Renault Captur 2017 - 2019
Renault Captur paaudzes
Renault Captur modifikācijas no 2017.gada janvāra līdz 2019.gada decembrim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Renault Captur 0.9 | 0.9 Benzīns | 90 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Renault Captur 1.2 | 1.2 Benzīns | 120 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Renault Captur 1.2 | 1.2 Benzīns | 120 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Renault Captur 1.5 DCi | 1.5 Dīzelis | 110 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Renault Captur S 1.3 TCe | 1.3 Benzīns | 150 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Renault Captur S 1.3 TCe | 1.3 Benzīns | 150 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Renault Captur 1.5 dCi | 1.5 Dīzelis | 90 ZS | Automātiskā PK |
Renault Captur 1.5 dCi | 1.5 Dīzelis | 90 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Renault Captur 1.3 TCe | 1.3 Benzīns | 130 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Šī Renault Captur paaudze tika ražota no 2017.gada janvāra līdz 2019.gada decembrim. Mums ir informācija par 9 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Renault Captur pieejami četri benzīna dzinēji ar tilpumu no 0.9 līdz 1.3 litriem un jaudu no 90 līdz 150 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 1.5 litri un jaudu no 90 līdz 110 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (6 versijas), gan automātisko (3 versijas) pārnesumu kārbu.
Renault Captur vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 5.1 līdz 5.6 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 3.6 līdz 3.9 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 8.2 sekundēs ieskrienas Renault Captur S 1.3 TCe versija, savukārt visgausākais ir Renault Captur 1.5 dCi, kurš šo ātrumu sasniedz 13.8 sekundēs.
Renault Captur cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 9000 EUR līdz 15000 EUR.
Vairāk informācijas par Renault CapturGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2018 | 12 600 | 12 900 | 13 000 |
2017 | 9000 | 11 400 | 15 000 |
Renault Captur kvalitāte
(ražošanas gads no 2017 līdz 2019)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Renault Captur ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 3.1% / 4.74% | 24. no 121 |
Renault Captur ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 3.1% / 4.74% | 24. no 121 |
2021 | 3 gadi | 4.0% / 5.57% | 28. no 129 |
Renault Captur ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 6.8% / 8.14% | 50. no 120 |
2021 | 4 gadi | 4.0% / 5.57% | 28. no 129 |
2020 | 3 gadi | 4.6% / 5.99% | 35. no 129 |
Renault Captur 2017 - 2019 fotogrāfijas
Atsauksmes par Renault Captur
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Renault Captur.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 65`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.2 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 6`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.2 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 600 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Smuks!
Tā, ka iegādājās sieviete, šis bija ļoti svarīgs kritērijs. Nu ir kaut kāds franču auto šarms.
Paaugsts: ja ar priekšējo buferi (zemākā vieta) tiek pāri, tad nebūs problēmu. Ērta iesēšanās, nav "jālien" iekšā.
Jaudīgs (110 dīzeļa zirgi). Ja atslēdz ECO režīmu, nav problēmu paātrināties.
Ja kāds ir Grētas Tunbergas fans: auto gādā par ekoloģiju, norāda, kad jāpārslēdz ātrumi, kaut ko tur vēl dara. Bet Grētas režīms ir atslēdzams :)
Viegli vadās: elektriskais stūres pastiprinātājs ar mainīgu pastiprinājumu: pie maza ātruma stūre viegla, ātrākā režīmā stūre stingrāka. Monitorā uzrāda āra gaisa kvalitāti: kam tas vajadzīgs, nezinu, bet interesanti.
Bagāžnieks 2 stāvos ar pilnu rezerves riteni.
Alumīnija durvis, plastmasas spārni: mazs svars (un nodoklis), mazāk iespējas rūsēt.
Īsti nepatīk klimata kontroles darbs.
Līdz 2016. gadam multimediju sistēma neatbalsta Android Auto.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Mazs ceļu nodoklis - vien 12 eiro. Neliels degvielas patēriņš - ap 5-6 litriem dīzeļdegvielas. Dators gan rāda vēl mazāk (4-5 l), bet ar pilnās bākas metodi sanāk, kas sanāk. Auto pa mūsu ceļiem ripo gana mīksti, un ir maķenīt augstāks par ierindas vieglo. Tas atvieglo dzīvi uz mūsu ceļiem. Apvidnieks gan tas nav, pat krosovers-nē.Tāds piepacelts vieglais. Taisni tas, kas vajadzīgs. Redzēt plūsm, pāri citiem, un nesatraukties par nelielām grambām - to šis auto piedāvā. Un nav jāmaksā par 4X4. Pagaidām veicu regulārās apkopes, lietoju ražotāja ieteikto motoreļļu, un pildu kvalitatīvu degvielu. Un autiņš kalpo. Redzēs, kā būs uz priekšu.
Pašlaik nesūdzos.