SAAB 9-5
SAAB 9-5 tehniskie dati
2005. - 2010. gads Jauda no 150 līdz 260 ZS
Degvielas patēriņš no 6.7 līdz 10.6 l/100km
Cena 1100 līdz 4400 SAAB 9-5 Sedans
2005. - 2010. gads Jauda no 150 līdz 260 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 10.3 l/100km
Cena 600 līdz 2500 SAAB 9-5 Universāls
2001. - 2005. gads Jauda no 120 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 6.9 līdz 11.3 l/100km
Cena 500 līdz 2200 SAAB 9-5 Sedans
2001. - 2005. gads Jauda no 120 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 6.6 līdz 11.1 l/100km
Cena 400 līdz 1300 SAAB 9-5 Universāls
1999. - 2001. gads Jauda no 150 līdz 230 ZS
Degvielas patēriņš no 9.3 līdz 11.4 l/100km
Cena 400 līdz 2000 SAAB 9-5 Sedans
1997. - 2001. gads Jauda no 150 līdz 230 ZS
Degvielas patēriņš no 9.2 līdz 11.1 l/100km
SAAB 9-5 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
SAAB 9-5 ražots 2003. gadā | |||
2004 | 1 gadi | 4.4% / 5.60% | 32. no 113 |
SAAB 9-5 ražots 2002. gadā | |||
2004 | 2 gadi | 4.4% / 5.60% | 32. no 113 |
SAAB 9-5 ražots 2001. gadā | |||
2004 | 3 gadi | 4.4% / 5.60% | 32. no 113 |
SAAB 9-5 ražots 2000. gadā | |||
2004 | 4 gadi | 4.4% / 5.60% | 32. no 113 |
Atsauksmes par SAAB 9-5
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 45`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 67 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ikdienas lietošanai ideāls auto. Ērts un uzticams. Braucot pa Vācijas autoceļiem nejūt ātrumu. Turas stabili uz 170Km/stundā.
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1095 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
260 ZS, anonīms, ērts, izturīgs, var uz šosejas izspiest 7L ja neapdzen, kvalitatīvs, atsaucīga kārba lai gan itkā pavecāks automāts, dzinējam liels resurss jaudai un nobraukumam, vēju nedzird.
Mazas durvju kabatas, lai uzliktu labu Bluetooth orģinālajai galvai (nevaru mainīt, jo ir lepnākā sistēma, kas nozīmē specifiku specikā ar skandām) ir jāiztērē 200eur, AERO izpildījumā stingrā piekare ne pārāk mīl ušakova Rīgas ceļus, pašaptumšojošie atpakļskata spoguļi durvīs no vecuma palikuši tumsnēji.
Iegādes gads: | 2008 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 150`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 900 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Vislabākais auto, vismaz senākie modeļi. Žēl, ka vairs neražo.
Tādu nav. Protams, vecs ir vecs, bet tā nav Saaba vaina
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 22`000 kilometri |
---|
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Salona stāvoklis 17 gados ideāls salīdzinājumā ar mūsfienu autiņiem.manam pat ārējais stāvoklis gandrīz ideāls.salons klus mūzika skaņa ar iebūvētu rūpniecisko suboferu kolosāla jūtos kā koncertā.
Neviena mašīna nav ideāla.
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 22`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Pēc 17gadiem salons labā pat ideālā stāvoklī salīdzinot ar mūsdienu 5 gadu veciem autiņiem.manam pat rūsa īsti nav.laba mūzika+subofers rūpnīcas.man vienkārši patīk saabs.
Pat īsti navko teikt.neviena mašīna nav ideāla.
SAAB 9-5 - jautājumi, diskusijas
Remove the under panel on the passenger side, and look up behind the glove compartment - the TCM is clipped onto the bulkhead.
Please remember to dicobbect the battery BEFORE removing the module.
Total time to replace the module - 10 mins!
Good luck Var jau būt ka kļūdos, bet likās, ka dzinēja vadības bloks ir zem plastmasas ventilācijas redeles pie priekšēja stikla un to izņem no motortelpas puses atverot kapotu un atskrūvejot redeli, bet TCM izķeksē, kad ir izvilkts pats bardačoks ara no savas vietas...
ai da labi, es jau ari nevaru atcerēties kur katra auto kartējais inženieris savos delīrija murgos ir paslēpis kādu no auto sistemu vadības blokiem :D Vai tad auto tehniskaja dokumentacija nav to izlasit?
Vai ari tas ir tads bais noslepums razotajam, kad to zinat drikst tikai ar pielaidem apdavinatas personas?
Lai ka PSRS modeliem visiem bij gramatina ar detalizetu, auto uzbuvi un vel ar iespejamajiem defektiem. Ja tadi uzrastos ka to noverst?
Luk viens plus bonus to laiku modeliem.
Bet kramet automatam virsu elektroni! Ka tad vaig lai var sportot, jeb braukt normali.
Bet Saabs ir unikals auto, to jau nerazo vienkars auto buves uznemums, bet aviacijas koncerns. Un tad lai tur ko atrastu vaig domat ka aviacijas mehanikim.
Kur laineros slepj sadas ierices? Vidus dala zem pasazieru salona.
Taka autinam nav divu limenu, bazis paneli.
Es gan te gudri rakstu, bet vai tad pec vadiem nocekot, nav iespejams?
Precizi jau patekt nevares, bet orentieris bus.
Bet lai veicas ar atrasanu, man ir pret SAAB respekts jau no 90 gadu sakuma. Jo tad jau tie bija parbasti ar elektroniku. ··· SAAB 9-5: Kur atrodas SAAB 95 2000g. 3l ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
varbūt kāds zin kur šamam atrodas tas devējs? 2000g. 2l benzīns, turbo. vismaz aptuveni kurā vietā pieslēgs?
Sveiki. vai kāds nevar pateikt, kur meklēt vainu, ka auto zūd apgriezieni un tukšgaitā slāpst motors? Paldies!
Protams, fiat, opel un isuzu diesel saabos ir tieši tas pats kas 1.6T - 3.0T bendzīnieki, tāpēc nav nepieciešamība precizēt ne izlaiduma gadu, ne dzinēju.
Labi, ka manam saabam karburators :) ··· SAAB 9-5: Saab 9-5 slāpst motors ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »