Peugeot 308
Peugeot 308 tehniskie dati
2021. - . gads Jauda no 110 līdz 181 ZS
Degvielas patēriņš no 1.3 līdz 1.4 l/100km
Cena 6700 līdz 14 900 Peugeot 308 Hečbeks
2017. - 2021. gads Jauda no 99 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 3.2 līdz 6.5 l/100km
Cena 6000 līdz 11 500 Peugeot 308 Universāls
2017. - 2021. gads Jauda no 99 līdz 225 ZS
Degvielas patēriņš no 3.2 līdz 5.9 l/100km
Cena 5000 līdz 8000 Peugeot 308 Universāls
2014. - 2017. gads Jauda no 92 līdz 205 ZS
Degvielas patēriņš no 3.5 līdz 5.6 l/100km
Cena 4900 līdz 12 000 Peugeot 308 Hečbeks
2013. - 2017. gads Jauda no 82 līdz 270 ZS
Degvielas patēriņš no 3.2 līdz 6.5 l/100km
Cena 3000 līdz 4000 Peugeot 308 Universāls
2011. - 2013. gads Jauda no 92 līdz 163 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 7.2 l/100km
Cena 3000 līdz 7200 Peugeot 308 Hečbeks
2011. - 2013. gads Jauda no 92 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 7.7 l/100km
Cena 900 līdz 4000 Peugeot 308 Universāls
2008. - 2011. gads Jauda no 95 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 8.2 l/100km
Cena 1100 līdz 4000 Peugeot 308 Hečbeks
2007. - 2011. gads Jauda no 90 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 7.9 l/100km
Peugeot 308 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Peugeot 308 ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 5.5% / 4.74% | 83. no 121 |
Peugeot 308 ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 5.5% / 4.74% | 83. no 121 |
2021 | 3 gadi | 6.1% / 5.57% | 84. no 129 |
Peugeot 308 ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 9.0% / 8.14% | 79. no 120 |
2021 | 4 gadi | 6.1% / 5.57% | 84. no 129 |
2020 | 3 gadi | 6.6% / 5.99% | 91. no 129 |
Peugeot 308 ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 9.0% / 8.14% | 79. no 120 |
2021 | 5 gadi | 9.4% / 9.29% | 77. no 129 |
2020 | 4 gadi | 6.6% / 5.99% | 91. no 129 |
Atsauksmes par Peugeot 308
Iegādes gads: | 2023 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 3`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2008 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 175`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 450 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 38`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.2 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Vadība, komforts, dinamika.
Otrās rindas komforts gariem pasažieriem.
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 5`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.8 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts, ietilpīgs, ekonomisks, kamēr strādā.
Šī gada auto vajag ne tikai AdBlue pildīt, bet speciālu piedevu, kuru jāuzpilda pie dīlera. Piedeva maksā 100€/l, bet ar to vismaz var nobraukt ap 100 000 km. Bet tā ir vēl viena lieta, kas var nobrukt. Pērkot auto, salonā neviens neminēja par to.
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 150`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 870 EUR (ap 290 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
308 2012. 1.6 HDI pārnesumu kārba robots. Kad iegādājos auto, bija 156000 km nobraukums, pats nobraucu apm. tik pat. Tehniski auto, man ļoti patika. Eļļu es godavārds ne reizi neuzlēju, jo nevajadzēja, sprauslas nebija jāmaina, jo nebija problēmas. Varbūt tas tāpēc, ka ar auto braucu katru dienu vismaz 100km. Eļļu mainīju ik pa 15 t.km., lēju iekšā tikai Motul. Kvēlsveces arī nebija jāmaina, jo silts vai -25, leca kā pulkstenis. Mainīju vienreiz radiatoru pie 290000km, sāka tecēt, izmaksāja 120 euro, pie 240000km mazgāju kvēpu filtru 240euro, negriezu ārā, auto nedūmoja vispār, skatē atgāzes no 0.01 līdz 0,04, tas par visiem gadiem ņemts. Protams bremzes mainīju, vienreiz diskus, trīsreiz klučus, divreiz šarnīrus un vienreiz stabilizatora atsaiti. Aizmugurējos amortizatorus arī mainīju, to izdarīju pats, jo ļoti vienkārši. Tas arī viss ko esmu remontējis. Četras apskates Latvijā, visas pa nullēm. Kārba bija robots, vienīgais kas nepatika, kā pārslēdzās no pirmā uz otrā pārnesuma, likās ka pa daudz apgriezieni kamēr pārslēdzas, bet pēc tam slēdzās ļoti labi. Neteiktu, ka auto bija skaļš, pietiekami kluss. Gaita apmierināja ļoti labi. Patika, bagāžnieks šādam auto, jo no grīdas līdz griestiem diezgan augsts. Mani secinājumi, ļoti labs, ekonomisks auto. Tagad iekāpu Peugeot 508 sw, 2.0 dizelī 15 gada. Pagaidām viss ir ļoti labi, kādu laiku jāpabrauc, tad varēšu ko pastāstīt.
Īsti negatīvu neko nevaru pateikt, auto nekad nepievīla, bija tiešām uzticams.