Volkswagen Golf

Volkswagen Golf tehniskie dati

Cena 8300 līdz 25 500 Volkswagen Golf 7 Universāls
2017. - . gads Jauda no 110 līdz 184 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 6.7 l/100km
Cena 9000 līdz 16 800 Volkswagen Golf 7 Hečbeks
2017. - 2019. gads Jauda no 85 līdz 310 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 7.9 l/100km
Cena 8600 līdz 28 500 Volkswagen Golf 7 Hečbeks
2017. - . gads Jauda no 85 līdz 310 ZS
Degvielas patēriņš no 4.2 līdz 7.9 l/100km
Cena 3300 līdz 15 500 Volkswagen Golf 7 Hečbeks
2012. - 2017. gads Jauda no 85 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 3.8 līdz 7.1 l/100km
Cena 4900 līdz 16 900 Volkswagen Golf 7 Universāls
2012. - 2017. gads Jauda no 85 līdz 184 ZS
Degvielas patēriņš no 3.9 līdz 5.3 l/100km
Cena 4300 līdz 17 300 Volkswagen Golf 7 Hečbeks
2012. - 2017. gads Jauda no 85 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 3.8 līdz 7.1 l/100km
Cena 7400 līdz 7800 Volkswagen Golf 6 Kabriolets
2011. - 2015. gads Jauda no 105 līdz 265 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 8.2 l/100km
Cena 2000 līdz 6500 Volkswagen Golf 6 Universāls
2009. - 2013. gads Jauda no 80 līdz 160 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 7.2 l/100km
Cena 2300 līdz 6400 Volkswagen Golf 6 Hečbeks
2008. - 2012. gads Jauda no 80 līdz 210 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 7.4 l/100km
Cena 2800 līdz 6200 Volkswagen Golf 6 Hečbeks
2008. - 2012. gads Jauda no 80 līdz 160 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 7.1 l/100km
Cena 1800 līdz 3700 Volkswagen Golf 5 Universāls
2007. - 2009. gads Jauda no 80 līdz 140 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 8.2 l/100km
Cena 1200 līdz 3000 Volkswagen Golf 5 Hečbeks
2003. - 2006. gads Jauda no 75 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 10.7 l/100km
Cena 800 līdz 3000 Volkswagen Golf 5 Hečbeks
2003. - 2006. gads Jauda no 75 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 10.7 l/100km
Cena 700 līdz 3000 Volkswagen Golf 4 Universāls
1999. - 2006. gads Jauda no 68 līdz 204 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 14.8 l/100km
Cena 300 līdz 2600 Volkswagen Golf 4 Hečbeks
1998. - 2003. gads Jauda no 68 līdz 241 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 11.5 l/100km
Cena 1500 līdz 3300 Volkswagen Golf 4 Kabriolets
1998. - 2002. gads Jauda no 75 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 9.4 l/100km
Cena 200 līdz 2500 Volkswagen Golf 4 Hečbeks
1997. - 2003. gads Jauda no 68 līdz 241 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 11.5 l/100km
Cena 200 līdz 1500 Volkswagen Golf 3 Universāls
1993. - 1999. gads Jauda no 60 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 10.6 l/100km
Cena 1000 līdz 3000 Volkswagen Golf 3 Kabriolets
1993. - 1998. gads Jauda no 75 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 9.7 l/100km
Cena 500 līdz 1500 Volkswagen Golf 3 Hečbeks
1992. - 1997. gads Jauda no 60 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 11.6 l/100km
Cena 500 līdz 1700 Volkswagen Golf 3 Hečbeks
1991. - 1997. gads Jauda no 60 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 11.6 l/100km
Cena 200 līdz 2000 Volkswagen Golf 2 Hečbeks
1986. - 1992. gads Jauda no 54 līdz 160 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.4 l/100km
Cena 300 līdz 2800 Volkswagen Golf 2 Hečbeks
1986. - 1992. gads Jauda no 54 līdz 160 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.4 l/100km
Cena 1500 līdz 7800 Volkswagen Golf 2 Kabriolets
1986. - 1993. gads Jauda no 98 līdz 98 ZS
Degvielas patēriņš no 9.4 līdz 10.1 l/100km
Cena 1200 līdz 3200 Volkswagen Golf 2 3 durvis Hečbeks
1983. - 1986. gads Jauda no 45 līdz 129 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 8.6 l/100km
Cena 300 līdz 1800 Volkswagen Golf 2 Hečbeks
1983. - 1987. gads Jauda no 54 līdz 112 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 8 l/100km
Cena 300 līdz 4500 Volkswagen Golf 1 Hečbeks
1974. - 1983. gads Jauda no 50 līdz 110 ZS
Degvielas patēriņš no 6.7 līdz 9.1 l/100km
Cena 2200 līdz 3900 Volkswagen Golf 1 Hečbeks
1974. - 1983. gads Jauda no 50 līdz 112 ZS
Degvielas patēriņš no 5.9 līdz 8.9 l/100km

Volkswagen Golf kvalitāte

Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm
Pārbaudes gads Auto vecums pārbaudes laikā Konstatēti bojājumi %
/ vidēji šī vecuma auto
Vieta
Volkswagen Golf ražots 2019. gadā
2022 3 gadi 3.8% / 4.74% 43. no 121
Volkswagen Golf ražots 2018. gadā
2022 4 gadi 3.8% / 4.74% 43. no 121
2021 3 gadi 4.8% / 5.57% 48. no 129
Volkswagen Golf ražots 2017. gadā
2022 5 gadi 6.9% / 8.14% 53. no 120
2021 4 gadi 4.8% / 5.57% 48. no 129
2020 3 gadi 5.7% / 5.99% 65. no 129
Volkswagen Golf ražots 2016. gadā
2022 6 gadi 6.9% / 8.14% 53. no 120
2021 5 gadi 7.6% / 9.29% 44. no 129
2020 4 gadi 5.7% / 5.99% 65. no 129
2019 3 gadi 5.5% / 6.05% 58. no 126
Volkswagen Golf ražots 2015. gadā
2022 7 gadi 9.6% / 12.37% 28. no 105
2021 6 gadi 7.6% / 9.29% 44. no 129
2020 5 gadi 8.1% / 10.15% 43. no 126
2019 4 gadi 5.5% / 6.05% 58. no 126
2018 3 gadi 5.3% / 5.52% 68. no 127
2017 2 gadi 3.7% / 5.70% 25. no 134
Volkswagen Golf ražots 2014. gadā
2022 8 gadi 9.6% / 12.37% 28. no 105
2021 7 gadi 9.7% / 14.73% 17. no 122
2020 6 gadi 8.1% / 10.15% 43. no 126
2019 5 gadi 6.9% / 10.34% 25. no 131
2018 4 gadi 5.3% / 5.52% 68. no 127
2017 3 gadi 3.7% / 5.70% 25. no 134
2016 2 gadi 6.6% / 7.80% 49. no 132
Volkswagen Golf ražots 2013. gadā
2022 9 gadi 15.4% / 17.81% 36. no 103
2021 8 gadi 9.7% / 14.73% 17. no 122
2020 7 gadi 13.6% / 16.66% 37. no 125
2019 6 gadi 6.9% / 10.34% 25. no 131
2018 5 gadi 8.5% / 10.08% 51. no 129
2017 4 gadi 3.7% / 5.70% 25. no 134
2016 3 gadi 6.6% / 7.80% 49. no 132
2015 2 gadi 6.8% / 8.40% 38. no 129
Volkswagen Golf ražots 2012. gadā
2022 10 gadi 15.4% / 17.81% 36. no 103
2021 9 gadi 16.1% / 19.96% 26. no 112
2020 8 gadi 13.6% / 16.66% 37. no 125
2019 7 gadi 13.7% / 16.13% 43. no 119
2018 6 gadi 8.5% / 10.08% 51. no 129
2017 5 gadi 7.6% / 10.10% 34. no 124
2016 4 gadi 6.6% / 7.80% 49. no 132
2015 3 gadi 6.8% / 8.40% 38. no 129
2014 2 gadi 6.7% / 9.10% 23. no 129
Volkswagen Golf ražots 2011. gadā
2022 11 gadi 17.7% / 23.44% 16. no 90
2021 10 gadi 16.1% / 19.96% 26. no 112
2020 9 gadi 16.6% / 23.05% 12. no 108
2019 8 gadi 13.7% / 16.13% 43. no 119
2018 7 gadi 11.9% / 15.93% 26. no 117
2017 6 gadi 7.6% / 10.10% 34. no 124
2016 5 gadi 9.7% / 13.20% 29. no 127
2015 4 gadi 6.8% / 8.40% 38. no 129
2014 3 gadi 6.7% / 9.10% 23. no 129
2013 2 gadi 4.0% / 6.20% 16. no 132
Volkswagen Golf ražots 2010. gadā
2022 12 gadi 17.7% / 23.44% 16. no 90
2021 11 gadi 17.1% / 25.01% 7. no 100
2020 10 gadi 16.6% / 23.05% 12. no 108
2019 9 gadi 16.9% / 22.53% 18. no 111
2018 8 gadi 11.9% / 15.93% 26. no 117
2017 7 gadi 10.5% / 15.20% 12. no 117
2016 6 gadi 9.7% / 13.20% 29. no 127
2015 5 gadi 9.1% / 13.90% 13. no 125
2014 4 gadi 6.7% / 9.10% 23. no 129
2013 3 gadi 4.0% / 6.20% 16. no 132
2012 2 gadi 4.2% / 5.90% 24. no 129
Volkswagen Golf ražots 2009. gadā
2021 12 gadi 17.1% / 25.01% 7. no 100
2020 11 gadi 23.7% / 29.51% 16. no 99
2019 10 gadi 16.9% / 22.53% 18. no 111
2018 9 gadi 16.2% / 21.77% 11. no 107
2017 8 gadi 10.5% / 15.20% 12. no 117
2016 7 gadi 14.1% / 19.10% 15. no 116
2015 6 gadi 9.1% / 13.90% 13. no 125
2014 5 gadi 10.4% / 14.80% 16. no 122
2013 4 gadi 4.0% / 6.20% 16. no 132
2012 3 gadi 4.2% / 5.90% 24. no 129
2011 2 gadi 3.8% / 5.50% 22. no 132
Volkswagen Golf ražots 2008. gadā
2020 12 gadi 23.7% / 29.51% 16. no 99
2019 11 gadi 24.0% / 28.39% 21. no 96
2018 10 gadi 16.2% / 21.77% 11. no 107
2017 9 gadi 15.8% / 20.90% 15. no 106
2016 8 gadi 14.1% / 19.10% 15. no 116
2015 7 gadi 15.3% / 20.10% 16. no 111
2014 6 gadi 10.4% / 14.80% 16. no 122
2013 5 gadi 7.6% / 10.80% 25. no 121
2012 4 gadi 4.2% / 5.90% 24. no 129
2011 3 gadi 3.8% / 5.50% 22. no 132
2010 2 gadi 3.7% / 5.10% 24. no 131
Volkswagen Golf ražots 2007. gadā
2019 12 gadi 24.0% / 28.39% 21. no 96
2018 11 gadi 23.9% / 26.89% 28. no 93
2017 10 gadi 15.8% / 20.90% 15. no 106
2016 9 gadi 19.9% / 24.90% 18. no 102
2015 8 gadi 15.3% / 20.10% 16. no 111
2014 7 gadi 15.1% / 21.80% 13. no 113
2013 6 gadi 7.6% / 10.80% 25. no 121
2012 5 gadi 6.9% / 10.30% 22. no 122
2011 4 gadi 3.8% / 5.50% 22. no 132
2010 3 gadi 3.7% / 5.10% 24. no 131
2009 2 gadi 3.3% / 5.00% 20. no 117
Volkswagen Golf ražots 2006. gadā
2018 12 gadi 23.9% / 26.89% 28. no 93
2017 11 gadi 23.6% / 27.10% 21. no 86
2016 10 gadi 19.9% / 24.90% 18. no 102
2015 9 gadi 21.2% / 26.80% 15. no 95
2014 8 gadi 15.1% / 21.80% 13. no 113
2013 7 gadi 11.7% / 17.20% 21. no 107
2012 6 gadi 6.9% / 10.30% 22. no 122
2011 5 gadi 6.7% / 10.40% 24. no 120
2010 4 gadi 3.7% / 5.10% 24. no 131
2009 3 gadi 3.3% / 5.00% 20. no 117
2008 2 gadi 2.2% / 4.80% 3. no 116
Volkswagen Golf ražots 2005. gadā
2017 12 gadi 23.6% / 27.10% 21. no 86
2016 11 gadi 27.1% / 31.40% 20. no 89
2015 10 gadi 21.2% / 26.80% 15. no 95
2014 9 gadi 21.7% / 28.80% 17. no 95
2013 8 gadi 11.7% / 17.20% 21. no 107
2012 7 gadi 11.1% / 17.50% 15. no 107
2011 6 gadi 6.7% / 10.40% 24. no 120
2010 5 gadi 5.7% / 9.90% 18. no 123
2009 4 gadi 3.3% / 5.00% 20. no 117
2008 3 gadi 2.2% / 4.80% 3. no 116
2007 2 gadi 4.5% / 5.90% 25. no 113
Volkswagen Golf ražots 2004. gadā
2016 12 gadi 27.1% / 31.40% 20. no 89
2015 11 gadi 24.9% / 32.10% 12. no 78
2014 10 gadi 21.7% / 28.80% 17. no 95
2013 9 gadi 15.6% / 23.00% 10. no 87
2012 8 gadi 11.1% / 17.50% 15. no 107
2011 7 gadi 11.0% / 16.70% 16. no 98
2010 6 gadi 5.7% / 9.90% 18. no 123
2009 5 gadi 6.6% / 9.30% 21. no 109
2008 4 gadi 2.2% / 4.80% 3. no 116
2007 3 gadi 4.5% / 5.90% 25. no 113
2006 2 gadi 4.9% / 6.60% 21. no 107
Volkswagen Golf ražots 2003. gadā
2015 12 gadi 24.9% / 32.10% 12. no 78
2014 11 gadi 25.4% / 33.30% 8. no 78
2013 10 gadi 15.6% / 23.00% 10. no 87
2012 9 gadi 15.4% / 22.20% 8. no 88
2011 8 gadi 11.0% / 16.70% 16. no 98
2010 7 gadi 5.7% / 14.70% 18. no 123
2009 6 gadi 6.6% / 9.30% 21. no 109
2008 5 gadi 6.6% / 8.90% 26. no 111
2007 4 gadi 4.5% / 5.90% 25. no 113
2006 3 gadi 4.9% / 6.60% 21. no 107
2005 2 gadi 4.7% / 6.50% 21. no 110
2004 1 gadi 4.0% / 5.60% 21. no 113
Volkswagen Golf ražots 2002. gadā
2014 12 gadi 25.4% / 33.30% 8. no 78
2013 11 gadi 21.2% / 27.60% 9. no 69
2012 10 gadi 15.4% / 22.20% 8. no 88
2011 9 gadi 16.5% / 21.40% 14. no 79
2010 8 gadi 5.7% / 14.70% 18. no 123
2009 7 gadi 10.9% / 14.00% 24. no 94
2008 6 gadi 6.6% / 8.90% 26. no 111
2007 5 gadi 8.4% / 10.70% 29. no 107
2006 4 gadi 4.9% / 6.60% 21. no 107
2005 3 gadi 4.7% / 6.50% 21. no 110
2004 2 gadi 4.0% / 5.60% 21. no 113
Volkswagen Golf ražots 2001. gadā
2013 12 gadi 21.2% / 27.60% 9. no 69
2012 11 gadi 22.1% / 26.80% 15. no 77
2011 10 gadi 16.5% / 21.40% 14. no 79
2010 9 gadi 16.5% / 19.20% 14. no 79
2009 8 gadi 10.9% / 14.00% 24. no 94
2008 7 gadi 9.9% / 13.30% 27. no 99
2007 6 gadi 8.4% / 10.70% 29. no 107
2006 5 gadi 8.2% / 11.20% 21. no 106
2005 4 gadi 4.7% / 6.50% 21. no 110
2004 3 gadi 4.0% / 5.60% 21. no 113
Volkswagen Golf ražots 2000. gadā
2012 12 gadi 22.1% / 26.80% 15. no 77
2011 11 gadi 21.7% / 26.00% 14. no 72
2010 10 gadi 16.5% / 19.20% 14. no 79
2009 9 gadi 14.5% / 18.30% 22. no 87
2008 8 gadi 9.9% / 13.30% 27. no 99
2007 7 gadi 11.8% / 15.80% 22. no 96
2006 6 gadi 8.2% / 11.20% 21. no 106
2005 5 gadi 7.5% / 11.30% 17. no 105
2004 4 gadi 4.0% / 5.60% 21. no 113
Volkswagen Golf ražots 1999. gadā
2011 12 gadi 21.7% / 26.00% 14. no 72
2010 11 gadi 20.2% / 24.10% 18. no 75
2009 10 gadi 14.5% / 18.30% 22. no 87
2008 9 gadi 13.7% / 18.10% 23. no 88
2007 8 gadi 11.8% / 15.80% 22. no 96
2006 7 gadi 12.1% / 17.20% 21. no 97
2005 6 gadi 7.5% / 11.30% 17. no 105
2004 5 gadi 6.9% / 10.90% 21. no 103
Volkswagen Golf ražots 1998. gadā
2010 12 gadi 20.2% / 24.10% 18. no 75
2009 11 gadi 23.0% / 23.30% 40. no 68
2008 10 gadi 13.7% / 18.10% 23. no 88
2007 9 gadi 21.5% / 21.40% 49. no 82
2006 8 gadi 12.1% / 17.20% 21. no 97
2005 7 gadi 14.6% / 17.00% 37. no 87
2004 6 gadi 6.9% / 10.90% 21. no 103
Volkswagen Golf ražots 1997. gadā
2009 12 gadi 23.0% / 23.30% 40. no 68
2008 11 gadi 21.6% / 22.50% 36. no 72
2007 10 gadi 21.5% / 21.40% 49. no 82
2006 9 gadi 21.8% / 22.70% 40. no 78
2005 8 gadi 14.6% / 17.00% 37. no 87
2004 7 gadi 17.5% / 16.70% 51. no 85
Volkswagen Golf ražots 1996. gadā
2008 12 gadi 21.6% / 22.50% 36. no 72
2007 11 gadi 26.4% / 26.30% 34. no 57
2006 10 gadi 21.8% / 22.70% 40. no 78
2005 9 gadi 20.5% / 22.40% 32. no 70
2004 8 gadi 17.5% / 16.70% 51. no 85
Volkswagen Golf ražots 1995. gadā
2007 12 gadi 26.4% / 26.30% 34. no 57
2006 11 gadi 27.3% / 27.60% 35. no 59
2005 10 gadi 20.5% / 22.40% 32. no 70
2004 9 gadi 22.5% / 22.00% 40. no 70
Volkswagen Golf ražots 1994. gadā
2006 12 gadi 27.3% / 27.60% 35. no 59
2005 11 gadi 26.5% / 27.70% 30. no 59
2004 10 gadi 22.5% / 22.00% 40. no 70
Volkswagen Golf ražots 1993. gadā
2005 12 gadi 26.5% / 27.70% 30. no 59
2004 11 gadi 26.0% / 26.90% 34. no 67
Volkswagen Golf ražots 1992. gadā
2004 12 gadi 26.0% / 26.90% 34. no 67

Atsauksmes par Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Kupeja 2005.gads Benzīns 1.9 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads:2015 (auto vecums 10 gadi) Lietošanas ilgums:100`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 7.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā)
Kopējais auto novērtējums:
5/10
   sieviete, 62 gadi
Volkswagen Golf Universāls 2016.gads Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads:2019 (auto vecums 3 gadi) Lietošanas ilgums:50`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 7.6 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 560 EUR
Kopējais auto novērtējums:
10/10
   vīrietis, 32 gadi
Volkswagen Golf Hečbeks 1992.gads Benzīns 1.8 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:1998 (auto vecums 6 gadi) Lietošanas ilgums:175`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 6.3 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 185 EUR
Kopējais auto novērtējums:
8/10
   vīrietis, 52 gadi
Volkswagen Golf Kabriolets 2002.gads Benzīns 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads:2022 (auto vecums 20 gadi) Lietošanas ilgums:9`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 10.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 100 EUR
Kopējais auto novērtējums:
6/10
   vīrietis, 43 gadi
Volkswagen Golf Universāls 2008.gads Benzīns 1.4 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2012 (auto vecums 4 gadi) Lietošanas ilgums:90`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 6.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 1000 EUR
Kopējais auto novērtējums:
9/10
   vīrietis, 18 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Volkswagen Golf, izvēlies kādu Volkswagen Golf paaudzi lapas augšā.
Pievienot atsauksmi

Volkswagen Golf - jautājumi, diskusijas

Volkswagen Golf ciptunings (6)
Vai vw golf4 v5 170 zs ir iespeja uzcipot vairak jaudas?
tikai ar ccipossanu nebuus daudz liidzeets. Tas ir komplex pasaakums. Iepluude, izpluude, ja turbo - lielaaka turbiina, piekare utt. Tas ir nopietns darbs, ne leets arii. Tapeec mans viedoklis ir, par vissu to naudinnu, un ieguuldiito darbu, labaak nopirkt normaalu autinnu, un kkert kaifu jaudiigaa, komfortablaa autinna. Reizeem skatos uz tiem leetajiem /satuuneetajiem un....tiiri cilveeciigi zzeel to cilveku :(( http://dvxperformance.com/stage/volkswagen/golf/golf-4/199/23-v5/1 Izpēti kā un par cik var dabūt klāt 16 zirgus. Protams, ka var uzčipot, galvenais atrast īsto meistaru, kam ir attiecīgās pariktes un zināšanas. It kā Jelgavā esot spečuks, papēti saitu iauto.lv Ak, kuk!:) Vecs paliec, tas viss braukshanas priekam. Vai pa 5 sekundeem tiec no nulles liidz 50 atljautajiem km pilseetaa, vai 4.5 -liela starpiiba! un kam tas vajadzīgs, nopērc jaudīgāku mašīnu mans paziņa savam bembim uzlika,parādījās ātrums plus ekonomika..,bet vai tas vajadzīgs,kādi sodi+visur salikti radari..būs lielais ātrums.. un tad bremzēsi pirms radara..?!)))) ··· Volkswagen Golf: Volkswagen Golf ciptunings lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Navigacija VW Golf 4 (13)
Iesakiet navigacijas sistemu prieks vw golf 4
telefonā var iegādāties TomTom aplikāciju un dabūt kartes, tad nav visu laiku nepieciešams interneta pieslēgums. Ja pa Latviju, tad var izmantot Waze aplikāciju, tai gan vajag internetu. Atsevišķās iekārtas TomTom un Garmin arī labas, bet nebūs info par sastrēgumiem (kā piemēram Waze) un kartes mēdz novecot, neprecīzas ceļa zīmes u.c. problēmas. Un to ik pa laikam tad ir jāslēdz pie datora un jāatjaunina. Bet ja pa Eiropu tad labāk tādu, atsevišķo navigācijas ierīci. Augstāka cena -labāks, jaunajiem arī nāk iekšā Sim karte un kaut kādu "dzīvo" info par ceļa situāciju arī varēs saņemt. Bet ja pa Eiropu tad labāk tādu, atsevišķo navigācijas ierīci.
---------------------
Vari, lūdzu, sīkāk, kāpēc atsevišķo navigācijas ierīci? :) Varbūt kaut ko esmu palaidis garām, braukājot pa pasauli (ne tikai Eiropu) un izmantojot offline navigācijas kartes + balss norādes telefonā (maps.me, here maps, waze). Ja telefons ir arhaisks, tad vērtīgāk ir nomainīt telefonu, nekā iegādāties šauri specializētu verķi :)
Saprastu, ja būtu ieteikums pēc vecās labās papīra kartes, bet kaut kādu atsevišķu iekārtu? Nu i nafig vēl vienu verķi, par kuru ķert krenķi (teiksim, ieskrien veikalā, nenoņemot to no paneļa, atgriezies un logs ir izsists un nekādas navigācijas vairs nav. Telefonu tomēr vairāk atcerās paņemt + daudz, daudz, daudz ērtāk atjaunot gan POI, gan pašas kartes).

P.S. Telefonā nezinu nevienu SMAGAJĀM mašīnām domātu navigāciju - resp., navigāciju, kur atzīmēti ir zemie tuneļi, šaurie un vārgie tilti, zemes ceļi, pa kuriem smagie nedrīkstētu braukt utmldz :) Tur ir jēga no šāda becker-a vai tomtoma.
Bazhix, vispār jau atkarīgs no valsts un pilsētas, bet ir kaut kāda radio frekvence, kur navigācijas iekārta var saņemt ziņas "dzīvajā" par sastrēgumiem. Bet neesmu dzirdējis ka to info varētu kaut kā saņemt uz telefonu. Specializētās iekārtas tomēr ir specializētas un daudzas lietas ir pārdomātākas kā vienkārši telefonā. Piemēram iebūvets normāls "piesūceknis" kas turās, var dabūt lielāku ekrānu izmēru kā telefonam, augstāka temeratūras izturība (aukstumā, karstumā), netraucē ienākošie zvani, iekārtu mierīgi vari iedot citam palietot, ko neteiksi par telefonu. Bet, jāpiekrīt, tas tomēr ir mazliet "dinozaurs" :) Tās ir navigācijas ar TMC antenu. Man vecajam TomTomam tāda ir. Jaunākie TomTomi darbojās ar neta pieslēgumu. Tur jāpērk abonents. Nu vēl jau variants kādu nelielu planšeti vai nu ar SIM vai arī ņemt no telefona hotspootā. ··· Volkswagen Golf: Navigacija VW Golf 4 lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Antifrīzs ir ūdeņveidīgs un saldens? (5)
Man golfam4 antifriza vieta ieliets kautkads skidrums udenveidigs, saldans. Masinu tiko nopirku. Ko man darit?
Ir dažādi dzesēšanas šķidrumi, pamatā uz etilēnglikola bāzes, dažādās krāsās, saldi un indīgi. Satraukumam nav pamata. Ja rodas šaubas par tā veiktspēju, nomaini uz attiecīgajam modelim paredzēto. Te nav ko daudz filozofēt. izlej to uudeni, ar coolat paarpalikumiem (taadeel garssa ), un ielej normaalu, jaunu, kas paredzeets tam autinnam. Pārdod mašīnu tālāk. Labaak nomaini.
Man sen jauniibaa bija liidziiga situaacija, rezultaataa kad aukstaa ziemas riitaa (-25 uz termometra) vajadzeeja braukt vispirms auto saaka kaapt temperatuura, peec apstaashanaas taa stabilizeejaas, motors atsala, bet pechka taa arii neatnaaca valjaa. Diez kas nav braukt, ja salonaa taada pati temperatura kaa laukaa.
Vaajsh antifriizs par lami nesasalst leduu, bet sazhelee tuvu tam.
Nomaini ūdeņveidīgo pret autiņam paredzēto antifrīzu. Vari jau braukt ar tādu bet izturība pret pārkaršanu gan jau ka ir divreiz zemāka nekā ar vaidzīgo ··· Volkswagen Golf: Antifrīzs ir ūdeņveidīgs un ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
VW Golf 6 2009 1.9Tdi atsauksmes (9)
Vēlos iegādāties WGolf 6 2009 g 77kW 104zs 1.9Tdi Kādas atsauksmes, ekspluatācijas izmaksas, kas vājā vieta?
ko esmu pamanījis sava praksē golfikam 6 paaudze ierodas ar sekojošām sūdzībām ,-logu mehānismi, slēdzenes, nobraukts dzinējs, nekopta ( nav kopta bremžu sistēma), abs devēji, laicīgi eļļa nemainīta, radiators aizaudzis, dzese nepilnvērtīga, plus visam kvēlsveču vadības bloks, iekoksojušās kvēlsveces, stūres leņķa devējs, airbag stūres komutācijas gredzens, gāzes pedāļa potenciometrs, stūres reika, elektriskā rocene un saldajā dsg kārba Jo jaunāka mašīna jo būs lielākas problēmas....automašīnas projektē lai ietu 3-5 gadus.
Aizvedīsi sprauslas uz remontu...samaksāsi 1000eur....un kur tad tā dīzeļa ekonomija????
parasti lielākā problēma ir bīve starp stūri un sēdekli, kas neiedomājas ka mašīna ir jākopj, tapēc tiek nolaista, un nav atkarīgs kāds tur modelis, ja ņem mašīnu un domā ka šamai dzīves cikls būs 10 gadi, tad pirkuma summu sadali uz desmit un zināsi cik būs viņā jāiegulda katru gadu, neskaitot nodokļus, tici man, tad braukt var mierīgi. Jebkuram turbodīzelim vajadzētu sākt ar turbīnas pārbaudi, lai pēc 20 - 30 tk nobraukuma neparādītos nepatīkami pārsteigumi orientējoši 500 - 700 EUR apmērā (turbīnas remonta izmaksas. Jauna turbīna - vēl dārgāk!). Citādi - kā jau visām mašīnām - apskatīties ritošo. Jārēķinās, ka lietotam auto jebkurā laikā var izlīst laukā šādas vai citādas problēmas, ko iepriekš pat nevar paredzēt. labi sabaidīju un tagad reāls ieteikums, pirms pērc mašīnu veic servisā apskati, es arī varu palīdzēt, bet salaspilī esam, nav tālu ja rumbulā pirksi. un atceries reizi gadā jāveic bremžu apkope, jāseko lai pusasīm, stūres reikai puteklu sargi nesulotos, regulāri jāveic eļļas maina, jāseko lai radiatori nebūtu aizdzīti ciet ar drazām un veiktu savu funkciju, strādātu egr, kādreiz pastāstīšu kapēc nedrīkst atvienot egr un kāpēc turbīnas nobeidzas. un galvenais, nekopts dīzelis vienā setā spējīgs atgriezt visu ietaupīto gadiem uz devielu ··· Volkswagen Golf: VW Golf 6 2009 1.9Tdi atsauksmes lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Peugeot 207, VW Golf 5 vai Opel Astra? (12)
Vēlos iegādāties auto, doma par Peugeot 207 2012.g. , VW Golf 5 vai Opeli astra, ko sakat par Peugot dīzeli 1.6? Kurš auto labāks?
Ir labāks variants - Peugeot 308. Cena +/- turpat kur visiem Tevis minētajiem auto, tikai mašīna būs lielāka un komfortablāka par visiem minētajiem. 1.6 dīzelis laba lieta, tiek uzstādīts Ford, Volvo, Citroen, Mini, Fiat, Mazda. Īsāk sakot pus pasaulei. Nevajag ņemt ar Start-Stop sistēmu (e-HDI) un ar Blue-HDI. Vienīgais, ka šī gada visi modeļi ar dīzeļdzinēju būs ar DPF (kvēpu) filtru, pie iegādes tas ir obligāti jāpārbauda, kādā viņš stāvoklī (cik aizsērējis).
Golfu neiesaku - korozija un ciets, jutīsies kā kartupeļu kastē. Astra ir Ok, bet no šīs klases Peugeot labāks.
Nates kundzei
Pa šo laiku viss ir mainījies.
Vienkārši tajā laikā kad bija Peugeot 605, servisos neko labāku par VW Golf2 un VW Passat nebija redzējuši, tāpēc arī šausmās stinga.
Strādājot servisā varu pateikt, ka no piedāvātā ņemtu opeli. Nafig volkšvāgenus. Es pats vispār ar fordu eskort braukāju, un varu teikt tikai to labāko. vienīgi salonā skaļš. bet ar to var sadzīvot. Viennozīmīgi franci jāņem. VW nav auto lai arī kā to slavina. Ja gribi vienkāršu, nedārgu un braucamu, ņem francūzi. Vāciešu auto salīdzinoši aukstas cenas. Neredzu jēgu maksāt. Bānis, kur gāzt uz 200 Latvijā tāpat nav. Pats barucu ar franci un ierēcu par visiem krutajiem audistiem utt.
Par tiem servisiem nezinu, ko visi stresī. Viss ok. Nav ko dzīt pie krūmu fedjām.
··· Volkswagen Golf: Peugeot 207, VW Golf 5 vai Opel ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Pirkt vai nepirkt šo Golf 3? (20)
Domāju, vai pirkt šo Golf 3. Kā jums šķiet, vai csdd mājaslapā minētie bojājumi ir nopietni? Izlaiduma gads: 1992, motors 1.6 dīzelis.
A es domaaju pirkt Jaguar, pirkt vai nepirkt? Man mineetie bojaajumi maajaslapaa ir nopietni vai nav? CSDD atbalsta liinija nestraadaa. Nojāts, sists, papuvis - es neņemtu... Nē. 3šo golfu nē, pat man skaidrs. Golfs
Kā Jūs Jūs dimājat, kāds nokonsultēs, nezinot :
Krāsu
Aprīkojumu
Jūsu Fin. spējas
Un auto cenu !
Pirkt vai nepirkt, šobrīd ir Jūsu ziņā !
··· Volkswagen Golf: Pirkt vai nepirkt šo Golf 3? lasīt visu diskusiju (20 atbildes) –»
Golf mk2 putuplasta griesti, kā dabūt nost? (13)
Piemeklēja kaite ar griestu apšuvumu, vasarā vienkārši līdz pusei nolobijās un dzima ideja, ka vajag pārlīmēt. Ar to viss tā kā būtu skaidrs, bet tagad nonācu pie problēmas, ka nezinu, kā to griestu putuplastveidīgo ...
pie meistariem Ganību dambī Ir jānoņem plastmasas uzlikas no visām jumta statnēm. Priekšējās ir ar divām skrūvēm katra, vidējām skrūves ir zem apaksējās plastmasas (no loga malas līdz grīdai), aizmugurē ir jānoņem bagazņieka dekoratīvā pārsega mazie sānu plauktiņi. Drosības jostas ir jāskrūvē nost tajās vietās kur vidējā statnē tām var regulēt augstumu. Aizmugurējo jostu arī jāskrūvē nost lai var noņemt pakaļējās statnes dekortīvo plastmasu. Pēc tam jumta apšuvums viegli jāizkabina no pakaļstiklu gumijā, (tur nekādu papildu fiksatoru laikam nebija) un smuki viss vienā gabalā jāizvelk pa atvērto bagāžnieku arā. Bet vispār domāju ka šāda operācija ir bezjēdzīga jo šrotos var dabūt normālus griestus, kur nekas nav jālīmē un viss ir oridžinal :) A kas liedz paņemt līmi uzmanīgi un akurāti pielīmēt to kas atlobījies? Izplēsīsi visu, uz kāt tad līmēsi jauno? Ta auto arī nav bezgalīga vērtība lai uztruktos un domātu ka kalpos 100 gadus. "viņš arī pārvilka un jau gadiem braukā laimīgs." - Pajautaa vinjam. Iisti nesaprotu to tavu terminologjiju, bet tas nu ir pats trakaakais, ko var izdomaat dariit - paarliimeet mashiinai griestus! Tavs kaiminjsh tad ir uunikums, aatri apguusti vinja pieredzi, kameer veel dziivs - taadu cilveeku ir ljoti maz!:) ··· Volkswagen Golf: Golf mk2 putuplasta griesti, ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
VW Golf 4 (22)
Meklēju atsauksmes par Golf 4. Ir doma iegādāties- ko jūs sakāt- ir vērts pirkt? Kā mašīnīte kalpo? Cik bieži plīst/ neplīst?
Nezinu par 4,bet Golfi kalpo labi,un degvielu arī tērē maz,un izbraukt arī var pa sliktajiem ceļiem.
Mans cilvēks saka,ka nemainīs ne pret vienu.
Perfekts autinjsh.Vnk super.Iesaku:) četrus gadus nobraucu ar VW Golf Variantu 4 motion TDI (sarkans viens burtiņš)- kopumā nobraucu ap 160 tūkst.km

1.izcili ekonomisks
2.ziemas apstākļos kā tagad vnk gāja lopā (tikai pazems, kā džipu nevar lietot)
3.ekspluatācijas izmaksas zemas
4.protams, ka ekstras kā el logu pacelāji, dupša apsilde nav standartaprīkojumā, par to jāpiemaksā.
5.par cik tajā laikā nodarbojos ar būvniecību, tad vnk perfekts palīgs saimniecībā
3. pietiekoshi labs, labi turas uz celja, leets, izturiigs, reti pliist. zinu ko saku jo braucu arii ar 250i lexus. Skaties konkreeto mashiinu! Aizved pie mehaanikj,lai uzmet profesionaalo aci,samaksaasi dazhus altus,bet vismaz zinaasi-ir veerts vai nav.Viens taads golfs va rbuut ljoti laba astaavoklii,cits-totaali noj...ts. ··· Volkswagen Golf: VW Golf 4 lasīt visu diskusiju (22 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu