Auto - pārbūvēts anglis

Pirms kāda laika iegaadajos auto un remontu laikā atklājies, ka tas nācis no anglijas. . Jautājums: Vai tehniski tam ir kādi mīnusi un cik būtiski krītas mašīnas vērtība?

ruupiigais (2014-03-12 07:22)      "Angļu" mašīnām piedzimstot savādākas ir tikai gaismas un vadības ierīces, ja to visu godprātīgi un kvalitatīvi pārbūvē, tad problēmas ekspluatācijā nerodas. Mašīnas vērtību nosaka virsbūves un motora stāvoklis.
Ja sagribēsi pārdot, tad gan, tad pieslēdzas arī aura..... :)

irgo (2014-03-12 08:04)  1   ...piebildīšu ka ir jāmaina jau ir arī viss logu tīrīšanas mehānisms...

marselis (2014-03-12 08:56)      neredzu, kur prob.!
ka jau ruupiigais teica,ja viss godpratigi nomainits,tad kur problema
labas strures meh.(angl.jap..utl),daudzos modelos ir sakotneji ielikta sadala (vietas,cokoli utt.) kreisai mehanikai,...
ja tadu iespeju nav-,tad neviens nekeras parbuvet konstrukciju!

walmets (2014-03-12 09:38)  1   jezga liela, pamēģini pats visu samainīt un tad būs secinājumi galdā, vai tas ir vērts?

Skaartais (2014-03-12 11:37)    1 Nav tiesa, rūpīgais. Virsbūves un motora stāvoklis ir tikai daļa no transportlīdzekļa vērtību noteicošajiem faktoriem. Profesionālā vērtējumā ņem vērā gan t/l mtora tilpumu,gan durvju skaitu,gan tā noskrējienu, gan papildaprīkojumu, gan iepriekšējo īpašnieku skaitu, gan ieprekšēja remonta pazīmes, ja tādas ir un virkni citu faktoru. Ar tiem tuvāk vari iepazīties izlasot MK noteikumus Nr.251 un LTAB " Transportlīdzekļu tehnisko ekspertīžu metodiku "
Lai arī cik rūpīgi šo pārbūvi veiktu, ja izpildītājs nav sertificēts, juridisku atbildību par spēkrata drošibu tas nenes. Bez tam, nosakot tirgus vērtību, profesionālis pēc t/l VIN pilnīgi noteikti pateiks tā sākotnējo- rūpnīcas aprīkojumu , tā kā pārbūvēta " angļa vai japāņa " cena noteikti būs zemāka par atbilstoša Eiropas eksemplāra cenu.

Bomzitis (2014-03-12 12:07)      Skaartais - kāds tam visam sakars ar profesionāļiem + vēl kkādus MK punktus te pin iekšā? Svarīgākais ir virsbūve un motors.
Tas motora tilpums, durvju skaits un citi bla bla ir tikai papildus nianses kuras vai nu pircējam vajag vai nevajag . Ja es gribu pirkt mašīnu ar 3L motoru, 4 durvīm, 4x4 un, tad es tādas mašīnas arī skatīšos - un faktors, kas vairāk vai mazāk noteiks cenu bus virsbūves un motora stāvoklis, protams, vēl arī ritošā.

Skaartais (2014-03-12 12:13)      Bomzīti ! Es runāju par profesionālu, juridiski korektu vērtējumu ar to saprotot konkrētas markas, konkrēta ražošanas gada un konkrēta aprīkojuma spēkrata tirgus vērtības noteikšanu. Kā vērtē Tu, tas ir paša ziņā.

Bomzitis (2014-03-12 12:23)      Kurš šais laikos pārdod mašīnu kkadiem profesionāļiem, kuri tev dos vismaz par 25% mazāk nekā mašīnas patiesā vērtība? Ss.lv. un viss notiek.
Ja viņš nopirka mašīnu, piemēram, pa 5k, tad ir arī visas iespējas to pārdot pa 5k, un tas viss, protams, atkarīgs no mašīnas stāvokļa.

Piemēram, es savu pēc pus gada pārdevu par 25% dārgāk nekā nopirku.

ruupiigais (2014-03-12 14:10)      Redz kas ir Skaartais, cilvēks jautāja par vērtību, nevis cenu, no tādas nostādnes arī atbildēju. Tas ka vārdi Vērtētājs un Vērtība ir līdzīgi, ir tikai negadījums, varētu būt arī Cenotājs, bet šis nav apspriežamā topika jautājums.

Deisa (2014-03-12 16:36)      Kāpēc domā, ka apdrošinātāji maksātu mazāk par pārbūvētu auto? Viņiem jāmaksā tik, cik ir izdevumi, lai autiņu sataisītu vai attiecīgās markas modeli kompensētu (ja ir lupatās). Citādi varētu būt, ja tam autiņam kaut kas nav bijis Latvijas braukšanas apstākļiem piemērots (gaismas pārliktas) un tas, ka auto pārbūvēts, savā ziņā ir veicinājis negadījumu.
Bet nu tas tā tik pēc mana sievišķa ļoģikas spriežot, droši neņemos apgalvot.

Antuuns_79 (2014-03-12 16:40)      Tieši tā, bomzīt! Var pārdot lētā gala autiņu pat 2x dārgāk, atliek vien uzpildīt tam pilnu bāku ar degvielu :)

Bomzitis (2014-03-12 22:04)      Kas kuram skaitās lētais gals, bet nebija nemaz tik lēta, vnk nebija tai labākajā stāvoklī, saimnieks galīgi bija nolaidis, daudz ieguldīju mašīnā un, kad nolēmu pārdot bija jau cita vērtība mašīnai.
Tā ir atbilde uz autora jautājumu.

Edg (2014-03-12 22:11)      Jautājums - pēc kādiem kritērijiem tu nonāci pie secinājums kad auto ir no anglijas?

Man šķiet ka tur jābūt pamatojumam. Bet ja atvēri kapotu un izpīpēji ka auto šasija ir domāta gan labajai, gan kreisajai stūrei. Tas vēl neko nenozīmē, tas ir normāli. Vairums autoražotāju ražo kuzovus abiem variantiem, tikai komplektējot pielāgo attiecīgaajam tirgum.
Personīgi esmu pārlicis renault lagūnu. Pat zinātājam tur būtu krietni japapūlas lai noteiktu kad esmu pārlicis. Jo to darbu darīju ar galvu un nevis ar pakaļu kā delfos izliktās bildēs kur trūkst daudz salona detaļu un vadi karājas tur kur neajadzētu būt.
Taču visprecīzāk noteikt kādas komplektācijas auto ir bijis izbraucot pa rūpnīcas vārtiem var pie dīlera. Protama lieta ne katram to teiks un rādīs. No pieredzes, savā laikā gadījās ķibele tam renim ar kārbu. Tur vajadzēja zināt kodus lai pareizās daļas iepirktu. Tad nu servisa meistars (neoficiāli) ievadīja šasijas numuru un izdrukāja, kā es pats smejos, autiņa dzimšanas apliecību. Tur viss sīki un smalki uzrādīts kādi gabali iekšā salikti un arī labās puses stūre uzrādīta :D Onkulis to nepiefisēja un lapu atdeva man (iepriekš noplēšot lapai augšpusi, tur laikam bij printētāja infa).
P.S. to autiņu jau sen kā esmu pārdevis bez jebkādām turpmākām problēmām ar CSDD vai kādu citu iestādi. Arī reģistrēt pirmo reizi nebija nekādu problēmu un skates bij OK.

janisb (2014-03-13 01:50)      Ja vien tas nav leišu konstruktors, tad nekādu tehnisku mīnusu nav, tik vien kā pārmests stūres mehānisms, panelis un pedāļi

Braslis (2014-03-13 17:33)      Visādi dīvaiņi redzēti, bet šitādi gn ne - pirkt galīgi nolaistu autiņu, ieguldīt tajā milzu piķi un tad bišķiu dārgāk pārdot ir pilnīgs čau. Vai Tu nodarbojies ar ladarību, Bomzīt!

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu