediena sūkņa uz sprauslām trubās ir, tas izdeg un noslāpst. Jācenšās atstāt vai nu taisnā vietā vai pirms darbināšanas jānoripina no slīpuma, ja tas iespējams. Tas ir viens no ļoti retiem gadījumiem, bet man tā bija ar WWPolo. 2021-02-27 00:11
inceniite Nja,interesanti viss it kā darbojas tā vismaz servisa darbinieki atbildēja.Ja jau sprauslu vai cilindru vaina, tad jau būtu problēma neatkarīgi vai auto stāv slīpumā vai nē. 2021-02-27 01:20
tracer Ja autore uzrakstiitu kura gada auto buutu viss skaidrs..ir aizdomas ka auto ar palielu noskreejienu..un diizelis.kad latvieshi sapratiis ka pavecs diizelis ir sinoniims vaardam naudas kapseeta 2021-02-27 02:14
inceniite 2009 gads, nobraukums pietiekoši liels, šī ir pirmā problēma ar šo auto 2021-02-27 11:29
Aukstuma nelec (10)
Problemas iedarbinat vw t4 (2)