Peugeot 308 Univers�ls 2011 - 2013
Peugeot 308 paaudzes
2021. - . gads Jauda no 110 līdz 181 ZS
Degvielas patēriņš no 1.3 līdz 1.4 l/100km
Cena 8200 līdz 14 900 Peugeot 308 Hečbeks
2017. - 2021. gads Jauda no 99 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 3.2 līdz 6.5 l/100km
Cena 6500 līdz 12 400 Peugeot 308 Universāls
2017. - 2021. gads Jauda no 99 līdz 225 ZS
Degvielas patēriņš no 3.2 līdz 5.9 l/100km
Cena 5700 līdz 11 500 Peugeot 308 Universāls
2014. - 2017. gads Jauda no 92 līdz 205 ZS
Degvielas patēriņš no 3.5 līdz 5.6 l/100km
Cena 5000 līdz 10 200 Peugeot 308 Hečbeks
2013. - 2017. gads Jauda no 82 līdz 270 ZS
Degvielas patēriņš no 3.2 līdz 6.5 l/100km
Cena 2600 līdz 5000 Peugeot 308 Universāls
2011. - 2013. gads Jauda no 92 līdz 163 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 7.2 l/100km
Cena 2400 līdz 7200 Peugeot 308 Hečbeks
2011. - 2013. gads Jauda no 92 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 7.7 l/100km
Cena 1900 līdz 3400 Peugeot 308 Universāls
2008. - 2011. gads Jauda no 95 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 8.2 l/100km
Cena 2200 līdz 3500 Peugeot 308 Hečbeks
2007. - 2011. gads Jauda no 90 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 7.9 l/100km
Peugeot 308 Univers�ls modifikācijas no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Peugeot 308 SW 1.4 VTi | 1.4 Benzīns | 98 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi | 1.6 Dīzelis | 112 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi | 1.6 Dīzelis | 112 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Peugeot 308 SW 1.6 VTi | 1.6 Benzīns | 120 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Peugeot 308 SW 1.6 VTi | 1.6 Benzīns | 120 ZS | Automātiskā PK (4 pārnesumi) |
Peugeot 308 2.0 HDI | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Peugeot 308 2.0 HDI | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Peugeot 308 1.6 THP | 1.6 Benzīns | 156 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Peugeot 308 1.6 HDI | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Šī Peugeot 308 paaudze tika ražota no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Mums ir informācija par 9 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Peugeot 308 pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.4 līdz 1.6 litriem un jaudu no 98 līdz 156 zirgspēkiem un četri dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 92 līdz 163 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (6 versijas), gan automātisko (3 versijas) pārnesumu kārbu.
Peugeot 308 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.3 līdz 7.2 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.3 līdz 6.7 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.5 sekundēs ieskrienas Peugeot 308 1.6 THP versija, savukārt visgausākais ir Peugeot 308 1.6 HDI, kurš šo ātrumu sasniedz 13.6 sekundēs.
Peugeot 308 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 2600 EUR līdz 5000 EUR.
Vairāk informācijas par Peugeot 308 Univers�lsGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2012 | 2600 | 3800 | 5000 |
2011 | 3200 | 3600 | 3800 |
Peugeot 308 kvalitāte
(ražošanas gads no 2011 līdz 2013)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Peugeot 308 ražots 2013. gadā | |||
2022 | 9 gadi | 19.4% / 17.81% | 66. no 103 |
2021 | 8 gadi | 17.2% / 14.73% | 86. no 122 |
2020 | 7 gadi | 18.3% / 16.66% | 83. no 125 |
Peugeot 308 ražots 2012. gadā | |||
2022 | 10 gadi | 19.4% / 17.81% | 66. no 103 |
2021 | 9 gadi | 23.2% / 19.96% | 83. no 112 |
2020 | 8 gadi | 18.3% / 16.66% | 83. no 125 |
Peugeot 308 ražots 2011. gadā | |||
2022 | 11 gadi | 26.4% / 23.44% | 70. no 90 |
2021 | 10 gadi | 23.2% / 19.96% | 83. no 112 |
2020 | 9 gadi | 26.7% / 23.05% | 78. no 108 |
Peugeot 308 Univers�ls 2011 - 2013 fotogrāfijas
Atsauksmes par Peugeot 308
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 150`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 870 EUR (ap 290 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
308 2012. 1.6 HDI pārnesumu kārba robots. Kad iegādājos auto, bija 156000 km nobraukums, pats nobraucu apm. tik pat. Tehniski auto, man ļoti patika. Eļļu es godavārds ne reizi neuzlēju, jo nevajadzēja, sprauslas nebija jāmaina, jo nebija problēmas. Varbūt tas tāpēc, ka ar auto braucu katru dienu vismaz 100km. Eļļu mainīju ik pa 15 t.km., lēju iekšā tikai Motul. Kvēlsveces arī nebija jāmaina, jo silts vai -25, leca kā pulkstenis. Mainīju vienreiz radiatoru pie 290000km, sāka tecēt, izmaksāja 120 euro, pie 240000km mazgāju kvēpu filtru 240euro, negriezu ārā, auto nedūmoja vispār, skatē atgāzes no 0.01 līdz 0,04, tas par visiem gadiem ņemts. Protams bremzes mainīju, vienreiz diskus, trīsreiz klučus, divreiz šarnīrus un vienreiz stabilizatora atsaiti. Aizmugurējos amortizatorus arī mainīju, to izdarīju pats, jo ļoti vienkārši. Tas arī viss ko esmu remontējis. Četras apskates Latvijā, visas pa nullēm. Kārba bija robots, vienīgais kas nepatika, kā pārslēdzās no pirmā uz otrā pārnesuma, likās ka pa daudz apgriezieni kamēr pārslēdzas, bet pēc tam slēdzās ļoti labi. Neteiktu, ka auto bija skaļš, pietiekami kluss. Gaita apmierināja ļoti labi. Patika, bagāžnieks šādam auto, jo no grīdas līdz griestiem diezgan augsts. Mani secinājumi, ļoti labs, ekonomisks auto. Tagad iekāpu Peugeot 508 sw, 2.0 dizelī 15 gada. Pagaidām viss ir ļoti labi, kādu laiku jāpabrauc, tad varēšu ko pastāstīt.
Īsti negatīvu neko nevaru pateikt, auto nekad nepievīla, bija tiešām uzticams.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 920 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Laba vadāmība, aprīkojums.
Pārāk liels eļļas patēriņš, apmēram 1 litrs uz 2000 km.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 15`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 160 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ikdienai normāls auto un, ja nebūtu minēto mīnusu tad vispār būtu super.
Cieta piekare, skaņas izolācija varētu būt labāka, derētu sestais ātrums
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 145`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 171 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lēts ekspluatācijā, uzticams. Piekare vienkāršas konstrukcijas, ja ir nedaudz sajēgas par auto uzbūvi, visus piekares remontus iespējams veikt mājas apstākļos (kā es to darīju). Nerūsē.
Pagaidām negatīva nav.