Seat Alhambra
Seat Alhambra tehniskie dati
2015. - . gads Jauda no 150 līdz 220 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 7.3 l/100km
Cena 5000 līdz 21 000 Seat Alhambra
2010. - 2015. gads Jauda no 115 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 8.4 l/100km
Cena 700 līdz 5000 Seat Alhambra
2000. - 2010. gads Jauda no 115 līdz 204 ZS
Degvielas patēriņš no 6.2 līdz 11.9 l/100km
Cena 500 līdz 4700 Seat Alhambra
1996. - 2000. gads Jauda no 90 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 11.5 l/100km
Seat Alhambra kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Seat Alhambra ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 6.5% / 4.74% | 106. no 121 |
Seat Alhambra ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 6.5% / 4.74% | 106. no 121 |
2021 | 3 gadi | 7.2% / 5.57% | 106. no 129 |
Seat Alhambra ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 15.9% / 8.14% | 117. no 120 |
2021 | 4 gadi | 7.2% / 5.57% | 106. no 129 |
2020 | 3 gadi | 10.2% / 5.99% | 120. no 129 |
Seat Alhambra ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 15.9% / 8.14% | 117. no 120 |
2021 | 5 gadi | 18.4% / 9.29% | 125. no 129 |
2020 | 4 gadi | 10.2% / 5.99% | 120. no 129 |
Atsauksmes par Seat Alhambra
Iegādes gads: | 2024 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 1`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.1 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri |
---|---|---|---|
Kopējā remontos iztērētā summa: | 550 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts auto, liels salons, viegli izņemami sēdekļi, kas pārveido minivenu par nelielu kravas busiņu.
Slimība šim auto ir kondicioniera alumīnija trubiņas. Otrs - salons slikti silst. Šim auto ir papildus autonomā apsilde (uz kuru nevar paļauties, jo ieslēdzas kad pašai ienāk prātā un ik pa laikam šausmīgus dūmus iesit salonā) Ja ārā ir vairāk par -10 grādiem un autonomka neieslēdzas, tad temperatūra motorā augstāk par 60 grādiem neuzceļas, līdz ar to salons nav īpaši silts
Daudziem paziņām ir Šarāns, viņiem ir tieši tādas problēmas.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 65`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.9 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 400 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
ietilpīgs
rusē virsbūve
Iegādes gads: | 2011 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 320 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti ietilpīgs un uzticams ģimenes auto
Nav vēlams kaut kur iestigt ļoti grūti tikt ara paša spēkiem
Iegādes gads: | 2010 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 300`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1655 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Uzticams ja pareizi lieto un izmanto tieši tam paredzētās detaļas un šķidrumus, mazs degvielas patēriņš, ļoti ietilpīgs, ļoti ērts, praktisks, ja jāremontē tad detaļas vienmēr ir uz vietas jo ir tieša kopija vw sharan, priekš sava mazā dzinēja 1.9 tdi PD salīdzinoši labi iet.
Ļoti dārgi dzinēja remonti ja iepriekšējais īpašnieks nesaprot kādas eļļas jālej. kondicionieri sataisīt ir murgs kā tiek sataisīts tad pēc neilga laika atkal izbeidzas.
Seat Alhambra - jautājumi, diskusijas
Iegādājos SEAT ALHAMBRA 1,9 tdi pd 2003. gads. Kādu motoreļļu būtu ieteicams liet, jo mani sabiedēja, ka PD motoriem jālej obligāti konkrēta eļļa. Paldies!
Kas paredzēta dīzeldīzelim Jebkura eļļa nederēs!!! Ir jālej sintētiskā eļļa ar marķējumu VAG OEM SPECIFIC. Optimālākā eļļas versija Tavam VAG PD dzinējam būs ar šo kodu: 504.00-507.00 5w30, vēlams labu ražotāju (Motul, Total, Castrol, Mobil). Šeit tomēr nederēs pussintētika . Autodata skaidri norāda sintētiku 5w30 bet var arī izmantot 5w40 . Daudzi eļļu ražotāji šodien vairs lieliem burtiem nenorāda kam paredzēta , dīzelim vai vai benzīnam. Jālasa sīko druku vai eļļa atbilst standartam VW 502 00
VW 505 00
VW 505 01 ellu par labu ieliet nevar , taatad, sinteetiku, jo lejot parasto ietaupiisi maz , ja saliidzina ar automassinas izdevumiem, kaa taadiem.
Esmu leejis zzigulim full synthetic, tiko taas paraadiijaas. Efekts bija jutams, jo naacaas karburaatora apgriezienus briivgaitaa paarreguleet uzreiz , tie klluva lielaaki, jo motoram bija daudz vieglaak straadaat.Un peec pamatiiga nobraukuma, motors iekssa bija idelaa kaartiibaa, lloti tiirs, minimaali nodilumi utt.
Konkreeti diizelim tam, jaaskataas ellas grupa SJ-4 , vai vismaz SI-4 , tad viskozitaate, ko iesaka razzotaajs konkretam gadalaikam. Vasaraa vareetu 5w40 , ziemaa 5w30 , vai pat 0w30, .. nu torgači un citi prātvēderi lies arī minerālo un otrabotku lai tikai ietaupītu. Cilvēki kas sajēdz pumpdūžnieka darbības principus teiks - tikai tam paredzēto sintētiku. Lēto vai dārgo galu atkarīgs no maciņa biezuma. Un vēl - LL apzīmējums mani nepiespiedīs bez eļļas maiņas braukt tūkstošus 30. ··· Seat Alhambra: Motoreļļa SEAT ALHAMBRA lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Atbilde - tur, kur uzlika tie, kas viņu uzstādīja !
Ļoti iespējams, ka tajā pašā kastē, kur pārējie, jo tur parasti mēdz būt 1-2 brīvas vietas ! Ja tas ir "sausais" sildītājs (deglis karsē gaisu), tad vai nu pie paša sildītāja salonā, vai pie kontroles paneļa/pogas.
Ja tas ir "slapjais" (deglis karsē dzesēšanas šķidrumu)sildītājs, tad pie vadības bloka motortelpā vai civili ielikts drošinātāju blokā, jo šī versija, parasti, nāk jau kā rūpnīcā uzstādīts aprīkojums. Kas par mashiinu? Nu maigi sakot nav ne jausmas, ja tas ir B klases vagis. Pats savu esmu aprikojis ar elektrisko dzesesanas skidruma uzsildisanas iekartu. Pats uzkonstrueju un drosinatajs ir tikai vada, ko ar patapinaju no PSRS auto radio vadiem. Un sistema prastaka par prastu. Ziema ja vaig aukstu dzineju uzsildit, iesprauzu vadu 220v rozete un 15minusu laika dzesesanas kamera jau ir 40-50 gradi. Skidrums plust caur bunduli ar sildelementu un to trenka apkart parsts apkures suknitis.
Pat pie -30 gradiem sistema darbojas uz godu. Dzinejs pieleca uz pusapgriezienu un prakstiski jau vareja darbinat gazes padevi.
Bet ja nem Jusu problemu, tad jau tika minets kur to meklet. Bet var jau but ka tas atrodas kautkur pie pasas iekartas ar.
Manam Scania, tas atrodas pie visiem drosinatajiem. var buut arii pie passas pecckas, taas korpusaa. ··· Seat Alhambra: Kur ir autonomas apkures ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »