Mitsubishi Carisma
Mitsubishi Carisma tehniskie dati
Mitsubishi Carisma kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Mitsubishi Carisma ražots 2005. gadā | |||
2010 | 5 gadi | 8.9% / 9.90% | 52. no 123 |
2009 | 4 gadi | 6.0% / 5.00% | 87. no 117 |
2008 | 3 gadi | 5.0% / 4.80% | 68. no 116 |
Mitsubishi Carisma ražots 2004. gadā | |||
2010 | 6 gadi | 8.9% / 9.90% | 52. no 123 |
2009 | 5 gadi | 8.7% / 9.30% | 51. no 109 |
2008 | 4 gadi | 5.0% / 4.80% | 68. no 116 |
Mitsubishi Carisma ražots 2003. gadā | |||
2010 | 7 gadi | 8.9% / 14.70% | 52. no 123 |
2009 | 6 gadi | 8.7% / 9.30% | 51. no 109 |
2008 | 5 gadi | 7.5% / 8.90% | 37. no 111 |
Mitsubishi Carisma ražots 2002. gadā | |||
2010 | 8 gadi | 8.9% / 14.70% | 52. no 123 |
2009 | 7 gadi | 11.5% / 14.00% | 29. no 94 |
2008 | 6 gadi | 7.5% / 8.90% | 37. no 111 |
Atsauksmes par Mitsubishi Carisma
Mitsubishi Carisma Hečbeks 1999.gads
Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 23 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 150 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
7/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Mitsubishi Carisma Hečbeks 1996.gads
Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 24 gadi) | Lietošanas ilgums: | 23`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 520 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti izturīga. Gandrīz kā džips, var izbraukt mežus mierīgi. Uzturēšanā lēts, nekad nav pievīlis, labs bīteris. Pa šo laiku ļoti iemīlēts un uzticīgs.
Paliels degvielas patēriņš
sieviete, 20 gadi
Mitsubishi Carisma Hečbeks 1997.gads
Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 23 gadi) | Lietošanas ilgums: | 12`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 84 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Nerūsē, nekad nav pievīlusi. Detaļas viegli pieejamas, pa pilsētu jauda pietiek. No visiem dubļiem un sniegiem veiksmīgi tikusi ārā.
Paliels patēriņš, apdzīšana sagādā grūtības. Grab plastmasa pa bedrēm braucot
sieviete, 19 gadi
Mitsubishi Carisma Hečbeks 1995.gads
Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2005 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 192`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 391 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Uzticams darba auto
vīrietis, 59 gadi
Mitsubishi Carisma Hečbeks 2001.gads
Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 80`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.7 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 310 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
5/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Priekš saviem izmēriem diezgan ekonomisks auto.
Novecojis modelis, salīdzinoši maz ekstru.
vīrietis, 29 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Mitsubishi Carisma, izvēlies kādu Mitsubishi Carisma paaudzi lapas augšā.
Mitsubishi Carisma - jautājumi, diskusijas
Otrajā pārnesumā tarkšķoša skaņa (5)
Mitsuibshi Carisma 1998.g benzīns. Šorīt nevarēja rezultātā šķiet aizlēju, auto nacas ievilkt. Ar otro ātrumu negribot pieleca, bet tagad braucot otrajā ātrumā ir pretīga tarkšķoša skaņa no motortelpas vadītāja puses. ...
Mitsuibshi Carisma 1998.g benzīns. Šorīt nevarēja rezultātā šķiet aizlēju, auto nacas ievilkt. Ar otro ātrumu negribot pieleca, bet tagad braucot otrajā ātrumā ir pretīga tarkšķoša skaņa no motortelpas vadītāja puses. ...
Vis ticamā sinhronizatora bojājums,otrā pārnesuma zobrats pilnībā nesavinojas ar sekundāro vārpstu.Vai nu nomirs sinhronizatora gredzens......sekas graujošas .Viennozīmīgi remonts.
kur problēma?? To neredzu..Nepatīk krakšķis?>>> jauc laukā ,atradīsi iemeslu..Negribi jaukt ,tad turpini braukt..
Ne šeit tā vieta ,kur dabūs 100% drošu virtuālo auto diagnostiku. Ja varētu saprast, ko tu šorīt nevarēji ????? Visticamākais ir kā raksta jenots. Sekas var arī nebūt jo sinhronizators ir no misiņa, bronzas sakausējums kurš nav ciets un zobrati ja salūzīs sinhronizators to samals bet troksnis būs slēdzot ātrumā. Jebkurā gadījumā kārba jāremontē jo samaltās sinhronizatora skaidas bendēs kopā pārējos sinhronizatorus un arī gan jau zobratus un asis. Viss ir sīkums, man ir Carisma 97g. dīzelis. Pirmais , otrais krakšj slēdzot, it sevišķi, pārejot no aukstākiem pārnesumiem. Tā es braucu jau 3 gadus, un ne tikai pa LV bet LT gan EE. Ja nervi tur , var braukt (neslēdzot ar spēku ātrumos). Šāda prob. ir vāja vieta mitsukiem, gan v40, gan renjukiem, kam ir šādas kārbas. ··· Mitsubishi Carisma: Otrajā pārnesumā ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Ne šeit tā vieta ,kur dabūs 100% drošu virtuālo auto diagnostiku. Ja varētu saprast, ko tu šorīt nevarēji ????? Visticamākais ir kā raksta jenots. Sekas var arī nebūt jo sinhronizators ir no misiņa, bronzas sakausējums kurš nav ciets un zobrati ja salūzīs sinhronizators to samals bet troksnis būs slēdzot ātrumā. Jebkurā gadījumā kārba jāremontē jo samaltās sinhronizatora skaidas bendēs kopā pārējos sinhronizatorus un arī gan jau zobratus un asis. Viss ir sīkums, man ir Carisma 97g. dīzelis. Pirmais , otrais krakšj slēdzot, it sevišķi, pārejot no aukstākiem pārnesumiem. Tā es braucu jau 3 gadus, un ne tikai pa LV bet LT gan EE. Ja nervi tur , var braukt (neslēdzot ar spēku ātrumos). Šāda prob. ir vāja vieta mitsukiem, gan v40, gan renjukiem, kam ir šādas kārbas. ··· Mitsubishi Carisma: Otrajā pārnesumā ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Skoda Oktavia vai Mitsubishi Carisma (14)
Luudzu paliidziet izveleeties un pakomenteejiet: Skodu Oktavia (2000g, 1,6l)vai Mitsubishi Carisma (1996, 1,8l). Kuru nemt?
Luudzu paliidziet izveleeties un pakomenteejiet: Skodu Oktavia (2000g, 1,6l)vai Mitsubishi Carisma (1996, 1,8l). Kuru nemt?
Bet Škoda - nekas "kruts", parasts, bet drošs un uzticams auto, ko saremontēt nebūs nekādu problēmu ! es iesaku nenjemt Mitsubishi....buus tik liekas galvas saapes,Octavia ir normaals autinjsh u8n kamforts cik zinaams ar ir labaaks nekaa taadai Carismai un kaa jau teica Dekamerons ar remontiem ar buus vieglaak...tas pats jau vw jau gandriiz ir Ne vienu ne otru... to shkodu peec paris gadiem tu nevienam neiesmeeresi...cena nokritiisies taa ka peec tam par to naudu nopirksi 2 golfu... ar Mitsubiisi... piekriitu Dekameronam... cenas remontam ir pasakainas....
Iesaku nopeerc jebkuru vaacu mashiinu izņemot opel un brauc bez beedas... Veiksmi!!! Jaņem Mitsubishi jo škoda diezgan atri jūk ārā varbūt arī Mitsubishi detaļas ir dārgākas bet servisā būs jabrauc retāk ··· Mitsubishi Carisma: Skoda Oktavia vai Mitsubishi ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Mitsubishi carisma iztek tosols (21)
palīdziet, lūdzu,man sievietei blondīnei atbraucu ar draudzenes mitsubishi carisma uz laukiem.pēc kāda laika secinājām ka zūd pečkā siltums.ahā tosols bij pazudis. un uzlejot tosols tek ārā.cik es saprotu tad no ...
palīdziet, lūdzu,man sievietei blondīnei atbraucu ar draudzenes mitsubishi carisma uz laukiem.pēc kāda laika secinājām ka zūd pečkā siltums.ahā tosols bij pazudis. un uzlejot tosols tek ārā.cik es saprotu tad no ...
1. jaanosaka kur tek - taa var buut kautkur iepliisusi dzesseshanas kontuura caurule, dzeseeshanas suuknja salnjiks, radiators, dzineeja galvas bliive.
ja iespeeju noveerst nav, un tek ne paaraak intensiivi, ar iipashu piesardziibu, ik pa laikam apstaajoties un chekojot liimeni, var meeginaat braukt.
no iespeejamiem riskiem - dzineejs var nobeigties deelj paarkarsshanas, ja skidrums nokritiis zem noteikta liiemnja - galvas / bloka saveerpshanaas, suudiigaakaa gadiijumaa - virzulju iekjiileeshana, "draudziibas roka" blokaa.
aptuveni taadi varianti. caurules .ja suuknis tad pa nakti neteceetu.varbuut arii radiators.
ar 20l uudens kanninu rezervee var taalu tikt. ja iztecēja 5 litri, tad diez kas nav. Es nebrauktu.
Par remonta izmaksām neviens neredzējis nepateiks. Cerams ka te nav domāts braukt 300 km bez tosola. Ja tā, tad izmaksas būs tūkstošos. Apakšā pie tiem skriemeļiem arī ir ūdens sūknis. ··· Mitsubishi Carisma: Mitsubishi carisma iztek tosols lasīt visu diskusiju (21 atbildes) »