BMW X3 2021 -
BMW X3 paaudzes
2021. - . gads Jauda no 184 līdz 360 ZS
Cena 17 500 līdz 38 000 BMW X3
2017. - 2021. gads Jauda no 184 līdz 382 ZS
Degvielas patēriņš no 5.4 līdz 10.2 l/100km
Cena 13 000 līdz 38 900 BMW X3 F25
2014. - 2017. gads Jauda no 150 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 8.3 l/100km
Cena 7200 līdz 16 700 BMW X3 F25
2010. - 2014. gads Jauda no 143 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 9 l/100km
Cena 4200 līdz 8700 BMW X3 E83
2006. - 2010. gads Jauda no 143 līdz 286 ZS
Degvielas patēriņš no 6.2 līdz 10 l/100km
Cena 3300 līdz 6500 BMW X3 E83
2004. - 2006. gads Jauda no 150 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 12 l/100km
BMW X3 modifikācijas no 2021.gada janvāra
Modifikācija | Dzinējs | Jauda |
---|---|---|
BMW X3 M40i | 3.0 Benzīns | 360 ZS |
BMW X3 M40d | 3.0 Dīzelis | 340 ZS |
BMW X3 30i | 2.0 Benzīns | 245 ZS |
BMW X3 30e | 2.0 Hibrīds | 184 ZS |
BMW X3 30d | 3.0 Dīzelis | 286 ZS |
BMW X3 20i | 2.0 Benzīns | 184 ZS |
BMW X3 20d | 2.0 Dīzelis | 190 ZS |
Šī BMW X3 paaudze tiek ražota kopš 2021.gada janvāra. Mums ir informācija par 7 šīs paaudzes modifikācijām. Auto ir pieejams tikai ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu.
Šim BMW X3 pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 3.0 litriem un jaudu no 184 līdz 360 zirgspēkiem un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 3.0 litriem un jaudu no 190 līdz 340 zirgspēkiem.
Auto var iegādāties tikai ar automātisko pārnesumu kārbu.
Visātrāk līdz 100 km/h - 4.9 sekundēs ieskrienas BMW X3 M40i versija, savukārt visgausākais ir BMW X3 20i, kurš šo ātrumu sasniedz 8.4 sekundēs.
BMW X3 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 39000 EUR līdz 59800 EUR.
Vairāk informācijas par BMW X3Gads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2023 | 51 300 | 54 400 | 59 800 |
2022 | 43 900 | 51 000 | 58 900 |
2021 | 39 000 | 41 200 | 42 200 |
BMW X3 2021 - fotogrāfijas
Atsauksmes par BMW X3
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma BMW X3.
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 41`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.4 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 3`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.5 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 340 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stabili stāv uz ceļa un ļoti ātrs
Pagaidām nav
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 13`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 800 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
3.0D 150kw jaudas netrūkst.
Brauc dinamiski.
Ietilpīgs
Pieejamas daudz labas ekstras
Motors labs un nobrauks daudz.
Ērti sēdekļi
Ļoti cieta piekare.
Dārgi un daudz remonti
Ēd daudz degvielu
Lēts salons (viss krakšķ un grab)
Salonā daudz kas grab
Lukturi jāpulē gandrīz uz katru TA
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 7`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1250 EUR (ap 1250 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 15`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
1-Ērts
2-vienkāršs.
3-Populārs un neuzkrītošs premium klases braucamais pilsētā un laukos.
4-Nav jādomā par nenotīrītiem ceļiem, ledainu brauktuvi vai purvainu ceļa malu.
5-Salīdzinoši labi apkopjams mājas garāžas apstākļos.
6-Kolosāla vadāmība gan uz grunts, gan asfalta brauktuves - jo pilnais X-drive nodrošina to visos ātrumu diapazonos (gan līdz 90km/h, gan pēc 150 km/h).
7- Brīnumjauki "murrā" 6-cil R-indas motors, kuram ši 2-tonnu smagā spēkrata vilkšana tāds nieks vien ir.
8-Savienojumā ar automātisko pārnesumu kārbu ir NEPĀRSPĒJAMS braukšanai pilsētas apstākļos--seviški sastrēgumos un satiksmes "probkās" jūties kā mājās (kas Latvijā ir kā ikdiena ).
9- ULTRA elastīga piekare (nevis cieta), kas pa LV ceļiem (kas sastāv no PAMPAKIEM - bedrēm-un ABRĀM) nodrošina labu saķeri ar balsta virsmu.
10-Salīdzinājums jau ar pneimo piekares komfortu nav iespējams, taču katrs X3 piekares stienis ir čuguna ar iespējam nomainīt jebkuru šarnīru par nieka izmaksām.
11-Nav iecienīts zagļiem (jo nav izskatīgs kā X5)
12-Precīzāka stūre un augstāka dinamika kā X5 (jo pie vienādas motoru jaudas, masas atškirās)
13-Cinkota virsbūve (pat krāsojuma bojājums neveido korozijas vietu)
14-Var uzlikt biezo (4 mm tērauda ) "pannu" gan motoram, gan kārbai (uz kuras Var griezties)))
1-Nav izdevušās piekares atsperes -tām lūzt gali . Vispirms salūzt aizmugures spirālatsperes, tad seko priekšējās.
2- Braucot dubļainos un lietus apstākļos no priekšējo ratu arkām rauj virsū visu uz LV ceļiem esošo ŽĻURGU, tādēļ līdz pat spoguļu virsmas līnijai virsbūve ir nolieta kā ar putru.
3-Nevar priekša uzstādīt DUGU (zaķu sitamo), jo tad skats nekāds
4-Aizmugures stikls mūžam pārklājies ar visu, kas tiek uzrauts no ceļa virsmas (lai gan tas savā veidā ir kā pluss-jo nevajag pakaļas "ŠTORKU" - tam cauri neredz po ļubomu)))
5-Aizmugures ratiem nav "BRIZGAVIKU", tādēl visi mēsli no rata lido pāri buferim
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Komfortabls, samērā prestižs, ideāls izmērs, labi turas uz ceļa, neprasa biežus remontus,stabila gaita.
Samērā dārgas rezerves daļas, degvielas patēriņš ārpus pilsētas būtiski neatšķiras no pilsētas režīma.
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 180 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti viegli vadāms, drošs
Vienīgais mīnuss- pacieta ritošā