Peugeot 308 He�beks 2021 -
Peugeot 308 paaudzes
2021. - . gads Jauda no 110 līdz 181 ZS
Degvielas patēriņš no 1.3 līdz 1.4 l/100km
Cena 8200 līdz 14 900 Peugeot 308 Hečbeks
2017. - 2021. gads Jauda no 99 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 3.2 līdz 6.5 l/100km
Cena 6500 līdz 12 400 Peugeot 308 Universāls
2017. - 2021. gads Jauda no 99 līdz 225 ZS
Degvielas patēriņš no 3.2 līdz 5.9 l/100km
Cena 5700 līdz 11 500 Peugeot 308 Universāls
2014. - 2017. gads Jauda no 92 līdz 205 ZS
Degvielas patēriņš no 3.5 līdz 5.6 l/100km
Cena 5000 līdz 10 200 Peugeot 308 Hečbeks
2013. - 2017. gads Jauda no 82 līdz 270 ZS
Degvielas patēriņš no 3.2 līdz 6.5 l/100km
Cena 2600 līdz 5000 Peugeot 308 Universāls
2011. - 2013. gads Jauda no 92 līdz 163 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 7.2 l/100km
Cena 2400 līdz 7200 Peugeot 308 Hečbeks
2011. - 2013. gads Jauda no 92 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 7.7 l/100km
Cena 1900 līdz 3400 Peugeot 308 Universāls
2008. - 2011. gads Jauda no 95 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 8.2 l/100km
Cena 2200 līdz 3500 Peugeot 308 Hečbeks
2007. - 2011. gads Jauda no 90 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 7.9 l/100km
Peugeot 308 He�beks modifikācijas no 2021.gada janvāra
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Peugeot 308 1.6 Hybrid | 1.6 Hibrīds | 181 ZS | Automātiskā PK (8 pārnesumi) |
Peugeot 308 1.6 Hybrid | 1.6 Hibrīds | 150 ZS | Automātiskā PK (8 pārnesumi) |
Peugeot 308 1.5 BlueHDi | 1.5 Dīzelis | 130 ZS | Automātiskā PK (8 pārnesumi) |
Peugeot 308 1.5 BlueHDi | 1.5 Dīzelis | 130 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Peugeot 308 1.2 PureTech | 1.2 Benzīns | 130 ZS | Automātiskā PK (8 pārnesumi) |
Peugeot 308 1.2 PureTech | 1.2 Benzīns | 130 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Peugeot 308 1.2 PureTech | 1.2 Benzīns | 110 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Šī Peugeot 308 paaudze tiek ražota kopš 2021.gada janvāra. Mums ir informācija par 7 šīs paaudzes modifikācijām. Auto ir pieejams tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Peugeot 308 pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu 1.2 litri un jaudu no 110 līdz 130 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 1.5 litri un jaudu 130 ZS.
Auto var iegādāties gan ar automātisko (4 versijas), gan manuālo (3 versijas) pārnesumu kārbu.
Peugeot 308 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir no 1.3 līdz 1.4 litriem uz 100km.
Peugeot 308 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 22000 EUR līdz 30000 EUR.
Vairāk informācijas par Peugeot 308 He�beksGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2023 | 24 500 | 27 200 | 30 000 |
2022 | 22 000 | 24 500 | 26 900 |
Peugeot 308 He�beks 2021 - fotogrāfijas
Atsauksmes par Peugeot 308
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Peugeot 308.
Iegādes gads: | 2023 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 3`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2008 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 175`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 450 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 38`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.2 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Vadība, komforts, dinamika.
Otrās rindas komforts gariem pasažieriem.
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 5`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.8 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts, ietilpīgs, ekonomisks, kamēr strādā.
Šī gada auto vajag ne tikai AdBlue pildīt, bet speciālu piedevu, kuru jāuzpilda pie dīlera. Piedeva maksā 100€/l, bet ar to vismaz var nobraukt ap 100 000 km. Bet tā ir vēl viena lieta, kas var nobrukt. Pērkot auto, salonā neviens neminēja par to.
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 150`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 870 EUR (ap 290 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
308 2012. 1.6 HDI pārnesumu kārba robots. Kad iegādājos auto, bija 156000 km nobraukums, pats nobraucu apm. tik pat. Tehniski auto, man ļoti patika. Eļļu es godavārds ne reizi neuzlēju, jo nevajadzēja, sprauslas nebija jāmaina, jo nebija problēmas. Varbūt tas tāpēc, ka ar auto braucu katru dienu vismaz 100km. Eļļu mainīju ik pa 15 t.km., lēju iekšā tikai Motul. Kvēlsveces arī nebija jāmaina, jo silts vai -25, leca kā pulkstenis. Mainīju vienreiz radiatoru pie 290000km, sāka tecēt, izmaksāja 120 euro, pie 240000km mazgāju kvēpu filtru 240euro, negriezu ārā, auto nedūmoja vispār, skatē atgāzes no 0.01 līdz 0,04, tas par visiem gadiem ņemts. Protams bremzes mainīju, vienreiz diskus, trīsreiz klučus, divreiz šarnīrus un vienreiz stabilizatora atsaiti. Aizmugurējos amortizatorus arī mainīju, to izdarīju pats, jo ļoti vienkārši. Tas arī viss ko esmu remontējis. Četras apskates Latvijā, visas pa nullēm. Kārba bija robots, vienīgais kas nepatika, kā pārslēdzās no pirmā uz otrā pārnesuma, likās ka pa daudz apgriezieni kamēr pārslēdzas, bet pēc tam slēdzās ļoti labi. Neteiktu, ka auto bija skaļš, pietiekami kluss. Gaita apmierināja ļoti labi. Patika, bagāžnieks šādam auto, jo no grīdas līdz griestiem diezgan augsts. Mani secinājumi, ļoti labs, ekonomisks auto. Tagad iekāpu Peugeot 508 sw, 2.0 dizelī 15 gada. Pagaidām viss ir ļoti labi, kādu laiku jāpabrauc, tad varēšu ko pastāstīt.
Īsti negatīvu neko nevaru pateikt, auto nekad nepievīla, bija tiešām uzticams.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 920 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Laba vadāmība, aprīkojums.
Pārāk liels eļļas patēriņš, apmēram 1 litrs uz 2000 km.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 15`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 160 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ikdienai normāls auto un, ja nebūtu minēto mīnusu tad vispār būtu super.
Cieta piekare, skaņas izolācija varētu būt labāka, derētu sestais ātrums
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 145`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 171 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lēts ekspluatācijā, uzticams. Piekare vienkāršas konstrukcijas, ja ir nedaudz sajēgas par auto uzbūvi, visus piekares remontus iespējams veikt mājas apstākļos (kā es to darīju). Nerūsē.
Pagaidām negatīva nav.
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 18`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.6 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts un ātrs auto. Teicama braukšanas stabilitāte uz dažādiem ceļa segumiem.
1. Dīlera solītie kombinētie 4.5 L / 100km šim modelim ir klaji meli. Braucot ar vieglu kāju, vidēji 6.4 apm var iebraukt. Uz trases nedaudz zem 5 litri, pie nosacījuma, ka ceļš līdzens, bez izteiktiem kāpumiem un pretvēju, pie 90 km/st kruīzā. Tiklīdz ātrāk, piecos litros neiebraukt.
2. Automātiskā kārba šim modelim konkrēti tracina. Pie straujāka manevra taisa neiedomājamu ´bedri´, kuras rezultātā bieži manevrs ir jāatceļ, jo situācija beigusies. Īpaši tas attiecas uz pilsētas režīmu.
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 3.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 180 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Mazs degv. patēriņš, nav remontu
Nav
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 25`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
ideala masina
neko