Renault Captur 2012 - 2017
Renault Captur paaudzes
Renault Captur modifikācijas no 2012.gada janvāra līdz 2017.gada janvārim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Renault Captur 0.9 | 0.9 Benzīns | 90 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Renault Captur 1.2 | 1.2 Benzīns | 120 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Renault Captur 1.5 dCi | 1.5 Dīzelis | 90 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
RENAULT Captur 1.5 cCi | 1.5 Dīzelis | 110 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
RENAULT Captur 1.5 DCi Eco | 1.5 Dīzelis | 90 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Šī Renault Captur paaudze tika ražota no 2012.gada janvāra līdz 2017.gada janvārim. Mums ir informācija par 5 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Renault Captur pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 0.9 līdz 1.2 litriem un jaudu no 90 līdz 120 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 1.5 litri un jaudu no 90 līdz 110 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (3 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Renault Captur vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 4.9 līdz 5.4 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 3.7 līdz 3.9 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 10.9 sekundēs ieskrienas Renault Captur 1.2 versija, savukārt visgausākais ir RENAULT Captur 1.5 DCi Eco, kurš šo ātrumu sasniedz 13.5 sekundēs.
Renault Captur cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 6500 EUR līdz 9300 EUR.
Vairāk informācijas par Renault CapturGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2016 | 8000 | 8600 | 9300 |
2015 | 6900 | 8000 | 9000 |
2014 | 6700 | 7500 | 8800 |
2013 | 6500 | 7200 | 7900 |
Renault Captur kvalitāte
(ražošanas gads no 2012 līdz 2017)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Renault Captur ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 6.8% / 8.14% | 50. no 120 |
2021 | 4 gadi | 4.0% / 5.57% | 28. no 129 |
2020 | 3 gadi | 4.6% / 5.99% | 35. no 129 |
Renault Captur ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 6.8% / 8.14% | 50. no 120 |
2021 | 5 gadi | 6.1% / 9.29% | 19. no 129 |
2020 | 4 gadi | 4.6% / 5.99% | 35. no 129 |
Renault Captur ražots 2015. gadā | |||
2022 | 7 gadi | 9.6% / 12.37% | 27. no 105 |
2021 | 6 gadi | 6.1% / 9.29% | 19. no 129 |
2020 | 5 gadi | 7.4% / 10.15% | 29. no 126 |
Renault Captur ražots 2014. gadā | |||
2022 | 8 gadi | 9.6% / 12.37% | 27. no 105 |
2021 | 7 gadi | 11.0% / 14.73% | 30. no 122 |
2020 | 6 gadi | 7.4% / 10.15% | 29. no 126 |
Renault Captur ražots 2013. gadā | |||
2021 | 8 gadi | 11.0% / 14.73% | 30. no 122 |
2019 | 6 gadi | 5.3% / 10.34% | 4. no 131 |
Renault Captur 2012 - 2017 fotogrāfijas
Atsauksmes par Renault Captur
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 65`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.2 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 6`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.2 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 600 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Smuks!
Tā, ka iegādājās sieviete, šis bija ļoti svarīgs kritērijs. Nu ir kaut kāds franču auto šarms.
Paaugsts: ja ar priekšējo buferi (zemākā vieta) tiek pāri, tad nebūs problēmu. Ērta iesēšanās, nav "jālien" iekšā.
Jaudīgs (110 dīzeļa zirgi). Ja atslēdz ECO režīmu, nav problēmu paātrināties.
Ja kāds ir Grētas Tunbergas fans: auto gādā par ekoloģiju, norāda, kad jāpārslēdz ātrumi, kaut ko tur vēl dara. Bet Grētas režīms ir atslēdzams :)
Viegli vadās: elektriskais stūres pastiprinātājs ar mainīgu pastiprinājumu: pie maza ātruma stūre viegla, ātrākā režīmā stūre stingrāka. Monitorā uzrāda āra gaisa kvalitāti: kam tas vajadzīgs, nezinu, bet interesanti.
Bagāžnieks 2 stāvos ar pilnu rezerves riteni.
Alumīnija durvis, plastmasas spārni: mazs svars (un nodoklis), mazāk iespējas rūsēt.
Īsti nepatīk klimata kontroles darbs.
Līdz 2016. gadam multimediju sistēma neatbalsta Android Auto.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Mazs ceļu nodoklis - vien 12 eiro. Neliels degvielas patēriņš - ap 5-6 litriem dīzeļdegvielas. Dators gan rāda vēl mazāk (4-5 l), bet ar pilnās bākas metodi sanāk, kas sanāk. Auto pa mūsu ceļiem ripo gana mīksti, un ir maķenīt augstāks par ierindas vieglo. Tas atvieglo dzīvi uz mūsu ceļiem. Apvidnieks gan tas nav, pat krosovers-nē.Tāds piepacelts vieglais. Taisni tas, kas vajadzīgs. Redzēt plūsm, pāri citiem, un nesatraukties par nelielām grambām - to šis auto piedāvā. Un nav jāmaksā par 4X4. Pagaidām veicu regulārās apkopes, lietoju ražotāja ieteikto motoreļļu, un pildu kvalitatīvu degvielu. Un autiņš kalpo. Redzēs, kā būs uz priekšu.
Pašlaik nesūdzos.