Opel Vivaro
Opel Vivaro tehniskie dati
Cena 17 000 līdz 23 600
Opel Vivaro Combi L
2019. - . gads Jauda no 120 līdz 150 ZS
Cena 5800 līdz 21 000 Opel Vivaro
2014. - 2018. gads Jauda no 90 līdz 145 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 6.6 l/100km
Cena 3600 līdz 8900 Opel Vivaro
2006. - 2013. gads Jauda no 90 līdz 146 ZS
Degvielas patēriņš no 7.4 līdz 10.1 l/100km
Cena 2600 līdz 5000 Opel Vivaro
2001. - 2006. gads Jauda no 82 līdz 135 ZS
Degvielas patēriņš no 7.7 līdz 10.1 l/100km
2019. - . gads Jauda no 120 līdz 150 ZS
Cena 5800 līdz 21 000 Opel Vivaro
2014. - 2018. gads Jauda no 90 līdz 145 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 6.6 l/100km
Cena 3600 līdz 8900 Opel Vivaro
2006. - 2013. gads Jauda no 90 līdz 146 ZS
Degvielas patēriņš no 7.4 līdz 10.1 l/100km
Cena 2600 līdz 5000 Opel Vivaro
2001. - 2006. gads Jauda no 82 līdz 135 ZS
Degvielas patēriņš no 7.7 līdz 10.1 l/100km
Atsauksmes par Opel Vivaro
Opel Vivaro Minivens 2006.gads
Dīzelis 1.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2011 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 200`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 204 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Viss OK.
vīrietis, 69 gadi
Opel Vivaro Minivens 2008.gads
Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 550 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
7/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Liels, praktisks.
vīrietis, 36 gadi
Opel Vivaro Minivens 2004.gads
Dīzelis 2.5 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 75`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1790 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
10/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ideāls auto ģimenei ar 4 bērniem un darbam - ekonomisks, mīksts un uzticams auto, ja viņu kopj.
vīrietis, 36 gadi
Opel Vivaro Minivens 2004.gads
Dīzelis 1.9 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 150 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
10/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Opel Vivaro - jautājumi, diskusijas
Lai tiktu no vārtiem uz lielo ielu plūsmā nācās"zāģēt uz sajūga". Bet tas reizi dienā.Toties ekonomisks. Kad bija zem -25C -auksti,bet lielais logs vēl neapsala. katrai masinai ir savi +un-.kas tiesi interese? Pirms pāris nedēļām tieši Opel Vivaro aiķēra manu stāvošo Volvo. Nonesa manam auto "lukturi" un kārtīgi samīcīja labo spārnu, a pašam tikpat kā nekas, šofera pusē nokrita tikai tas gumija štruntiņš, kas visapkārt, un pāris švīkas tajā vietā.
Tā ka tam auto droši vien "+". Ļoti sens un ari motors ar mazu jaudu..... ··· Opel Vivaro: Opel Vivaro 1,9 TDI lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Vivaro tapis sadarbībā ar Renault. Inženieri to radīja trijos gados un radās mērena pornogrāfija ar cinkotu virsbūvi, paprastu, bet vadītājam ērtu un plašu, primitīvu salonu. Ritošā daļa primitīva. Auto vājās vietas ir neliela korozija no apakšas, stūres reika, aizmugurējo bremžu suportu stāvbremzes mehānisms, dzinēja zobsiksna mēdz pārlekt, vai arī tās pārlieks spriegojums izved no ierindas ūdenssūkni (1.9 dci), ABS devēju fiksācijas vieta ir nenopietni veidota un rada problēmas ABS darbībā, ātrumkārbas īsākās pusass gals (maksā ap 300 euro) atrodas pašā kārbā un sadilstot rada vibrāciju braucot, īpaši pie slodzēm, turbīnai izejot no ierindas, tās daļas nonāk dzinējā un tad ir sūdi. Ja auto nav nodzīts, tas ir salīdzinoši ekonomisks, primitīvs uzbūvē, lēts uzturēšanā, savā ziņā tā ir laba alternatīva vw busiņiem.
piekare, bus tomeer. Nobraukums, reaalais, ja zini ? Motors, ellla, peccka, kondicionieris, visaadi elektro labumi salonaa.
4 gadu laikā nobraucu 200 000 ar 2,5 litrīgo motoru. Apkopes taisīju ik pēc 20 tūkstošiem. Pastāvīgais vājais punkts bija priekšējie lodveida balsti. Dīvaini bieži sprūda stāvbremzes troses. Pret beigām priekšējie suporti deva sevi manīt.
Caurmērā labs auto. Papildus ieliku kruīzkontroli un autonomo apkuri. Bez tās pasažierversijas būdu ziemā nav iespējams piesildīt pat ja ir oriğinālais aizmugures apsildes kontūrs.
Ap 400 000 nākties nomainīt sprauslas un sajūgu. ··· Opel Vivaro: Kas jāskatās pērkot Opel ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »
Caurmērā labs auto. Papildus ieliku kruīzkontroli un autonomo apkuri. Bez tās pasažierversijas būdu ziemā nav iespējams piesildīt pat ja ir oriğinālais aizmugures apsildes kontūrs.
Ap 400 000 nākties nomainīt sprauslas un sajūgu. ··· Opel Vivaro: Kas jāskatās pērkot Opel ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »