Opel

Opel modeļu tehniskie dati un atsauksmes

Opel foto attēls

Opel - jautājumi un atsauksmes

Opel Meriva 1.3 litru dīzelis (13)
Cik uzticams, biežākie bojājumi?
Nevajag ņemt mazlitrāžas dīzeli...vienkārši nevajag. Dīzelis katrā ziņā ir dārgāks par benzīnu....apkopē ! 20 gadus braucu ar dīzeli, tagad pārgāju uz benzīnu in bēdu nezinu ! Domajiet ekonomiski ! Ja braukšanas daudz-viennozīmīgi vislabāk dīzeli....nu ja naudas nav kur likt un patīk regulāri dzīvot pa remontiem,čakarējoties ar elektrību-tad gan jāņem benzīnnieks..... Ja brauc daudz un neesi raļotājs,tad būs ok. Tikai vēlams jaunu, vai ļoti mazlietotu. Mazo nodzītu ņemt naff jēga. Tanī klassē labāk škoda fabia ··· Opel: Opel Meriva 1.3 litru dīzelis lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Opel Omega Dīzelis (10)
Izvēle kritusi uz Opel Omegu universāli. Kuru dīzeļdzināju izvēlēties 2,2dti vai 2,5tdi? Būšu pateicīgs par adekvātām atbildēm.
lieliem motoriem pateerinnss ir mazaaks uz ssossejas, pilseeta maziem. Un maziem jaabuut ar mazu nobraukumu, vai jauniem. Lieli motori leetaki remontos. Lieli cell patiikamaak, kad uzmin. Taa vareetu turpinaat, bet....viss jau atkariigs no konkreetaa autinna, bijussajiem saimniekiem utt.Laba saimnieka rokaas autinni ilgi ir , kaa jauni. Poku*ista rokaas, jauns autinnss jau 3 gados ir luuznis.
Bet ja man buutu jaaizveelaas, tad tikai to, kam lielaaks motors , jo ta Omega ir liels, eerts autinnss. Un daudz smukaaks par to zviedru kasti.
Ja tā skatās ņem Volvo V70 2,4. Cena adekvāta par 2004-2011, un man personīgi 4gadus braucu patēriņš 3,8 uz 100.Opelis kā tāds ir šausmas salīdzinot ar Volvo kvalitāti,kur nu vēl Opel serviss.....Nesaprotu reklāmas kur piedāvā jaunus auto ar ekonomisku dzinēju 6-7 uz 100 LOL Iesaku 2.5 dīzeli.lielie motori ir ekonomiski pie normāla braukšanas stila...kā arī jāņem vērā motoresursi. Labāks ir 2.2 dti jo viņš ir ekonomiskāks. Labak 2.5 tas bus ekonomiskas par 2.2 un 2.5 pateicigaks remontam.tas ir bmv 6 cilindru motors..opel motors nav izdomats kautka lidz galam..tapat ka 1.7 isuzu dzinejs labaks par 2.0 opel razotaja dzineju..par virsbuvi sudzibu nav.pats braucu ar 2000 gada opel omegu 3.0 mv6 kompresor dzineju..5 gadu no rusas ne smakas.. ··· Opel: Opel Omega Dīzelis lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Opel Vectra Exclusiv (4)
Sveiki, vai kads zin ko nozime Exclusiv vards pie Opel Vectra? Varbut tas ir tapec, ka maneja ir 2008 gada, cik es saprotu pedejais modelis, jo 2009 gada Opel beidza razhot Vectra un saka razhot Insignia?
Vienkārši atšķir ībāno bāes modeļa ir kãdas papildus ekstras vai kādas krutākas izmaiņas apdarē.. Vai nu tiešām ka pēdējais gads kā pats saki, vai arī kāda krutāka komplektācija, kā piemēram mercedes, tur elegance u.t.t. Auto kuram ir kaut kas kas nav citiem ļoti mazā sērijā-teiksim nepareizs pelnutrauks ko montēja vienā maiņā un kad pamanija ,vieglāk bija exklusiv nekā mainīt smukaaki diegi izmantoti salona ssuussanaa utt.Muzons skan labaak.
Re kur ir info :

From the 2008 Vectra/Signum brochure differences (Exclusiv over Life) (Vectra)are:

1. Charcoal metallic/aluminium-effect inserts on fascia and doors
2. Front map reading lights
3. Two rear reading lights
4. Illuminated vanity mirrors
5. Rear seat drinks holder
6. 16-inch ´Structure wheels (steelies with alloy-lookalike wheeltrims)
7. Chrome-effect window trim
8. Body-colour door handles
9. Body-colour sports front air dam
10. Two-tone horn
11. Clear rear indicators and white side-repeaters

Exclusiv is the value trim much better value than Life, but with same limited engine range (1.8VVT and CDTI 1.9 (120/150))

Also available an option pack with 17" alloys, uprated stereo (CDC40) with DAB radio and Mp3-compatible CD multichanger and front fog lights.

HTH
··· Opel: Opel Vectra Exclusiv lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Cik bieži jāmaina zobsiksna OPEL Astrai 1,9CDTI.2007 g (9)
Nopirku 2007 gada OPEL ASTRU 1.9CDTI,nezinu kad kas mainīts! Kas vēl jāmaina komplektā ar zobsiksnu un cik apmēram tas varētu maksāt?
Ar tiem maiņas intervāliem ir tā, ka pati siksna var vilkt diezgan ilgi...parasti viņu rekomendē mainīt tā ik pēc 100k, bet spriegotājs un rullītis iet uz beigām ātrāk - tos pēc idejas būtu jāmaina biežāk. +/- 100k. Bet silti iesaku , ja nopeerk lietotu, ar "mazu nobraukumu, tiko no eiropas" tomeer nomainiit uzreiz. Un ne tikai zobsiksnu.
Ar autinniem ir , kaa taajaa teicienaa - kaa smeereesi, taa brauksi. Un skopais maksaa divreiz. Tak nee, 4x vismaz.
Nestreb karstu, klausi kukam10. Te laikam servismeistari klientus meklē!:) Jaunas mašīnas oriģinālā 120 000 vai 5 gadi. Bet ja citādi, tad 80 000 vai 5 gadi. Ja mašīna svaigi iegādāta, jāmaina uzreiz, un viss komplekts (ūdens sūknis, rullīši, antifrīzs). Ja nav zināma servisa vēsture, ieteicams nekavēties un nomainīt zobsiksnu. Parasti kopā ar to mainās arī ūdenssūknis un parazītrullīši, tāpēc prieks nebūs lēts. Ir pieejami speciālie servisa komplekti (siksna + sūknis), Astras ir saražots, ka vai biezs, ar iegādi problēmu nebūs. ··· Opel: Cik bieži jāmaina zobsiksna... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Vivaro tapis sadarbībā ar Renault. Inženieri to radīja trijos gados un radās mērena pornogrāfija ar cinkotu virsbūvi, paprastu, bet vadītājam ērtu un plašu, primitīvu salonu. Ritošā daļa primitīva. Auto vājās vietas ir neliela korozija no apakšas, stūres reika, aizmugurējo bremžu suportu stāvbremzes mehānisms, dzinēja zobsiksna mēdz pārlekt, vai arī tās pārlieks spriegojums izved no ierindas ūdenssūkni (1.9 dci), ABS devēju fiksācijas vieta ir nenopietni veidota un rada problēmas ABS darbībā, ātrumkārbas īsākās pusass gals (maksā ap 300 euro) atrodas pašā kārbā un sadilstot rada vibrāciju braucot, īpaši pie slodzēm, turbīnai izejot no ierindas, tās daļas nonāk dzinējā un tad ir sūdi. Ja auto nav nodzīts, tas ir salīdzinoši ekonomisks, primitīvs uzbūvē, lēts uzturēšanā, savā ziņā tā ir laba alternatīva vw busiņiem. piekare, bus tomeer. Nobraukums, reaalais, ja zini ? Motors, ellla, peccka, kondicionieris, visaadi elektro labumi salonaa. 4 gadu laikā nobraucu 200 000 ar 2,5 litrīgo motoru. Apkopes taisīju ik pēc 20 tūkstošiem. Pastāvīgais vājais punkts bija priekšējie lodveida balsti. Dīvaini bieži sprūda stāvbremzes troses. Pret beigām priekšējie suporti deva sevi manīt.
Caurmērā labs auto. Papildus ieliku kruīzkontroli un autonomo apkuri. Bez tās pasažierversijas būdu ziemā nav iespējams piesildīt pat ja ir oriğinālais aizmugures apsildes kontūrs.
Ap 400 000 nākties nomainīt sprauslas un sajūgu.
··· Opel: Kas jāskatās pērkot Opel Vivaro? lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Kā samazināt degvielas patēriņu ASTRA H 1.9CDTI 2006 g. (12)
palielinājās degvielas patēriņš - kas tam varētu būt par iemeslu un kā samazināt?
Iemesls - ziema! Varbūt bākā caurums? Slāpē nost, no visiem tiltiem un tamlīdzīgiem uzkalniņiem ripinies. Un kāds tad ir patēriņš ? Brucot pa šoseju ? Sasapņojies par tehniskajos datos minēto ? Laikam auto diagnostiku vispār veic servisos nevis PA. Visi 1.9 motori ir mesti-ir jāņem lielāks!😎 ··· Opel: Kā samazināt degvielas patēriņu... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Opel Astra nelec - 2000 1.8 benzīns16 v kompis augsa pie motora (5)
opel astra 2000 1,8 ben16 v kompis augsa pie motora auksta laika nelec un ja iedarbinas pec kada laika noslapst
Brīžiem ar tām mašīnām , kā ar sievietēm.
Vasaras mašīna...Varbūt uzliec ziemas riepas un tad pamēģini..
auksts aizlej sveces, tātad, nav sākumā pareizas kompresijas, degvielas maisījuma vai dzirksteles. Kompresiju izmērīt benzīnam viens divi, izlasīt kļūdas vēl vieglāk, degviielas spiedenu rampā arī nav grūti izmērīt, nav risinājuma? iet tālāk, lūko degmaisījumu, devēju un aktuatoru darbību, pieslēdzot osciologrāfu ar tilpuma stangām nosaka sveču darbību, vai inžektori saņem signālu, vai kloķvārpstas un sadales vārpstu devēji sinhroni, temperatūras devējs vai gaisa masa tiek rādīta un utt.

kad to visu secīgi un sakarīgi dara, tad nesanāk tā ka maina strādājošas detaļas un rezultāta nekāda, tamdēļ kā auto elektronikas un diagnostikas meistars iesaku vērsties pie speciālista ar pilnvērtīgi nokomplektētu un strādājošu diagnostikas iekārtu kompleksu kurš precīzi noteiks defektu un nomainīs defektablo mezglu
Cik aukstā laikā pārstāj lekt? Aizbrauc Dobelē uz Auto firmu Raivo, lai uztaisa diagnostiku un pasaka, kas par vainu. varu teikt apskaties spiediena varstu.ir tads verkitis ar gumijinu pie vakuma. ja darbina un nak benzins ara membrana beikta un lej pari.tas parasti daudziem autiniem. ··· Opel: Opel Astra nelec - 2000 1.8... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kāds ir Opel Zafira 1,9l dīzeļdzinēja motorresurss? (9)
kāds ir 1,9l dīzeļdzinēja motorresurss? Raž.2005.-2008.gads.
500 ooo nobraukti vāczemē- tad braļukas nokruķī uz 120 000 un vari sākt mainīt sūkņus........ Vispār 1,9 nav opel dīzelis, bet fiat. Un EGR vārstus mierīgi iztīra un brauc tālāk. Problēmas ar dubultmasas spararatu ir visiem modernajiem dīzeļiem. Savādāk tas motors nav ne ar ko sliktāks kā visiem pārējiem. Resusrs, kaa jau jebkuram diizelim.Atkariigs no daudziem faktoriem.
Un par spidometru krukkiissanau vajadzeetu reealus sodus dot. Tiktu sakaartots tirgus. Ja reiz ir nobraukts autinnss, vari paardot tikai par kapeikaam.Cilveeki vairaak skatiitos uz jaunaam massiinaam,. Nevis ssitaas ceriibas, ka "brauca ome, 3x gadaa " Vaacijaa.
Valdiiba, ja gribeetu, vissu atrisinaatu paaris nedeellu laikaa.
Piemeeram , kautkaadaus gadus atpakaall ieviesa ....augstaako soda meeru Kazakstaanaa par auto zaadziibaam. Uzminiet nu, cik autinni ir nozakti peec taa ? Nulle.Kapeec neviens Latvijaa negrib sakaartot to bardaku ar spidometru tiissanu? Un ieguveeji buutu VISSI. Arii paardeveeji, jo zinaatu, ka visiem ir vienaadi speeles noteikumi tak.
Taapeec jau sen atteicos no lietotu autinnu iegaades.
Ja mašiīna no Vāczemes, tad 2005. gada mašīnai noskrējiens būs vismaz 400k kilometri. Vācieši vidēji brauc 30 - 50 k gadā!!! kamēr pircējs pieprasīs, tikmēr spidometrs tiks griezts. Var likt jebkādus sodus. Un groza tos visur, kur ir pieprasījums pēc maziem nobraukumiem (arī Vācijā). ··· Opel: Kāds ir Opel Zafira 1,9l... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Opel astra bloķējas stūre (4)
noblokejas sturee ka atbloket un kapec noblokejas sture galvenais kapec braucot noblokejas sture nu bija viena riepa patuksa bet tapec jau nevar sture nobloketies
Stūre bloķejas, ja ir izslēgta aizdedze, vai bojāts aizdedzes atslēgas mehānisms. Jam....normālam vecim viegli sataisāms kņibuks...
Un i nemeeģini ar tàdu braukt...tas var ļoti dārgi maksāt.!!!!!
minēšu! kreisā riepa? Lej bākā ,,Nestes,,benzinu,motors pie maziem apgriezieniem neslēgsies ārā,un stūre nebloķēsies,tā tieši bija man,šādos gadījums ir vainīgs benzīna kvalitate,,,braucot pie maziem nedzirdi un nejuti,ka parstāj motrs darboties,rezultāta nedarbojas stūres pastiprinātājs.Iegrābos ar ,,Irsu,,ielieto benzīnu,tad ar,,Statoil,,tad ar ,,Lukoil,, benzīniem,kamer ieteica viena persona,lej no ,,nestes,,un broblēmas atrisinajās. ··· Opel: Opel astra bloķējas stūre lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Paaugstinātas atgāzes Opel Astra 2005 (13)
Opel Astra 2005, 1.7 cdti, 74 kW paaugstinātas atgāzes. Vai kāds zina kā risināt šo problēmu un kur varētu slēpties vaina?
vājais punkts ir egr vārsts paliek vaļā un gāzējot turbīnas spiediens ieplūdē nav pietiekams līdz ar ko degmaisījums nepareizs. otrā vietā pati turbīna, tad nāk forsas, protams ja cilvēciņš vnk lēnām braukā un mazus gabalus var pietikt ar izgāzēšanu un kerheru, bet tas tik atliek remontus, egr aug tālāk ciet, vēl ko iesaku obratkas vārstu uz sūkņa pārbaudīt lai nesanāk tā ka mašīna ēd degvielu no obratkas apejot filtru tad arī sūknim pienāks beigas, reikas vārstam un forsām:P)))) secinājums, pieraksties pie uzticama meistara kurš regulāri reizi pusgadā aplūko visas vājās vietas un maina eļļas filtrus un utt tad opelim arī 400 000 km ir reāli Viskautkas tur var but. Sprauslas. Turbīne. Kvepu filtrs utt Kā jau te teica iesākumam var izmazgāt izpūtēju. To dara tā. Nobrauc kādā slīpumā. Ar pakaļējiem riteņiem vēl var uzbraukt uz kādiem ķieģeļiem, lai augstāk. Iedarbina motoru tukšgaitā. Izpūtējā dārza šļūteni. Gaida kamēr bundulis piepildās un sāk līt pa trubu ārā, tad šļūteni ārā un gāzē, kā tehniskajā uz maksimumu kādas 5 sek. Tā kādas 4-8 reizes, kamēr ūdens, kas tiek splauts ārā, vairs nav TIK melns. Vēl var izņemt gaisa filtru vispār ārā, kad brauc uz tehnisko. Tikai jāpaklausās, citiem dīzeļiem uzreiz ir baigi dobjā skaņa bez filtra, tad tehniskajā uzreiz sapratīs, ka filtra nav. Nākamais solis, jau ir izmazgāt sūkni un sprauslas ar Wynn´s Diesel System Purge. Tā ir tāda h-ņa kuru nekādā gadījumā nelej klāt bākā, bet kuru ar trubelēm pievieno pie sūkņa un ar to suslu darbina motoru tukšgaitā laikam 20min. Ja šitie nelīdz, tad var štukot par diagnostikām un remontiem. Ak jā, dīzelim nemēra kautkādas mistiskas atgāzes, bet gan kvēpu daudzumu izplūdes gāzēs, tā būs pareizāk. Izgāzē, pēc tam izmazgā izpūtēju ar Karcher, piemēram, un tad brauc uz tehnisko. :) Parasti problēma slēpjas izpūtēja bundulī ;) ··· Opel: Paaugstinātas atgāzes Opel... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu