BMW X3
BMW X3 tehniskie dati
2021. - . gads Jauda no 184 līdz 360 ZS
Cena 17 500 līdz 38 000 BMW X3
2017. - 2021. gads Jauda no 184 līdz 382 ZS
Degvielas patēriņš no 5.4 līdz 10.2 l/100km
Cena 13 000 līdz 38 900 BMW X3 F25
2014. - 2017. gads Jauda no 150 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 8.3 l/100km
Cena 7200 līdz 16 700 BMW X3 F25
2010. - 2014. gads Jauda no 143 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 9 l/100km
Cena 4200 līdz 8700 BMW X3 E83
2006. - 2010. gads Jauda no 143 līdz 286 ZS
Degvielas patēriņš no 6.2 līdz 10 l/100km
Cena 3300 līdz 6500 BMW X3 E83
2004. - 2006. gads Jauda no 150 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 12 l/100km
BMW X3 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
BMW X3 ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 4.3% / 4.74% | 56. no 121 |
BMW X3 ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 4.3% / 4.74% | 56. no 121 |
2021 | 3 gadi | 6.0% / 5.57% | 77. no 129 |
BMW X3 ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 9.0% / 8.14% | 76. no 120 |
2021 | 4 gadi | 6.0% / 5.57% | 77. no 129 |
2020 | 3 gadi | 5.1% / 5.99% | 43. no 129 |
BMW X3 ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 9.0% / 8.14% | 76. no 120 |
2021 | 5 gadi | 8.4% / 9.29% | 54. no 129 |
2020 | 4 gadi | 5.1% / 5.99% | 43. no 129 |
Atsauksmes par BMW X3
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 41`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.4 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 3`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.5 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 340 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stabili stāv uz ceļa un ļoti ātrs
Pagaidām nav
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 13`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 800 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
3.0D 150kw jaudas netrūkst.
Brauc dinamiski.
Ietilpīgs
Pieejamas daudz labas ekstras
Motors labs un nobrauks daudz.
Ērti sēdekļi
Ļoti cieta piekare.
Dārgi un daudz remonti
Ēd daudz degvielu
Lēts salons (viss krakšķ un grab)
Salonā daudz kas grab
Lukturi jāpulē gandrīz uz katru TA
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 7`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1250 EUR (ap 1250 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 15`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
1-Ērts
2-vienkāršs.
3-Populārs un neuzkrītošs premium klases braucamais pilsētā un laukos.
4-Nav jādomā par nenotīrītiem ceļiem, ledainu brauktuvi vai purvainu ceļa malu.
5-Salīdzinoši labi apkopjams mājas garāžas apstākļos.
6-Kolosāla vadāmība gan uz grunts, gan asfalta brauktuves - jo pilnais X-drive nodrošina to visos ātrumu diapazonos (gan līdz 90km/h, gan pēc 150 km/h).
7- Brīnumjauki "murrā" 6-cil R-indas motors, kuram ši 2-tonnu smagā spēkrata vilkšana tāds nieks vien ir.
8-Savienojumā ar automātisko pārnesumu kārbu ir NEPĀRSPĒJAMS braukšanai pilsētas apstākļos--seviški sastrēgumos un satiksmes "probkās" jūties kā mājās (kas Latvijā ir kā ikdiena ).
9- ULTRA elastīga piekare (nevis cieta), kas pa LV ceļiem (kas sastāv no PAMPAKIEM - bedrēm-un ABRĀM) nodrošina labu saķeri ar balsta virsmu.
10-Salīdzinājums jau ar pneimo piekares komfortu nav iespējams, taču katrs X3 piekares stienis ir čuguna ar iespējam nomainīt jebkuru šarnīru par nieka izmaksām.
11-Nav iecienīts zagļiem (jo nav izskatīgs kā X5)
12-Precīzāka stūre un augstāka dinamika kā X5 (jo pie vienādas motoru jaudas, masas atškirās)
13-Cinkota virsbūve (pat krāsojuma bojājums neveido korozijas vietu)
14-Var uzlikt biezo (4 mm tērauda ) "pannu" gan motoram, gan kārbai (uz kuras Var griezties)))
1-Nav izdevušās piekares atsperes -tām lūzt gali . Vispirms salūzt aizmugures spirālatsperes, tad seko priekšējās.
2- Braucot dubļainos un lietus apstākļos no priekšējo ratu arkām rauj virsū visu uz LV ceļiem esošo ŽĻURGU, tādēļ līdz pat spoguļu virsmas līnijai virsbūve ir nolieta kā ar putru.
3-Nevar priekša uzstādīt DUGU (zaķu sitamo), jo tad skats nekāds
4-Aizmugures stikls mūžam pārklājies ar visu, kas tiek uzrauts no ceļa virsmas (lai gan tas savā veidā ir kā pluss-jo nevajag pakaļas "ŠTORKU" - tam cauri neredz po ļubomu)))
5-Aizmugures ratiem nav "BRIZGAVIKU", tādēl visi mēsli no rata lido pāri buferim